Ευθύμιος Λάζος
To Υπουργείο Εθνικής Άμυνας ανακοίνωσε (δείτε ΕΔΩ) ότι στις 29 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε, στο Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (ΓΕΑ), συνάντηση εκπροσώπου της αμερικανικής Boeing με αρμόδιους επιτελείς του ΓΕΑ. Σκοπός της συνάντησης ήταν η παρουσίαση του αεροσκάφους εναέριου ανεφοδιασμού KC-46A Pegasus. Το KC-46A Pegasus είναι εξέλιξη του KC-767, το οποίο βασίζεται στο πολιτικό 767-200ER. Το KC-767 πέταξε για πρώτη φορά το Μάιο 2005 και έχει επιλεγεί από την Ιταλία, την Ιαπωνία και την Κολομβία. Το KC-46A Pegasus είναι εξέλιξη του KC-767, πέταξε για πρώτη φορά το Σεπτέμβριο του 2015 και επιλέχθηκε από την Αμερικανική Αεροπορία, στο πλαίσιο του διαγωνισμού νέου αεροσκάφους εναέριου ανεφοδιασμού KC-X.
Να σημειωθεί ότι το KC-46A Pegasus αντιμετωπίζει πρόβλημα με το σύστημα RVS 2.0 (Remote Vision System 2.0). Τον Απρίλιο του 2022 ανακοινώθηκε ότι η Boeing δεσμεύτηκε να επιδιορθώσει το πρόβλημα με δικά της έξοδα. Το RVS 2.0 είναι ένα σύστημα όρασης, τόσο του χειριστή του συστήματος Boom του αεροσκάφους όσο και του ίδιου του συστήματος Boom. Ο έλεγχος του συστήματος Boom επιτυγχάνεται μέσω στερεοσκοπικού συστήματος όρασης, το οποίο συνδυάζει δισδιάστατη και τρισδιάστατη εικόνα, την οποία παράγουν ηλεκτροπτικά και υπέρυθρα συστήματα στο ουραίο τμήμα του αεροσκάφους.
Το KC-46A Pegasus απαιτεί τρία (3) άτομα πλήρωμα (δύο πιλότους και έναν χειριστή του συστήματος ανεφοδιασμού), ενώ το αεροσκάφος έχει και 15 καθίσματα για επιπλέον προσωπικό. Στη διαμόρφωση μεταφοράς προσωπικού, μπορεί να φιλοξενήσει 114 καθίσματα ή 58 ασθενείς/τραυματίες. Στην έκδοση μεταφοράς φορτίου μπορεί να μεταφέρει 18 παλέτες 463L ή 29,5 τόνους φορτίου. Οι διαστάσεις του (μήκος x πλάτος x ύψος) είναι 50,5 μέτρα x 48,1 μέτρα x 15,9 μέτρα. Κενό ζυγίζει 188,24 τόνους, ενώ η μεταφερόμενη ποσότητα καυσίμου είναι 96,297 τόνοι. Ενσωματώνει δύο (2) κινητήρες PW4062 της Pratt & Whitney μέγιστης ισχύος 280 kN έκαστος. Η ταχύτητα πλεύσης είναι 851 χιλιόμετρα την ώρα και η τυπική του εμβέλεια 11.830 χιλιόμετρα.
Για τα αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού, τις εναλλακτικές και τις πραγματικά εφικτές λύσεις για την Πολεμική Αεροπορία μπορείτε να διαβάσετε στο παρακάτω άρθρο:
Ιπτάμενα τάνκερ: Eναλλακτικές και πραγματικά
ΠΗΓΗ defencereview
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου