Άντρη Δανιήλ
Από το philenews
Σύνηθες περιστατικό το φαινόμενο της εκτροπής πτήσης αεροσκάφους της Tuskish Αirlines και εμφάνισης του πάνω από τη Λευκωσία δήλωσε στην εκπομπή ΑΤΖΕΝΤΑ στον ACTIVE 107,4 & 102,5 ο προϊστάμενος του Κέντρου Ελέγχου πτήσεων Λευκωσίας Χάρης Αντωνιάδης.
«Ο πιλότος μας είχε ενημερώσει ότι ήταν των Τουρκικών αερογραμμών και λόγω άσχημου καιρού έπρεπε να στρίψει δυτικά σε κάποιο συγκεκριμένο ύψος, το αναγνωρίσαμε κανονικά και του παρείχαμε υπηρεσία ως ένα αεροσκάφος που κινείτο στο υπόλοιπο FIR Λευκωσίας. Δεν παρουσιάστηκε κίνδυνος, ούτε καν να τρομοκρατηθεί οποιοσδήποτε».
Το αεροσκάφος πετούσε πάνω από τις τρεις χιλιάδες πόδια, ανέφερε ο κ. Αντωνιάδης διαψεύδοντας παράπονα που ακούστηκαν ότι υπερίπτατο σε πολύ κοντινή απόσταση από σπίτια. Για μας δεν αναφέρθηκε ως συμβάν συμπλήρωσε, εξηγώντας ότι οι εκτροπές πτήσεων είναι καθημερινό φαινόμενα ειδικά τις μέρες που τα καιρικά φαινόμενα είναι πιο έντονα.
«Και στο υπόλοιπο FIR είχαμε εκτροπές πτήσεων και αλλαγή πορείας λόγω επικίνδυνων σύννεφων. Το ότι έχει γίνει στη Λευκωσία γύρω από την Τύμπου και τις ελεύθερες περιοχές, έλαβε μια πολιτική διάσταση ως θέμα. Από θέμα χειρισμού ασφάλειας πτήσης όμως, ήταν κάτι σύνηθες».
Δεν υπάρχει επικοινωνία με τον παράνομο πύργο ελέγχου Τύμπου
Ο Προϊστάμενος του κέντρου ελέγχου πτήσεων ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει απολύτως καμία επικοινωνία με τον παράνομο πύργο ελέγχου στην Τύμπου. Ούτε και επιθυμούμε ανέφερε, σημειώνοντας ότι επιθυμία είναι να υπάρχει με την Άγκυρα που είναι διεθνώς αναγνωρισμένος φορέας τέτοιων υπηρεσιών.
«Το ζητούμενο είναι η ασφάλεια των αεροσκαφών, ασφάλεια η οποία δεν έχει να κάνει με εθνικότητες, σημαίες και χώρα προέλευσης των πιλότων».
Η Άγκυρα δεν επικοινωνεί επίσημα με τη Λευκωσία, αλλά οι πιλότοι οι οποίοι εισέρχονται στο Κυπριακό FIR από την Άγκυρα, επικοινωνούν με τη Λευκωσία με κάποιο πρωτόκολλο, διαδικασία η οποία υπάρχει από τον καιρό της εισβολής, ανέφερε ο κ. Αντωνιάδης.
Αυτή η πρακτική κατέληξε έχει πολλά κενά στο κομμάτι της ασφάλειας, αλλά το θέμα το διαχειριζόμαστε καθημερινά. Επανέλαβε ότι υπάρχει ρίσκο, αλλά «όσο περισσότερο το ρίσκο, τόση μεγαλύτερη η δική μας προσπάθεια, να διεξάγονται οι πτήσεις με ασφάλεια».
Άντρη Δανιήλ
Από το philenews
Σύνηθες περιστατικό το φαινόμενο της εκτροπής πτήσης αεροσκάφους της Tuskish Αirlines και εμφάνισης του πάνω από τη Λευκωσία δήλωσε στην εκπομπή ΑΤΖΕΝΤΑ στον ACTIVE 107,4 & 102,5 ο προϊστάμενος του Κέντρου Ελέγχου πτήσεων Λευκωσίας Χάρης Αντωνιάδης.
«Ο πιλότος μας είχε ενημερώσει ότι ήταν των Τουρκικών αερογραμμών και λόγω άσχημου καιρού έπρεπε να στρίψει δυτικά σε κάποιο συγκεκριμένο ύψος, το αναγνωρίσαμε κανονικά και του παρείχαμε υπηρεσία ως ένα αεροσκάφος που κινείτο στο υπόλοιπο FIR Λευκωσίας. Δεν παρουσιάστηκε κίνδυνος, ούτε καν να τρομοκρατηθεί οποιοσδήποτε».
Το αεροσκάφος πετούσε πάνω από τις τρεις χιλιάδες πόδια, ανέφερε ο κ. Αντωνιάδης διαψεύδοντας παράπονα που ακούστηκαν ότι υπερίπτατο σε πολύ κοντινή απόσταση από σπίτια. Για μας δεν αναφέρθηκε ως συμβάν συμπλήρωσε, εξηγώντας ότι οι εκτροπές πτήσεων είναι καθημερινό φαινόμενα ειδικά τις μέρες που τα καιρικά φαινόμενα είναι πιο έντονα.
«Και στο υπόλοιπο FIR είχαμε εκτροπές πτήσεων και αλλαγή πορείας λόγω επικίνδυνων σύννεφων. Το ότι έχει γίνει στη Λευκωσία γύρω από την Τύμπου και τις ελεύθερες περιοχές, έλαβε μια πολιτική διάσταση ως θέμα. Από θέμα χειρισμού ασφάλειας πτήσης όμως, ήταν κάτι σύνηθες».
Δεν υπάρχει επικοινωνία με τον παράνομο πύργο ελέγχου Τύμπου
Ο Προϊστάμενος του κέντρου ελέγχου πτήσεων ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει απολύτως καμία επικοινωνία με τον παράνομο πύργο ελέγχου στην Τύμπου. Ούτε και επιθυμούμε ανέφερε, σημειώνοντας ότι επιθυμία είναι να υπάρχει με την Άγκυρα που είναι διεθνώς αναγνωρισμένος φορέας τέτοιων υπηρεσιών.
«Το ζητούμενο είναι η ασφάλεια των αεροσκαφών, ασφάλεια η οποία δεν έχει να κάνει με εθνικότητες, σημαίες και χώρα προέλευσης των πιλότων».
Η Άγκυρα δεν επικοινωνεί επίσημα με τη Λευκωσία, αλλά οι πιλότοι οι οποίοι εισέρχονται στο Κυπριακό FIR από την Άγκυρα, επικοινωνούν με τη Λευκωσία με κάποιο πρωτόκολλο, διαδικασία η οποία υπάρχει από τον καιρό της εισβολής, ανέφερε ο κ. Αντωνιάδης.
Αυτή η πρακτική κατέληξε έχει πολλά κενά στο κομμάτι της ασφάλειας, αλλά το θέμα το διαχειριζόμαστε καθημερινά. Επανέλαβε ότι υπάρχει ρίσκο, αλλά «όσο περισσότερο το ρίσκο, τόση μεγαλύτερη η δική μας προσπάθεια, να διεξάγονται οι πτήσεις με ασφάλεια».
Άντρη Δανιήλ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου