Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΩ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ!!! ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΦΩΝΟΥΣ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ...(ΒΙΝΤΕΟ)


Παρά την ηλικία του ο βασιλιάς Κωνσταντίνος δεν συμβιβάζεται με το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος με το οποίο ο ελληνικός λαός αποφάσισε το πολίτευμα που επιθυμεί για τη χώρα, όπως φαίνεται και από την αποψινή του συνέντευξή του στη Σία Κοσιώνη και τον Αλέξη Παπαχελά για την εκπομπή «Ιστορίες» στον ΣΚΑΪ.


Δήλωσε ότι θα γύριζε ως μονάρχης αν κάτι τέτοιο ήθελε ο λαός απορρίπτοντας όμως τη συμμετοχή του σε κάποιο κόμμα ή την ανάληψη κάποιου άλλου ρόλου ενώ δεν απάντησε με σαφήνεια για τυχόν πολιτικά σχέδια του γιου του Νικόλαου και τόνισε ότι δεν είναι τέως ή πρώην αλλά «ο Βασιλεύς Κων/νος, τελεία και παύλα».
«Ούτε εγώ ούτε ο γιός μου θέλει να κατακτήσει την πολιτική. Δε νομίζω ότι αρμόζει , δεν είμαστε πολιτικάντηδες, δε ξέρουμε αυτή τη δουλειά», είπε σε ερώτηση για το αν ο ίδιος ή ο γιος του Νικόλαος ετοιμάζει κάποιο κόμμα ή πρόκειται να συμμετάσχει σε κάποιο.


Εξάλλου όπως είπε: «Έχω την εντύπωση ότι η Ελλάς έχει πάρα πολλούς πολιτικούς, μάλιστα θα έλεγα ότι σχεδόν έχουν μπουχτίσει από πολιτικούς, τί θέλουν άλλο παραπάνω, να κάνουν τί;»


«Δεν έχω καμία διάθεση. Είναι δύσκολη δουλειά και ούτε τη θέλω», συνέχισε ο βασιλιάς ενώ σε ερώτηση για το αν υπάρχει πρόταση στον γιο του να ενταχθεί σε κάποιο κόμμα απάντησε: «Α δε ξέρω μπορείτε να ρωτήσετε».


Σε ερώτηση, δε, για το αν έχει λήξει γι’ αυτόν το σενάριο της παλινόρθωσης απάντησε: «Δεν υπάρχει τέλος και δεν υπάρχει αρχή. Εγώ βλέπω την όλη υπόθεση αυτή να εξελίσσεται στα χέρια του ελληνικού λαού. Αυτοί αποφασίζουν τί θέλουν, αυτοί αποφάσισαν 2 φορές αν θυμάμαι καλά, να επαναφέρουν τη βασιλεία αφού είχε φύγει. Τώρα αν τη θέλουν πάλι δικό τους δικαίωμα είναι» ενώ σε άλλο σημείο ανέφερε σχετικά: «Δε θα κουνήσω το δάχτυλό μου για να πάρω τη βασιλεία πίσω, θα το κάνουν οι Έλληνες, εγώ δε θα το κάνω».


Στις επίμονες ερωτήσεις ότι αφήνει πάντως ανοιχτό το ενδεχόμενο να γύριζε ως μονάρχης απάντησε σε άλλο σημείο ότι: «εγώ δε θα επιδιώξω αυτό. Δε πρόκειται να το κάνω, δηλαδή δε βλέπω ότι θα γίνει αξία στο λαό. Εάν γίνει μόνο του τότε θα το δεχθώ». Συμπλήρωσε ωστόσο «αλλά ποιός είναι ο μηχανισμός να κάνει κάτι τέτοιο, δεν υπάρχει».

ΠΗΓΗ helliniki-perpatisia
ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ makeleio tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου