Για πρώτη φορά μετά την πρώτη γερμανική Κατοχή, η Ελλάδα
αποδέχθηκε με την ψήφιση του σχετικού νόμου συνδιαχείρισης των δημοσίων
οικονομικών (και ειδικότερα του χρέους) από ξένα κράτη και τις θεσμικές
Αρχές της ΕΕ, όπως προβλέπει η τροποιημένη Δανειακή Σύμβαση η οποία
είναι χειρότερη ακι από το Μνημόνιο ΙΙ του Φεβρουαρίου.
Τα όσα περιλαμβάνονυαι στη νέα Δανειακή Σύμβαση είναι απλά ανατριχιαστικά για ένα κράτος που θελει να λέγεται "ελεύθερο" αλλά έχει πάψει πλέον να ισχύει στην πράξη ο χαρακτηρισμός αυτός:
Οι δανειακές συμβάσεις διέπονται από το αγγλικό δίκαιο και στο πλαίσιο αυτό: η Ελλάδα, η Τράπεζα της Ελλάδος και το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας παραιτούνται απαρέγκλιτα και ανεπιφύλακτα από κάθε δικαίωμα ασυλίας που ήδη έχουν ή μπορεί να δικαιούνται σε σχέση με τους ίδιους και τα περιουσιακά στοιχεία τους έναντι δικαστικών ενεργειών σχετικά με την παρούσα σύμβαση τροποποίησης, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, κάθε δικαιώματος ασυλίας έναντι άσκησης αγωγής, έκδοσης δικαστικής απόδοσης ή άλλης διάταξης, κατάσχεσης, εκτέλεσης ή ασφαλιστικού μέτρου και έναντι κάθε εκτέλεσης ή αναγκαστικού μέτρου σε βάρος των περιουσιακών τους στοιχείων, στο μέτρο που τα παραπάνω δεν απαγορεύονται από αναγκαστικό νόμο!
Περιουσιακά στοιχεία είναι τα κοιτάσματα υδρογονανθράκων (εφ'όσον πιστοποιηθεί η ύπαρξή τους) το σύνολο της ακίνητης κρατικής περιουσίας, το σύνολο των οπλικών συστημάτων της χώρας, οι αρχαιότητες της χώρας, οτιδήποτε περικλείεται σε αυτή την χώρα ως ακίνητη ή κινητή περιουσία και ανήκει στο δημόσιο, με ερωτηματικό για τις ιδιωτικές περιουσίες.
Πρακτικά η οποιαδήποτε ιδιωτική περιουσία είναι στην διάθεση του δημοσίου με έναν απλό νόμο ή ένα διάταγμα αναγκαστικής απαλλοτρίωσης. Ακραίο, αλλά όχι απίθανο...
Μεταξύ άλλων εισάγεται ο όρος του «πιστοποιητικού συμμόρφωσης» ως προϋπόθεση για την «αλληλεγγύη» των εταίρων και έναρξη χρηματοδότησης από τον EFSF.
Παραλλήλως καθίσταται σαφές ότι η αναβολή πληρωμής των τόκων για μία 10ετία δεν θα ισχύει αν η Ελλάδα δεν εφαρμόζει το πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων, ενώ η παρακολούθηση της υλοποίησης δράσεων θα συνεχιστεί και μετά το 2016 που λήγει το τρέχον πρόγραμμα.
Επίσης, στη σύμβαση προβλέπεται ότι από την 1η Ιανουαρίου 2017 και μετά, η Ελλάδα θα καταβάλει επιπλέον τόκους 2% στον EFSF για τα δάνεια ύψους 11,3 δισ. ευρώ που παρασχέθηκαν για να υλοποιηθεί το πρόγραμμα επαναγοράς ομολόγων.
Οι διευκολύνσεις για χρέος και τόκους βασίζονται σε αυτή την παραδοχή. Δύο διεθνείς δικηγορικές εταιρείες (Cleary, Gottlieb Steen & Hamilton) θα γνωμοδοτούν, για κάθε δόση, προς τον EFSF για το αν η Ελλάδα τηρεί τα συμφωνηθέντα.
Τα παραπάνω περιγράφονται στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύτηκε ήδη στο ΦΕΚ, και στις 96 σελίδες της περιλαμβάνονται όλες οι τροποποιήσεις που έγιναν στις δανειακές συμβάσεις του ελληνικού κράτους. Προβλέπεται, μεταξύ άλλων, ότι θα πρέπει να τιτλοποιούνται και να αποδίδονται στον EFSF τα επιπλέον έσοδα από αποκρατικοποιήσεις, να προηγείται αίτημα χρηματοδότησης, το οποίο μάλιστα θα πρέπει να συνοδεύεται από «πιστοποιητικό συμμόρφωσης», ενώ όφελος από τους τόκους θα υπάρχει μόνον εάν εφαρμόζονται επακριβώς τα συμφωνηθέντα.
Ειδικότερα για τα έσοδα του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων, προβλέπεται ότι οι επιπλέον εισπράξεις από τον ετήσιο στόχο θα τιτλοποιούνται και με τη μορφή ειδικού ομολόγου θα αποδίδονται στον EFSF, προκειμένου να αποπληρώνεται μέρος των 11,3 δισ. ευρώ, τα οποία διατέθηκαν για την επαναγορά χρέους 31,8 δισ. ευρώ. Παράλληλα, σύμφωνα με τη σύμβαση, ο EFSF θα διατηρεί, από την πλευρά του, το δικαίωμα να μην κάνει αποδεκτά αυτά τα ομόλογα.
Για να εκταμιεύεται οποιοδήποτε ποσό που θα καλύπτει εθνικές ανάγκες, θα πρέπει να προηγείται αίτημα χρηματοδότησης, το οποίο μάλιστα θα πρέπει να συνοδεύεται από το «πιστοποιητικό συμμόρφωσης» σε διαφορετική περίπτωση θα ισχύει η «ρήτρα εξισορρόπησης» με την οποία θα λαμβάνονται επιπλέον μέτρα. αν δεν αποδίδουν και αυτά και οι πιστωτές καταφύγουν στα δικαστήρια τα πάντα είναι στην διάθεσή τους στην Ελλάδα, βάσει αυτών που υπέγραψε η κυβέρνηση.
Για να αποφανθεί ο EFSF για το κατά πόσον η Ελλάδα συμμορφώνεται με τους όρους εκταμίευσης, θα πρέπει πρώτα να λάβει γνωμοδοτήσεις και από τις άλλες συνεργαζόμενες δικηγορικές εταιρείες (Cleary, Gottlieb Steen & Hamilton).
Δηλαδή η Ελλάδα των 4.000 χρόνων ένδοξης ιστορίας, η σύγχρονη Ελλάδα του 1821, των Βαλκανικών Πολέμων, του ΟΧΙ του Ι.Μεταξά, του '40-41, της μάχης των Οχυρών, των Ολοκαυτωμάτων, του Εμφύλιου που κράτησε την χώρα στο αντισταλινικό στρατόπεδο, αυτή την στιγμή εξαρτάται από μία ... δικηγορική εταιρεία. Και αυτό το υπέγραψαν αυτοί που πανηγυρίζουν για την λήψη της δόσης με μία δημοκρατική νομιμοποίηση που "σηκώνει πολύ νερό" Και το ερώτημα είναι γιατί η λ΄ψη της δόσης είναι σημαντικότερη από την ίδια την Ελευθερία της χώρας; Τόσο πολύ έχει αλλοτριωθεί η πολιτική τάξη της χώρας
Ντροπή και όνειδος, κύριοι "σωτήρες"...
Το δάνειο της επαναγοράς
ΠΗΓΗ defencenet
Τα όσα περιλαμβάνονυαι στη νέα Δανειακή Σύμβαση είναι απλά ανατριχιαστικά για ένα κράτος που θελει να λέγεται "ελεύθερο" αλλά έχει πάψει πλέον να ισχύει στην πράξη ο χαρακτηρισμός αυτός:
Οι δανειακές συμβάσεις διέπονται από το αγγλικό δίκαιο και στο πλαίσιο αυτό: η Ελλάδα, η Τράπεζα της Ελλάδος και το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας παραιτούνται απαρέγκλιτα και ανεπιφύλακτα από κάθε δικαίωμα ασυλίας που ήδη έχουν ή μπορεί να δικαιούνται σε σχέση με τους ίδιους και τα περιουσιακά στοιχεία τους έναντι δικαστικών ενεργειών σχετικά με την παρούσα σύμβαση τροποποίησης, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, κάθε δικαιώματος ασυλίας έναντι άσκησης αγωγής, έκδοσης δικαστικής απόδοσης ή άλλης διάταξης, κατάσχεσης, εκτέλεσης ή ασφαλιστικού μέτρου και έναντι κάθε εκτέλεσης ή αναγκαστικού μέτρου σε βάρος των περιουσιακών τους στοιχείων, στο μέτρο που τα παραπάνω δεν απαγορεύονται από αναγκαστικό νόμο!
Περιουσιακά στοιχεία είναι τα κοιτάσματα υδρογονανθράκων (εφ'όσον πιστοποιηθεί η ύπαρξή τους) το σύνολο της ακίνητης κρατικής περιουσίας, το σύνολο των οπλικών συστημάτων της χώρας, οι αρχαιότητες της χώρας, οτιδήποτε περικλείεται σε αυτή την χώρα ως ακίνητη ή κινητή περιουσία και ανήκει στο δημόσιο, με ερωτηματικό για τις ιδιωτικές περιουσίες.
Πρακτικά η οποιαδήποτε ιδιωτική περιουσία είναι στην διάθεση του δημοσίου με έναν απλό νόμο ή ένα διάταγμα αναγκαστικής απαλλοτρίωσης. Ακραίο, αλλά όχι απίθανο...
Μεταξύ άλλων εισάγεται ο όρος του «πιστοποιητικού συμμόρφωσης» ως προϋπόθεση για την «αλληλεγγύη» των εταίρων και έναρξη χρηματοδότησης από τον EFSF.
Παραλλήλως καθίσταται σαφές ότι η αναβολή πληρωμής των τόκων για μία 10ετία δεν θα ισχύει αν η Ελλάδα δεν εφαρμόζει το πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων, ενώ η παρακολούθηση της υλοποίησης δράσεων θα συνεχιστεί και μετά το 2016 που λήγει το τρέχον πρόγραμμα.
Επίσης, στη σύμβαση προβλέπεται ότι από την 1η Ιανουαρίου 2017 και μετά, η Ελλάδα θα καταβάλει επιπλέον τόκους 2% στον EFSF για τα δάνεια ύψους 11,3 δισ. ευρώ που παρασχέθηκαν για να υλοποιηθεί το πρόγραμμα επαναγοράς ομολόγων.
Οι διευκολύνσεις για χρέος και τόκους βασίζονται σε αυτή την παραδοχή. Δύο διεθνείς δικηγορικές εταιρείες (Cleary, Gottlieb Steen & Hamilton) θα γνωμοδοτούν, για κάθε δόση, προς τον EFSF για το αν η Ελλάδα τηρεί τα συμφωνηθέντα.
Τα παραπάνω περιγράφονται στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύτηκε ήδη στο ΦΕΚ, και στις 96 σελίδες της περιλαμβάνονται όλες οι τροποποιήσεις που έγιναν στις δανειακές συμβάσεις του ελληνικού κράτους. Προβλέπεται, μεταξύ άλλων, ότι θα πρέπει να τιτλοποιούνται και να αποδίδονται στον EFSF τα επιπλέον έσοδα από αποκρατικοποιήσεις, να προηγείται αίτημα χρηματοδότησης, το οποίο μάλιστα θα πρέπει να συνοδεύεται από «πιστοποιητικό συμμόρφωσης», ενώ όφελος από τους τόκους θα υπάρχει μόνον εάν εφαρμόζονται επακριβώς τα συμφωνηθέντα.
Ειδικότερα για τα έσοδα του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων, προβλέπεται ότι οι επιπλέον εισπράξεις από τον ετήσιο στόχο θα τιτλοποιούνται και με τη μορφή ειδικού ομολόγου θα αποδίδονται στον EFSF, προκειμένου να αποπληρώνεται μέρος των 11,3 δισ. ευρώ, τα οποία διατέθηκαν για την επαναγορά χρέους 31,8 δισ. ευρώ. Παράλληλα, σύμφωνα με τη σύμβαση, ο EFSF θα διατηρεί, από την πλευρά του, το δικαίωμα να μην κάνει αποδεκτά αυτά τα ομόλογα.
Για να εκταμιεύεται οποιοδήποτε ποσό που θα καλύπτει εθνικές ανάγκες, θα πρέπει να προηγείται αίτημα χρηματοδότησης, το οποίο μάλιστα θα πρέπει να συνοδεύεται από το «πιστοποιητικό συμμόρφωσης» σε διαφορετική περίπτωση θα ισχύει η «ρήτρα εξισορρόπησης» με την οποία θα λαμβάνονται επιπλέον μέτρα. αν δεν αποδίδουν και αυτά και οι πιστωτές καταφύγουν στα δικαστήρια τα πάντα είναι στην διάθεσή τους στην Ελλάδα, βάσει αυτών που υπέγραψε η κυβέρνηση.
Για να αποφανθεί ο EFSF για το κατά πόσον η Ελλάδα συμμορφώνεται με τους όρους εκταμίευσης, θα πρέπει πρώτα να λάβει γνωμοδοτήσεις και από τις άλλες συνεργαζόμενες δικηγορικές εταιρείες (Cleary, Gottlieb Steen & Hamilton).
Δηλαδή η Ελλάδα των 4.000 χρόνων ένδοξης ιστορίας, η σύγχρονη Ελλάδα του 1821, των Βαλκανικών Πολέμων, του ΟΧΙ του Ι.Μεταξά, του '40-41, της μάχης των Οχυρών, των Ολοκαυτωμάτων, του Εμφύλιου που κράτησε την χώρα στο αντισταλινικό στρατόπεδο, αυτή την στιγμή εξαρτάται από μία ... δικηγορική εταιρεία. Και αυτό το υπέγραψαν αυτοί που πανηγυρίζουν για την λήψη της δόσης με μία δημοκρατική νομιμοποίηση που "σηκώνει πολύ νερό" Και το ερώτημα είναι γιατί η λ΄ψη της δόσης είναι σημαντικότερη από την ίδια την Ελευθερία της χώρας; Τόσο πολύ έχει αλλοτριωθεί η πολιτική τάξη της χώρας
Ντροπή και όνειδος, κύριοι "σωτήρες"...
Το δάνειο της επαναγοράς
ΠΗΓΗ defencenet
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου