Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Με τον λόγο της αγάπης

Ανθρώπινη υπερστήριξη
Ν. Λυγερός, L. Santini


Μαθήτρια: Βγάζω το συμπέρασμα από αυτά που διάβασα και είδα ότι πολλές φορές οι Άνθρωποι που κάνουν επώδυνες εγχειρήσεις για αλλαγή φύλου…
Δάσκαλος: Αυτό από μόνο του είναι ήδη πράξη που ενοχλεί την Ανθρωπότητα.
Μαθήτρια: Είναι επειδή δέχονται βία από την κοινωνία.
Δάσκαλος: Η οποία θέλει τους πάντες να είναι ίδιοι.
Μαθήτρια: Έτσι προσδιορίζουν με σαφήνεια το φύλο τους.
Δάσκαλος: Μόνο που αυτή η επιλογή είναι υποχρεωτική.
Μαθήτρια: Για να μη δέχονται σε όλη τη ζωή τους τον ρατσισμό.
Δάσκαλος: Είναι όμως θύματα που επέλεξαν να παραμείνουν θύματα που κρύβονται.
Μαθήτρια: Και γι’ αυτό έχουν ενδοιασμούς εάν έπραξαν σωστά.
Δάσκαλος: Επειδή νιώθουν το αποτέλεσμα ενός εξαναγκασμού.
Μαθήτρια: Για να εγχειριστεί κανείς θέλει μεγάλο θάρρος, άρα για να απαιτείς να σε δεχτεί η κοινωνία όπως είσαι, θέλει μεγαλύτερο.
Δάσκαλος: Για αυτό υπάρχει ανάγκη βοήθειας.

Με τον λόγο της αγάπης
Ν. Λυγερός, Β. Τσατσαμπά


Μαθήτρια: Αν δεν τους πίεζε η κοινωνία, δεν θα έκαναν την αλλαγή φύλου.

Δάσκαλος: Ναι, και δεν είναι αλλαγή, αλλά αφαίρεση του ενός.

Μαθήτρια: Είναι καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Δάσκαλος: Κι ενάντια στην Ανθρωπότητα.

Μαθήτρια: Η κοινωνία της λήθης… Λες και με την αφαίρεση ξεχνάμε τι ήταν.

Δάσκαλος: Πολλοί το κάνουν για να μην έχουν.

Μαθήτρια: Αλλά και πάλι δεν σταματάνε εκεί. Η καταπάτηση δεν συνεχίζεται;

Δάσκαλος: Είναι μόνο η αρχή.

Μαθήτρια: Ενώ εσείς έχετε πει για τους μαθητές σας εντελώς το αντίθετο… Ο Λόγος της Αγάπης…

Δάσκαλος: Είναι διαχρονικός.

Μαθήτρια: Μου έρχονται στο μυαλό οι ψαράδες μας.

Δάσκαλος: Επειδή η θάλασσα είναι πάντα εδώ.

Μαθήτρια: Όπως το είπατε επιχειρεί η κοινωνία να έχουμε ταυτότητα χωρίς ιδιότητα.

Δάσκαλος: Κι όμως ανήκουμε στην Ανθρωπότητα. Αυτή είναι η ιδιότητά μας και η οντότητά μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου