Του Γιώργου Ανεστόπουλου
Κι όμως, σε συνθήκες κρίσης – και έλλειψης καυσίμου – η πρώτη διαθέσιμη λύση είναι η μετατροπή του κινητήρα ώστε να λειτουργεί «καίγοντας ξύλα»!
Για την ακρίβεια, να λειτουργεί με το αέριο στο οποίο μετατρέπεται η οργανική ύλη υπό την επήρεια μιας υπερυψηλής θερμότητας ενός «ειδικού (μετα)καυστήρα (1400ο C).
Ιδέα που έρχεται από το μακρινό 1870 όταν πρωτοχρησιμοποιήθηκε το ξύλο για παραγωγή αερίου που χρησιμοποιούνταν στο φωτισμό δρόμων και στο μαγείρεμα!