Το βίντεο του ΕΟΤ, «Greece- Α 365-DayDestination», επελέγη ως το
κορυφαίο όσον αφορά την τουριστική προβολή ευρωπαϊκού προορισμού,
ανάμεσα σε 23 υποψήφιες χώρες που συμμετείχαν στον διεθνή διαγωνισμό του
Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.
Η ανακοίνωση έγινε σε ειδική εκδήλωση στο πλαίσιο της 22ης Γενικής Συνέλευσης του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού στο Τσενγκντού της Κίνας.
Σε εφαρμογή της επικοινωνιακής στρατηγικής της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά για την προώθηση και προβολή της Ελλάδας ως παγκόσμιου ελκυστικού προορισμού 365 ημέρες το χρόνο, δημιουργήθηκε η ταινία «Greece-A 365-Day Destination», σε σκηνοθεσία Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα, διάρκειας 03:36'' με θέμα της τις εικόνες, τον ήχο και τα χρώματα της Ελλάδας τις τέσσερις εποχές του χρόνου.
Η ανακοίνωση έγινε σε ειδική εκδήλωση στο πλαίσιο της 22ης Γενικής Συνέλευσης του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού στο Τσενγκντού της Κίνας.
Σε εφαρμογή της επικοινωνιακής στρατηγικής της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά για την προώθηση και προβολή της Ελλάδας ως παγκόσμιου ελκυστικού προορισμού 365 ημέρες το χρόνο, δημιουργήθηκε η ταινία «Greece-A 365-Day Destination», σε σκηνοθεσία Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα, διάρκειας 03:36'' με θέμα της τις εικόνες, τον ήχο και τα χρώματα της Ελλάδας τις τέσσερις εποχές του χρόνου.