Ανθρώπινη υπερστήριξη
Ν. Λυγερός, L. Santini
Μαθήτρια: Βγάζω το συμπέρασμα από αυτά που διάβασα και είδα ότι πολλές φορές οι Άνθρωποι που κάνουν επώδυνες εγχειρήσεις για αλλαγή φύλου…
Δάσκαλος: Αυτό από μόνο του είναι ήδη πράξη που ενοχλεί την Ανθρωπότητα.
Μαθήτρια: Είναι επειδή δέχονται βία από την κοινωνία.
Δάσκαλος: Η οποία θέλει τους πάντες να είναι ίδιοι.
Μαθήτρια: Έτσι προσδιορίζουν με σαφήνεια το φύλο τους.
Δάσκαλος: Μόνο που αυτή η επιλογή είναι υποχρεωτική.
Μαθήτρια: Για να μη δέχονται σε όλη τη ζωή τους τον ρατσισμό.
Δάσκαλος: Είναι όμως θύματα που επέλεξαν να παραμείνουν θύματα που κρύβονται.
Μαθήτρια: Και γι’ αυτό έχουν ενδοιασμούς εάν έπραξαν σωστά.
Δάσκαλος: Επειδή νιώθουν το αποτέλεσμα ενός εξαναγκασμού.
Μαθήτρια: Για να εγχειριστεί κανείς θέλει μεγάλο θάρρος, άρα για να απαιτείς να σε δεχτεί η κοινωνία όπως είσαι, θέλει μεγαλύτερο.
Δάσκαλος: Για αυτό υπάρχει ανάγκη βοήθειας.
Με τον λόγο της αγάπης
Ν. Λυγερός, Β. Τσατσαμπά
Μαθήτρια: Αν δεν τους πίεζε η κοινωνία, δεν θα έκαναν την αλλαγή φύλου.
Δάσκαλος: Ναι, και δεν είναι αλλαγή, αλλά αφαίρεση του ενός.
Μαθήτρια: Είναι καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Δάσκαλος: Κι ενάντια στην Ανθρωπότητα.
Μαθήτρια: Η κοινωνία της λήθης… Λες και με την αφαίρεση ξεχνάμε τι ήταν.
Δάσκαλος: Πολλοί το κάνουν για να μην έχουν.
Μαθήτρια: Αλλά και πάλι δεν σταματάνε εκεί. Η καταπάτηση δεν συνεχίζεται;
Δάσκαλος: Είναι μόνο η αρχή.
Μαθήτρια: Ενώ εσείς έχετε πει για τους μαθητές σας εντελώς το αντίθετο… Ο Λόγος της Αγάπης…
Δάσκαλος: Είναι διαχρονικός.
Μαθήτρια: Μου έρχονται στο μυαλό οι ψαράδες μας.
Δάσκαλος: Επειδή η θάλασσα είναι πάντα εδώ.
Μαθήτρια: Όπως το είπατε επιχειρεί η κοινωνία να έχουμε ταυτότητα χωρίς ιδιότητα.
Δάσκαλος: Κι όμως ανήκουμε στην Ανθρωπότητα. Αυτή είναι η ιδιότητά μας και η οντότητά μας.
Ν. Λυγερός, L. Santini
Μαθήτρια: Βγάζω το συμπέρασμα από αυτά που διάβασα και είδα ότι πολλές φορές οι Άνθρωποι που κάνουν επώδυνες εγχειρήσεις για αλλαγή φύλου…
Δάσκαλος: Αυτό από μόνο του είναι ήδη πράξη που ενοχλεί την Ανθρωπότητα.
Μαθήτρια: Είναι επειδή δέχονται βία από την κοινωνία.
Δάσκαλος: Η οποία θέλει τους πάντες να είναι ίδιοι.
Μαθήτρια: Έτσι προσδιορίζουν με σαφήνεια το φύλο τους.
Δάσκαλος: Μόνο που αυτή η επιλογή είναι υποχρεωτική.
Μαθήτρια: Για να μη δέχονται σε όλη τη ζωή τους τον ρατσισμό.
Δάσκαλος: Είναι όμως θύματα που επέλεξαν να παραμείνουν θύματα που κρύβονται.
Μαθήτρια: Και γι’ αυτό έχουν ενδοιασμούς εάν έπραξαν σωστά.
Δάσκαλος: Επειδή νιώθουν το αποτέλεσμα ενός εξαναγκασμού.
Μαθήτρια: Για να εγχειριστεί κανείς θέλει μεγάλο θάρρος, άρα για να απαιτείς να σε δεχτεί η κοινωνία όπως είσαι, θέλει μεγαλύτερο.
Δάσκαλος: Για αυτό υπάρχει ανάγκη βοήθειας.
Με τον λόγο της αγάπης
Ν. Λυγερός, Β. Τσατσαμπά
Μαθήτρια: Αν δεν τους πίεζε η κοινωνία, δεν θα έκαναν την αλλαγή φύλου.
Δάσκαλος: Ναι, και δεν είναι αλλαγή, αλλά αφαίρεση του ενός.
Μαθήτρια: Είναι καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Δάσκαλος: Κι ενάντια στην Ανθρωπότητα.
Μαθήτρια: Η κοινωνία της λήθης… Λες και με την αφαίρεση ξεχνάμε τι ήταν.
Δάσκαλος: Πολλοί το κάνουν για να μην έχουν.
Μαθήτρια: Αλλά και πάλι δεν σταματάνε εκεί. Η καταπάτηση δεν συνεχίζεται;
Δάσκαλος: Είναι μόνο η αρχή.
Μαθήτρια: Ενώ εσείς έχετε πει για τους μαθητές σας εντελώς το αντίθετο… Ο Λόγος της Αγάπης…
Δάσκαλος: Είναι διαχρονικός.
Μαθήτρια: Μου έρχονται στο μυαλό οι ψαράδες μας.
Δάσκαλος: Επειδή η θάλασσα είναι πάντα εδώ.
Μαθήτρια: Όπως το είπατε επιχειρεί η κοινωνία να έχουμε ταυτότητα χωρίς ιδιότητα.
Δάσκαλος: Κι όμως ανήκουμε στην Ανθρωπότητα. Αυτή είναι η ιδιότητά μας και η οντότητά μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου