Τελος εποχής για το άγαλμα της γυναίκας της Βορείου Ηπείρου στην οδό
Τοσίτσα, δίπλα στο Πολυτεχνείο.
Το άγαλμα που συμβόλιζε την αντίσταση της Β. Ηπείρου και αποτέλεσε έμπνευση για την Κικη Δημουλά ώστε να γράψει το «σημείο Αναγνωρισεως» έπεσε θύμα βανδαλων.
Θλίψη. Οργή. Ανάθεμα
Τίτλος έργου: Βόρειος Ήπειρος
Θέση: Πεζόδρομος Τοσίτσα
Έτος Κατασκευής: 1951
Υλικό Κατασκευής: Μάρμαρο
Καλλιτέχνης: Κώστας Σεφερλής
Το άγαλμα, έργο του γλύπτη Κώστα Σεφερλή, δωρήθηκε στο Δήμο Αθηναίων το 1951. Τα επίσημα αποκαλυπτήρια έγιναν το 1953. Αναπαριστά μία γυναίκα με δεμένα πίσω τα χέρια, η οποία ανασηκώνει το κεφάλι. Η κίνηση είναι έντονη και αποτυπώνει την αντίσταση της αλυσοδεμένης αλύτρωτης γης της Βορείου Ηπείρου.
Φωτογραφίες 25-04-2016: Nikos Stathoulis
Το είδαμε στην Νεολαία Βορειοηπειρωτών
ΠΗΓΗ aftonomi
Το άγαλμα που συμβόλιζε την αντίσταση της Β. Ηπείρου και αποτέλεσε έμπνευση για την Κικη Δημουλά ώστε να γράψει το «σημείο Αναγνωρισεως» έπεσε θύμα βανδαλων.
Θλίψη. Οργή. Ανάθεμα
Τίτλος έργου: Βόρειος Ήπειρος
Θέση: Πεζόδρομος Τοσίτσα
Έτος Κατασκευής: 1951
Υλικό Κατασκευής: Μάρμαρο
Καλλιτέχνης: Κώστας Σεφερλής
Το άγαλμα, έργο του γλύπτη Κώστα Σεφερλή, δωρήθηκε στο Δήμο Αθηναίων το 1951. Τα επίσημα αποκαλυπτήρια έγιναν το 1953. Αναπαριστά μία γυναίκα με δεμένα πίσω τα χέρια, η οποία ανασηκώνει το κεφάλι. Η κίνηση είναι έντονη και αποτυπώνει την αντίσταση της αλυσοδεμένης αλύτρωτης γης της Βορείου Ηπείρου.
Φωτογραφίες 25-04-2016: Nikos Stathoulis
Το είδαμε στην Νεολαία Βορειοηπειρωτών
ΠΗΓΗ aftonomi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου