Με κεντρικό θέμα την καταγγελία που υπήρξε καταγγελίες από την
Ένωση Ελλήνων Φυσικών ότι το 4ο θέμα είχε αναρτηθεί προ δύο μηνών σε
ιστοσελίδα που παρακολουθούν καθηγητές, συνεδρίασε σήμερα η Κεντρική
Επιτροπή Εξετάσεων.
Η Επιτροπή απεφάνθη ότι κανένα θέμα δεοντολογίας και τάξης δεν
τίθεται καθώς όλα τα θέματα και τα επιμέρους ερωτήματα ήταν αυστηρώς
εντός της διδακτέας-εξεταστέας ύλης και σύμφωνα με το αναλυτικό
πρόγραμμα των Λυκείων. Επίσης απεφάνθη πως όλα τα θέματα διαμορφώθηκαν,
συζητήθηκαν και εγκρίθηκαν ομόφωνα από την ολομέλεια της ΚΕΕ.
Σχετικά με την καταγγελία πως ένα θέμα είχε αναρτηθεί στο διαδίκτυο η ανακοίνωση επισημαίνει πως «είναι φυσικό σε όλα τα μαθήματα, τα θέματα που τίθενται στις εξετάσεις να προσιδιάζουν με κάποια από τα χιλιάδες δημοσιευμένα, ιδιαίτερα στο Διαδίκτυο».
Ο σάλος προκλήθηκε από μια καταγγελία του α' αντιπροέδρου της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών Παναγιώτη Φιλντίση ο οποίος μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό κατήγγειλε πως το 4ο θέμα των είχε αναρτηθεί προ δύο μηνών σε ιστοσελίδα που παρακολουθούν καθηγητές.
Την εν λόγω ιστοσελίδα συνδιαχειρίζεται μέλος της κεντρικής επιτροπής εξετάσεων, όπως είπε ο α' αντιπρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, ενώ όπως τόνισε, το εν λόγω θέμα είχε προκαλέσει αναλυτική συζήτηση για τη λύση του μεταξύ των μελών της ιστοσελίδας.
Σύμφωνα με τον κ. Φιλντίση, τουλάχιστον 50 καθηγητές αντάλλαξαν απόψεις για το πως μπορεί να λυθεί το εν λόγω ζήτημα.
Πρόκειται για σύμπτωση, δήλωσε ο Μανώλης Λαμπράκης, ο καθηγητής που ανέβασε το θέμα στην ιστοσελίδα. Ο καθηγητής, που δεν έχει ο ίδιος σχέση με την επιτροπή των πανελλαδικών, σημείωσε ότι το θέμα των εξετάσεων δεν ήταν αυτούσια η άσκηση που είχε ανεβάσει ο ίδιος, αλλά η κεντρική ιδέα είναι η ίδια.
Όπως είπε, στην εν λόγω ιστοσελίδα υπάρχουν τουλάχιστον 5.000 θέματα και σίγουρα θα υπάρχει παρόμοιο και με το 3ο θέμα, δηλαδή τη δεύτερη άσκηση των εξετάσεων.
Ο κ. Λαμπράκης σημείωσε ότι η επιτροπή είναι πολύ δύσκολο να βρει πρωτότυπες ασκήσεις, μετά από τόσα χρόνια εξετάσεων και δεδομένης της συγκεκριμένης ύλης που διδάσκονται οι μαθητές.
Σχετικά με την καταγγελία πως ένα θέμα είχε αναρτηθεί στο διαδίκτυο η ανακοίνωση επισημαίνει πως «είναι φυσικό σε όλα τα μαθήματα, τα θέματα που τίθενται στις εξετάσεις να προσιδιάζουν με κάποια από τα χιλιάδες δημοσιευμένα, ιδιαίτερα στο Διαδίκτυο».
Ο σάλος προκλήθηκε από μια καταγγελία του α' αντιπροέδρου της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών Παναγιώτη Φιλντίση ο οποίος μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό κατήγγειλε πως το 4ο θέμα των είχε αναρτηθεί προ δύο μηνών σε ιστοσελίδα που παρακολουθούν καθηγητές.
Την εν λόγω ιστοσελίδα συνδιαχειρίζεται μέλος της κεντρικής επιτροπής εξετάσεων, όπως είπε ο α' αντιπρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, ενώ όπως τόνισε, το εν λόγω θέμα είχε προκαλέσει αναλυτική συζήτηση για τη λύση του μεταξύ των μελών της ιστοσελίδας.
Σύμφωνα με τον κ. Φιλντίση, τουλάχιστον 50 καθηγητές αντάλλαξαν απόψεις για το πως μπορεί να λυθεί το εν λόγω ζήτημα.
Πρόκειται για σύμπτωση, δήλωσε ο Μανώλης Λαμπράκης, ο καθηγητής που ανέβασε το θέμα στην ιστοσελίδα. Ο καθηγητής, που δεν έχει ο ίδιος σχέση με την επιτροπή των πανελλαδικών, σημείωσε ότι το θέμα των εξετάσεων δεν ήταν αυτούσια η άσκηση που είχε ανεβάσει ο ίδιος, αλλά η κεντρική ιδέα είναι η ίδια.
Όπως είπε, στην εν λόγω ιστοσελίδα υπάρχουν τουλάχιστον 5.000 θέματα και σίγουρα θα υπάρχει παρόμοιο και με το 3ο θέμα, δηλαδή τη δεύτερη άσκηση των εξετάσεων.
Ο κ. Λαμπράκης σημείωσε ότι η επιτροπή είναι πολύ δύσκολο να βρει πρωτότυπες ασκήσεις, μετά από τόσα χρόνια εξετάσεων και δεδομένης της συγκεκριμένης ύλης που διδάσκονται οι μαθητές.
ΠΗΓΗ newsbomb
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου