Την
άμεση λειτουργία του δικτύου υδροπλάνων στο Ιόνιο επιβεβαίωσε στο
ΑΠΕ-ΜΠΕ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο ιστορικό δημαρχείο της
Κέρκυρας, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιος Πιτσιόρλας.
«Η αρχή των υδατοδρομίων γίνεται από την Κέρκυρα, έχει ολοκληρωθεί η αδειοδότηση της Κέρκυρας, των Παξών και περιμένουμε την αδειοδότηση της Πάτρας, που είναι θέμα ημερών. Πρέπει να έχουμε ένα αριθμό υδατοδρομίων για να μπορεί να είναι βιώσιμη οποιαδήποτε δραστηριότητα, καθώς οποιοσδήποτε επενδυτής, για να έρθει να βάλει υδροπλάνα, για να λειτουργήσει, θα πρέπει να του εξασφαλίσουμε ένα αριθμό χώρων.
Είμαστε λοιπόν στο σημείο, τον οριακό αυτό χώρο, να τον εξασφαλίσουμε. Το Ιόνιο θα είναι η πρώτη περιοχή που θα λειτουργήσουν τα υδροπλάνα. Προσδοκώ ότι και η Περιφέρεια θα βοηθήσει στο θέμα αυτό» τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιος Πιτσιόρλας, επισημαίνοντας πως η σύμπραξη που έχει υπογραφεί μεταξύ του ΟΛΚΕ και τα Ελληνικά Υδατοδρόμια Α.Ε. είναι σε απόλυτη ισχύ, ενώ αυτό που εκκρεμεί, όπως είπε, είναι η ολοκλήρωση της διαδικασίας για να ψηφιστεί ο νέος νόμος, ώστε να ολοκληρωθεί και το θεσμικό πλαίσιο.
Στο θέμα αναφέρθηκε και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας (ΟΛΚΕ), Σπύρος Στεφανίδης, που ήταν παρόν στη συνέντευξη Τύπου.
«Είμαστε σε σύμπραξη με τα Ελληνικά Υδατοδρόμια Α.Ε. Δεν υπάρχει πλέον κανένα πρόβλημα, χρειάζεται μία μικρή τροποποίηση της υπάρχουσας συμφωνίας, που να διευκρινίζει ότι οτιδήποτε αγοράζουμε τώρα, ως Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας, θα μείνει ως περιουσία του ΟΛΚΕ. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Εμείς είμαστε έτοιμοι εντός 72 ωρών να υποδεχθούμε τα υδροπλάνα» είπε χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Στεφανίδης.
Τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ συνόδευε σήμερα στην Κέρκυρα και ο υπεύθυνος Έργου του ΤΑΙΠΕΔ και εκπρόσωπος στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ, Αθανάσιος Λιάγκος.
«Η διαβούλευση έχει τελειώσει και έχει ολοκληρωθεί. Πιστεύω ότι τις επόμενες μέρες θα ξεπεραστούν και όλα τα τεχνικά και νομικά εμπόδια τα οποία είχαμε, έτσι ώστε να προχωρήσουμε πλέον πανελλαδικά στην υλοποίηση του προγράμματος των υδατοδρομίων. Υπάρχει ένα θέμα σχετικά με τη μεταβίβαση της άδειας, όταν δηλαδή ο Φορέας Διαχείρισης είναι κρατικός, αν μπορεί να μεταβιβάσει την άδεια στον ιδιωτικό τομέα ή και το αντίθετο, αυτά όμως ρυθμίζονται και πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου να ξεκινήσουν οι άδειες, όχι μόνο σε Οργανισμούς Λιμένων, αλλά και στα Λιμενικά Ταμεία που έχουν ενδιαφέρον για τα υδατοδρόμια» ανέφερε, μεταξύ άλλων, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Λιάγκος, παροτρύνοντας τους ενδιαφερόμενους επενδυτές να ανατρέξουν στο παρελθόν ώστε να ενημερωθούν από τα επικερδή οφέλη που επέφεραν τα υδατοδρόμια όταν λειτούργησαν στο Ιόνιο, κατά την περίοδο 2004-2008.
«Στην Κέρκυρα από το 2004 μέχρι το 2008 υπήρχε πλήρης εξέλιξη του προγράμματος των υδροπλάνων στα υδατοδρόμια της. Ήταν απόλυτα κερδοφόρες οι γραμμές. Το θέμα της επένδυσης θα πρέπει να το δει προσεκτικά ο επενδυτής, αλλά τον προτρέπω να πάει στα ιστορικά στοιχεία, τα οποία μέχρι σήμερα έχουν τροποποιηθεί αυξητικά και προς θετικότερη κατεύθυνση. Όλα βαίνουν όπως ξεκίνησαν, με πολλαπλά μικρά εμπόδια κατά καιρούς, τα οποία αυτή τη στιγμή θεωρώ ότι πλέον έχουν ξεπεραστεί» είπε ο κ. Λιάγκος.
Από την πλευρά της και η γενική γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Π. Πέρκα που βρέθηκε στην Κέρκυρα, με αφορμή τον 3ο Διεθνή Αγώνα Κλασσικών και Παραδοσιακών Σκαφών το περασμένο Σαββατοκύριακο, σε συνέντευξή της, για το θέμα των υδατοδρομίων, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, επεσήμανε ότι από πλευράς του υπουργείου έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ενέργειες και αναμένεται άμεσα να αδειοδοτηθεί και το υδατοδρόμιο Πάτρας.
«Σε ότι αφορά τις δικές μας ενέργειες, έχουν ολοκληρωθεί, έχουν βγει οι δύο αδειοδοτήσεις, ενώ ώριμη είναι και η αδειοδότηση του υδατοδρομίου Πάτρας. Βεβαίως και με την ψήφιση του νόμου, που μπαίνει τώρα και στις επιτροπές της Βουλής, πολύ σύντομα θα έχουμε και μεγαλύτερο δίκτυο σε όλη τη χώρα. Πιστεύω πάντως πως στο Ιόνιο, αν όχι μέσα στο χειμώνα, σίγουρα την Άνοιξη, θα βρίσκομαι στην Κέρκυρα για να πετάξω με το πρώτο υδροπλάνο» είπε η κ. Πέρκα.
«Η αρχή των υδατοδρομίων γίνεται από την Κέρκυρα, έχει ολοκληρωθεί η αδειοδότηση της Κέρκυρας, των Παξών και περιμένουμε την αδειοδότηση της Πάτρας, που είναι θέμα ημερών. Πρέπει να έχουμε ένα αριθμό υδατοδρομίων για να μπορεί να είναι βιώσιμη οποιαδήποτε δραστηριότητα, καθώς οποιοσδήποτε επενδυτής, για να έρθει να βάλει υδροπλάνα, για να λειτουργήσει, θα πρέπει να του εξασφαλίσουμε ένα αριθμό χώρων.
Είμαστε λοιπόν στο σημείο, τον οριακό αυτό χώρο, να τον εξασφαλίσουμε. Το Ιόνιο θα είναι η πρώτη περιοχή που θα λειτουργήσουν τα υδροπλάνα. Προσδοκώ ότι και η Περιφέρεια θα βοηθήσει στο θέμα αυτό» τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιος Πιτσιόρλας, επισημαίνοντας πως η σύμπραξη που έχει υπογραφεί μεταξύ του ΟΛΚΕ και τα Ελληνικά Υδατοδρόμια Α.Ε. είναι σε απόλυτη ισχύ, ενώ αυτό που εκκρεμεί, όπως είπε, είναι η ολοκλήρωση της διαδικασίας για να ψηφιστεί ο νέος νόμος, ώστε να ολοκληρωθεί και το θεσμικό πλαίσιο.
Το Ιόνιο θα είναι η πρώτη περιοχή που θα λειτουργήσουν τα υδροπλάνα.«Αυτό είναι ένα θέμα που το κινεί το αρμόδιο υπουργείο και αμέσως το επόμενο διάστημα θα έρθει στη Βουλή. Είμαστε έτοιμοι για τα υδροπλάνα, αρκεί να προστεθεί ακόμη ένα, αυτό της Πάτρας και θα είμαστε απολύτως έτοιμοι» δήλωσε ο κ. Πιτσιόρλας.
Στο θέμα αναφέρθηκε και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας (ΟΛΚΕ), Σπύρος Στεφανίδης, που ήταν παρόν στη συνέντευξη Τύπου.
«Είμαστε σε σύμπραξη με τα Ελληνικά Υδατοδρόμια Α.Ε. Δεν υπάρχει πλέον κανένα πρόβλημα, χρειάζεται μία μικρή τροποποίηση της υπάρχουσας συμφωνίας, που να διευκρινίζει ότι οτιδήποτε αγοράζουμε τώρα, ως Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας, θα μείνει ως περιουσία του ΟΛΚΕ. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Εμείς είμαστε έτοιμοι εντός 72 ωρών να υποδεχθούμε τα υδροπλάνα» είπε χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Στεφανίδης.
Τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ συνόδευε σήμερα στην Κέρκυρα και ο υπεύθυνος Έργου του ΤΑΙΠΕΔ και εκπρόσωπος στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ, Αθανάσιος Λιάγκος.
«Η διαβούλευση έχει τελειώσει και έχει ολοκληρωθεί. Πιστεύω ότι τις επόμενες μέρες θα ξεπεραστούν και όλα τα τεχνικά και νομικά εμπόδια τα οποία είχαμε, έτσι ώστε να προχωρήσουμε πλέον πανελλαδικά στην υλοποίηση του προγράμματος των υδατοδρομίων. Υπάρχει ένα θέμα σχετικά με τη μεταβίβαση της άδειας, όταν δηλαδή ο Φορέας Διαχείρισης είναι κρατικός, αν μπορεί να μεταβιβάσει την άδεια στον ιδιωτικό τομέα ή και το αντίθετο, αυτά όμως ρυθμίζονται και πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου να ξεκινήσουν οι άδειες, όχι μόνο σε Οργανισμούς Λιμένων, αλλά και στα Λιμενικά Ταμεία που έχουν ενδιαφέρον για τα υδατοδρόμια» ανέφερε, μεταξύ άλλων, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Λιάγκος, παροτρύνοντας τους ενδιαφερόμενους επενδυτές να ανατρέξουν στο παρελθόν ώστε να ενημερωθούν από τα επικερδή οφέλη που επέφεραν τα υδατοδρόμια όταν λειτούργησαν στο Ιόνιο, κατά την περίοδο 2004-2008.
«Στην Κέρκυρα από το 2004 μέχρι το 2008 υπήρχε πλήρης εξέλιξη του προγράμματος των υδροπλάνων στα υδατοδρόμια της. Ήταν απόλυτα κερδοφόρες οι γραμμές. Το θέμα της επένδυσης θα πρέπει να το δει προσεκτικά ο επενδυτής, αλλά τον προτρέπω να πάει στα ιστορικά στοιχεία, τα οποία μέχρι σήμερα έχουν τροποποιηθεί αυξητικά και προς θετικότερη κατεύθυνση. Όλα βαίνουν όπως ξεκίνησαν, με πολλαπλά μικρά εμπόδια κατά καιρούς, τα οποία αυτή τη στιγμή θεωρώ ότι πλέον έχουν ξεπεραστεί» είπε ο κ. Λιάγκος.
Από την πλευρά της και η γενική γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Π. Πέρκα που βρέθηκε στην Κέρκυρα, με αφορμή τον 3ο Διεθνή Αγώνα Κλασσικών και Παραδοσιακών Σκαφών το περασμένο Σαββατοκύριακο, σε συνέντευξή της, για το θέμα των υδατοδρομίων, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, επεσήμανε ότι από πλευράς του υπουργείου έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ενέργειες και αναμένεται άμεσα να αδειοδοτηθεί και το υδατοδρόμιο Πάτρας.
«Σε ότι αφορά τις δικές μας ενέργειες, έχουν ολοκληρωθεί, έχουν βγει οι δύο αδειοδοτήσεις, ενώ ώριμη είναι και η αδειοδότηση του υδατοδρομίου Πάτρας. Βεβαίως και με την ψήφιση του νόμου, που μπαίνει τώρα και στις επιτροπές της Βουλής, πολύ σύντομα θα έχουμε και μεγαλύτερο δίκτυο σε όλη τη χώρα. Πιστεύω πάντως πως στο Ιόνιο, αν όχι μέσα στο χειμώνα, σίγουρα την Άνοιξη, θα βρίσκομαι στην Κέρκυρα για να πετάξω με το πρώτο υδροπλάνο» είπε η κ. Πέρκα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου