Τη σχετική αποκάλυψη κάνει το ισραηλινό κέντρο Begin-Sadat Center for Strategic Studies που διαπιστώνει πως εξαιτίας της απόπειρας πραξικοπήματος στην Τουρκία, η Αεροπορία της χώρας έχασε σχεδόν τη μισή δύναμή της από 1350 πιλότους σε μόλις 680 και αναγκάστηκε να ζητήσει βοήθεια από το Πακιστάν.
Η απόπειρα πραξικοπήματος οδήγησε σε δεκάδες χιλιάδες εκκαθαρίσεις από κυβερνητικά γραφεία, συμπεριλαμβανομένων χιλιάδων στρατιωτικών αξιωματικών. Ο αριθμός των στρατηγών στο TuAF
μειώθηκε από 72 πριν το αποτυχημένο πραξικόπημα σε 44 μετά. Οι παραιτήσεις και οι αναφορές για αποχώρηση των πιλότων TuAF ακολούθησαν την εκκαθάριση, ανεβάζοντας τον αριθμό των πιλότων σε λιγότερους από 400 και εξασθενίζοντας περαιτέρω τις διοικητικές και επιχειρησιακές δυνατότητες της Αεροπορίας. Έτσι η TuAF έπρεπε να προσλάβει πακιστανικούς πιλότους για να πετάξουν σε αποστολές F-16.Δεν είναι γνωστό πόσοι πακιστανοί πιλότοι εξακολουθούν να πετούν με την τουρκική Πολεμική Αεροπορία ή εάν η αποστολή τους ήταν μόνο προσωρινή, έως ότου η Τουρκική Πολεμική Αεροπορία βρει έναν τρόπο να καλύψει τα κενά, με βάση τις γραμμές παραγωγής της τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας και τις πενταετείς ανακλήσεις στην ενεργό υπηρεσία.
Ο αρχηγός της Αεροπορίας του Πακιστάν κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Τουρκία, για να συναντηθεί - μεταξύ άλλων με πακιστανικούς πιλότους – περιγράφοντας τις σχέσεις μεταξύ Τουρκίας και Πακιστάν έκανε λόγο για «ένα λαό σε δύο κράτη».
Διαβάστε εδώ ολόκληρη την ισραηλινή ανάλυση (στην Αγγλική γλώσσα) ⇒ΕΔΩ.
Παράλληλα το BESA αναφέρει ότι η τουρκική Αεροπορία βρίσκεται σε ένα σημείο καμπής, καθώς τα επόμενα χρόνια θα πρέπει να αναζητήσει τον αντικαταστάτη για περίπου 270 F-16 που διαθέτει και δεδομένων των σχέσεων με τις ΗΠΑ, αυτός πιθανότατα θα είναι κάποιο ρωσικό μαχητικό, κάτι όμως καθόλου εύκολο για την τουρκική Αεροπορία.
ΠΗΓΗ newpost
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου