Του Ν.Λυγερού
Δεν μπορούμε την ώρα που όλη η Ελλάδα προσέχει τη σημασία του Καστελλορίζου για το εθνικό θέμα της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης, να πρέπει να παλεύουμε για να υπάρχει μία κανονική εκπαίδευση στο νησί μας. Κι ακόμα κι αν υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες διορισμού καθηγητών, δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί δεν υπάρχει μια μεταβατική περίοδος που μπορεί άνετα να λειτουργήσει αποτελεσματικά μέσω πληροφορικής και τηλεδιάσκεψης. Διότι αυτή η λύση υπάρχει και αν καθυστερεί πολύ ο κρατικός φορέας, αρκεί να περάσουμε στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Πρέπει επίσης να επισημάνουμε λόγω της προσωπικής μας ασχολίας, ότι το σχολείο στο Καστελλόριζο έχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να γίνουν αυτά τα μαθήματα εξ αποστάσεως μέχρι να έρθουν οι αναμενόμενοι καθηγητές.
Δεν μπορούμε την ώρα που όλη η Ελλάδα προσέχει τη σημασία του Καστελλορίζου για το εθνικό θέμα της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης, να πρέπει να παλεύουμε για να υπάρχει μία κανονική εκπαίδευση στο νησί μας. Κι ακόμα κι αν υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες διορισμού καθηγητών, δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί δεν υπάρχει μια μεταβατική περίοδος που μπορεί άνετα να λειτουργήσει αποτελεσματικά μέσω πληροφορικής και τηλεδιάσκεψης. Διότι αυτή η λύση υπάρχει και αν καθυστερεί πολύ ο κρατικός φορέας, αρκεί να περάσουμε στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Πρέπει επίσης να επισημάνουμε λόγω της προσωπικής μας ασχολίας, ότι το σχολείο στο Καστελλόριζο έχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να γίνουν αυτά τα μαθήματα εξ αποστάσεως μέχρι να έρθουν οι αναμενόμενοι καθηγητές.