Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (European Rail Traffic Management System, ERTMS)

 Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (European Rail Traffic Management System, ERTMS)

https://www.era.europa.eu/domains/infrastructure/european-rail-traffic-management-system-ertms_en

Το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) είναι ένα ενιαίο ευρωπαϊκό σύστημα σηματοδότησης και ελέγχου ταχύτητας που διασφαλίζει τη διαλειτουργικότητα των εθνικών σιδηροδρομικών συστημάτων, μειώνοντας το κόστος αγοράς και συντήρησης των συστημάτων σηματοδότησης και αυξάνοντας την ταχύτητα των τρένων, τη χωρητικότητα της υποδομής και το επίπεδο ασφάλειας στις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Το ERTMS αποτελείται από το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων (European Train Control System. ETCS), δηλαδή ένα σύστημα σηματοδότησης καμπίνας που ενσωματώνει αυτόματη προστασία αμαξοστοιχίας, το Παγκόσμιο Σύστημα Κινητών Επικοινωνιών για Σιδηροδρόμους (Global System for Mobile communications for Railways GSM-R) και κανόνες λειτουργίας.

 


Οι τεχνικές προδιαγραφές για το ETCS και το GSM-R δημοσιεύονται στην Τεχνική Προδιαγραφή Διαλειτουργικότητας (Technical Specification for Interoperability, TSI) στο τμήμα εντολές ελέγχου και σηματοδότησης (Control Command and Signaling, CCS) .

Το GSM-R παρέχει φωνητική επικοινωνία για τους μηχανοδηγούς και τους σηματωρούς και παρέχει επικοινωνιακά δεδομένα για ETCS. Οι κανόνες ERTMS και GSM-R δημοσιεύονται στο πεδίο Λειτουργίας και Διαχείρισης Κυκλοφορίας (Operation and Traffic Management) του TSI.

Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (European Union Agency for Railways, ERA) παίζει το ρόλο της αρχής σχεδιασμού συστήματος για το ERTMS. Από αυτή την άποψη, πρέπει να καθιερώσει μια διαφανή διαδικασία για τη διαχείριση, με τη συμβολή των εκπροσώπων του κλάδου, για κάθε αλλαγή του συστήματος .

https://www-era-europa-eu.translate.goog/agency-you/agency/vision-mission-values-tasks?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=el&_x_tr_hl=el&_x_tr_pto=sc

Όραμα, αποστολή, αξίες και καθήκοντα της ERA

Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ERA) είναι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσει τη δήλωση αποστολής και το όραμά του. Αυτές οι δηλώσεις είναι πολύ περισσότερα από απλές φράσεις. Λένε ποιοι είμαστε, ποια είναι η βασική ταυτότητα της ERA.

Οραμα

Πρώτον, το Όραμα. Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, οι σιδηρόδρομοι έχουν τη δυνατότητα να γίνουν η ραχοκοκαλιά του ευρωπαϊκού συστήματος πολυτροπικών μεταφορών και κινητικότητας. Αυτό αντικατοπτρίζεται στο Όραμά μας.

Θέλουμε να δείξουμε ότι οι σιδηρόδρομοι αποτελούν μέρος ενός πιο παγκόσμιου συστήματος μεταφορών. Το όραμα είναι ότι ο σιδηρόδρομος θα ενσωματωθεί πλήρως στα πρότυπα μεταφοράς και κινητικότητας λόγω των υψηλών περιβαλλοντικών του επιδόσεων: υψηλή ενεργειακή απόδοση και χαμηλές εξωτερικές επιδράσεις, εξ ου και η λέξη «αειφόρος» και διατήρηση υψηλού επιπέδου απόδοσης ασφάλειας, εξ ου και η λέξη «ασφαλής».

Η μετάβαση από ένα συνονθύλευμα σε ένα δίκτυο απαιτεί επίσης να εστιάσουμε στο «χωρίς σύνορα», καθώς συμβάλλουμε στη δημιουργία ενός ευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών εκμεταλλευόμενοι όλες τις εγγενείς ιδιότητες των διαφορετικών τρόπων μεταφοράς.

Ένα βιώσιμο, ασφαλές ευρωπαϊκό σύστημα μεταφορών χωρίς σύνορα.

Αποστολή

Η δήλωση αποστολής είναι περισσότερο εστιασμένη στον σιδηρόδρομο, καθώς αυτός είναι ο επιχειρηματικός μας τομέας. Ωστόσο, εφαρμόζουμε τις ίδιες αρχές όπως και για το όραμα, με τους βασικούς όρους της βιωσιμότητας και της ασφάλειας . Η διαλειτουργικότητα δεν ξεχνιέται σε αυτή τη δήλωση αποστολής, καθώς οι όροι «χωρίς σύνορα» τονίζουν τον βασικό ρόλο της διαλειτουργικότητας για την επίτευξη του στόχου ενός Ενιαίου Ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου.

Τέλος, ο όρος «κινώντας την Ευρώπη» υποδηλώνει ότι ο Οργανισμός καθοδηγεί το έργο για να διασφαλίσει ότι το σιδηροδρομικό σύστημα παραμένει ένας πολύ ασφαλής τρόπος μεταφοράς και σπάει τα εμπόδια για την οικοδόμηση ενός πραγματικά ευρωπαϊκού δικτύου με αποτέλεσμα την αύξηση του μεριδίου των σιδηροδρομικών μεταφορών στο σύστημα μεταφορών και κινητικότητας. Η επίτευξη αυτών των στόχων θα βοηθήσει την κοινωνία μας να φτάσει στη φιλοδοξία ενός συστήματος μεταφορών χωρίς άνθρακα (φιλικού στο περιβάλλον) μέχρι τα μέσα του αιώνα.

Οδηγώντας την Ευρώπη προς ένα βιώσιμο και ασφαλές σιδηροδρομικό σύστημα χωρίς σύνορα

Αξίες

Εστίαση στα συμμετέχοντα μέρη

Δέσμευση ηθικών αξιών

Νομική συμμόρφωση

Συμμετοχή και ανάπτυξη του προσωπικού

Η δέσμευση όλων για την ποιότητα

Συνεχής βελτίωση

Επιχειρησιακή συνέχεια

Διακίνηση πληροφοριών

Μια κουλτούρα βιωσιμότητας

Καθήκοντα

Προώθηση μιας εναρμονισμένης προσέγγισης για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων

Επινοήστε το τεχνικό και νομικό πλαίσιο για να καταστεί δυνατή η άρση των τεχνικών φραγμών και να ενεργεί ως αρχή συστήματος για τις εφαρμογές ERTMS και τηλεματικής

Βελτίωση της προσβασιμότητας και της χρήσης των πληροφοριών του σιδηροδρομικού συστήματος

Λειτουργεί ως Ευρωπαϊκή Αρχή στο πλαίσιο του 4ου πακέτου για τους σιδηροδρόμους που εκδίδει άδειες οχημάτων (τύπου) και ενιαία πιστοποιητικά ασφάλειας, βελτιώνοντας παράλληλα την ανταγωνιστική θέση του σιδηροδρομικού τομέα

https://www.consilium.europa.eu/en/policies/4th-railway-package/

https://en.wikipedia.org/wiki/Fourth_Railway_Package

Ποιο είναι το 4ο πακέτο σιδηροδρόμων;

Η τέταρτη δέσμη μέτρων για τους σιδηροδρόμους είναι ένα σύνολο αλλαγών στον κανονισμό για τις σιδηροδρομικές μεταφορές στο δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Καλύπτει πρότυπα και αδειοδοτήσεις για τροχαίο υλικό. δεξιότητες εργατικού δυναμικού, ανεξάρτητη διαχείριση της υποδομής και την απελευθέρωση των εγχώριων επιβατικών μεταφορών σε μια προσπάθεια μείωσης των ευρωπαϊκών σιδηροδρομικών επιδοτήσεων.

Η 4η δέσμη μέτρων για τους σιδηροδρόμους στοχεύει στην άρση των εναπομεινάντων εμποδίων στη δημιουργία ενός ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου. Η προτεινόμενη νομοθεσία θα μεταρρυθμίσει τον σιδηροδρομικό τομέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενθαρρύνοντας τον ανταγωνισμό και την καινοτομία στις εγχώριες αγορές επιβατών. Θα εφαρμόσει επίσης διαρθρωτικές και τεχνικές μεταρρυθμίσεις. Το τελικό αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, διαλειτουργικότητας και αξιοπιστίας στο ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Το πακέτο αποτελείται από 6 νομοθετικές προτάσεις της Επιτροπής.

Οι 6 προτάσεις στο πλαίσιο της 4ης δέσμης μέτρων για τους σιδηροδρόμους θα αποτελέσουν αντικείμενο διαπραγμάτευσης και θα εγκριθούν μέσω της συνήθους νομοθετικής διαδικασίας. Ως εκ τούτου, το Συμβούλιο συννομοθετεί με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Το Συμβούλιο έχει ήδη εγκρίνει τη θέση του σε πρώτη ανάγνωση σχετικά με τις τρεις προτάσεις του τεχνικού πυλώνα στις 10 Δεκεμβρίου 2015. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πρέπει τώρα να τις εγκρίνει επίσημα σε δεύτερη ανάγνωση.

Στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Μεταφορών, Τηλεπικοινωνιών και Ενέργειας (Transport, Telecommunications and Energy Council, TTE) στις 8 Οκτωβρίου 2015, το Συμβούλιο συμφώνησε σε μια γενική προσέγγιση σχετικά με τις προτάσεις διακυβέρνησης και ανοίγματος της αγοράς. Το Συμβούλιο βρίσκεται επί του παρόντος σε τριμερείς διαπραγματεύσεις με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Ο τεχνικός πυλώνας του τέταρτου πακέτου για τους σιδηροδρόμους εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και εγκρίθηκε και από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο τον Απρίλιο του 2016.

Αντί δικών μας σκέψεων: Τα λόγια του Ριζίτικου που μας ενώνει και μας εξαγριώνει:

Πότε θα κάμει ξαστεριά, πότε θα φλεβαρίσει,

να πάρω το ντουφέκι μου, ε την όμορφη πατρόνα,

να κατεβώ στον Ομαλό, στη στράτα τω Μουσούρω,

να κάμω μάνες δίχως γιους, γυναίκες δίχως άντρες,

να κάμω και μωρά παιδιά να κλαιν δίχως μανάδες,

να κλαιν τη νύχτα για νερό και την αυγή για γάλα

και τ’ αποδιαφωτίσματα για την καημένη μάνα.

Τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στους χαροκαμένους.

Hellenic Defence Net

ΠΗΓΗ hellenicdefence

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου