Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

¨Εγώ επιτίθεμαι, εγώ βήματα πίσω δεν κάνω !¨ ….

Σε δηλώσεις που έκανε ο Ερντογάν επιστρέφοντας από το Αζερμπαϊτζάν, μεταξύ άλλων, αναφερόμενος στο πρόβλημα που ξέσπασε με τους 10 πρέσβεις,  είπε και τα εξής :

¨Το βήμα που κάναμε δεν ήταν επίδειξη δύναμης σε κάποιον . Απλά σημαίνει ότι οι πρεσβευτές που ασκούν τα καθήκοντά τους στην Τουρκία δεν πρέπει να ανακατεύονται στα εσωτερικά της Τουρκίας. Κανένας πρεσβευτής δεν έχει την εξουσία να επεμβαίνει στις υποθέσεις της χώρας όπου εργάζεται. Αυτοί πρέπει να γνωρίζουν καλύτερα από εμένα το άρθρο 41 της σύμβασης της Βιέννης. Διότι οι πρεσβευτές τις σχετικές με τους ίδιους συμφωνίες, πρέπει να τις εφαρμόζουν και να τις παρακολουθούν κατά γράμμα.

Όταν μάλιστα εσύ υπηρετείς στην Τουρκία, είσαι ένας πρεσβευτής που υπηρετεί στην Τουρκία, πρέπει να αντιληφθείς ότι η Τουρκία δεν είναι ένα κράτος φυλάρχων. Ένας πρεσβευτής ο οποίος ασκεί τα καθήκοντά του σε μία χώρα με τέτοια αρχαία ιστορία όπως η Τουρκία, θα πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά το πού μπορεί να καταλήξει κάτι. Όταν λοιπόν δεν το γνωρίζουν αυτό, εμείς τους υπενθυμίσαμε το άρθρο 41 της συνθήκης της Βιέννης. Τόσο απλό είναι το περιστατικό. Φυσικά επειδή σε αυτό είναι ενεπλάκη και ο πρέσβης της Αμερικής, προφανώς ο Μπάιντεν έδειξε ευγένεια και η πρώτη ανακοίνωση προήλθε από κει. Άλλωστε όταν προέκυψε η δήλωση από την Αμερική, οι υπόλοιποι 9 υπάγονταν σε αυτήν, οπότε έτσι έκλεισε το θέμα.¨

Όταν ένας δημοσιογράφος του είπε ¨Πώς σχολιάζετε κάποιους τίτλους στο εξωτερικό που έγραψαν πώς “Ο Ερντογάν απέφυγε την κρίση κάνοντας βήμα πίσω” , εκείνος απάντησε λέγοντας πως ¨Μα πως έκανα εγώ βήμα πίσω ; Εγώ επιτίθεμαι. Εγώ βήματα πίσω δεν κάνω¨

Πηγή :

https://haberglobal.com.tr/gundem/son-dakika-cumhurbaskani-erdogandan-azerbaycan-ziyareti-sonrasi-flas-aciklamalar-140498

ΠΗΓΗ tourkikanea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου