Δηλαδή, με βάση τη λογική Τατάρ, οι επιτροπές λειτουργούν για τη συνεργασία δυο οντοτήτων, δυο κρατών! «Μέσω αυτών των επιτροπών επιθυμώ από μια άποψη να γίνουν συνομιλητές η άλλη πλευρά( σ.σ. η Κυπριακή Δημοκρατία) με τις αρχές τις ‘’ΤΔΒΚ’’», είπε ο εγκάθετος του Ερντογάν. Και με την ευκαιρία πρότεινε- το έκανε και ο διαπραγματευτής του- να ανοίξει ένα ακόμη οδόφραγμα στην περιοχή της Μιας Μηλιάς. Και παράλληλα… προτείνει και ιδέες για τη καλύτερη λειτουργία των υφιστάμενων.
«Πρώτα προτείναμε να περνούν εμπορικά οχήματα από το Λήδρα Πάλας. Ξέρετε από εκεί περνούν μόνο διπλωματικά οχήματα, όμως αυτός ο αριθμός είναι πολύ μικρός. Για να ξαλαφρώσει λίγο ο Άγιος Δομέτιος ζητήσαμε να περνούν από το Λήδρα Πάλας τα οχήματα με άδεια Τ και τα οχήματα που κάνουν εμπόριο μέσω της Πράσινης Γραμμής, όμως δεν το δέχτηκαν». Και δεν φθάνει το γεγονός ότι η κατοχική δύναμη και ο εγκάθετος της θέλουν «κι άλλα οδοφράγματα» κατηγορούν την ελληνική πλευρά για αδιαλλαξία! Κι αυτό γιατί ζητά, να εξεταστεί και η διάνοιξη οδοφραγμάτων στο Πυρόι και στα Κόκκινα, για να διευκολυνθούν πολίτες. Δεν το αποδέχονται επειδή, όπως πάντα, βλέπουν μόνο ό,τι τους εξυπηρετεί.
ΤΟ έχουμε πολλές φορές αναφέρει στο παρελθόν. Είναι άποψη μας, πως το Κυπριακό προφανώς και δεν θα λυθεί με το άνοιγμα περισσοτέρων οδοφραγμάτων. Κι αυτό κρίνεται εκ του αποτελέσματος, γιατί η μερική άρση των περιορισμών στη διακίνηση ένθεν κακείθεν της κατοχικής γραμμής άρχισε το 2003. Έκτοτε άνοιξαν κι άλλα οδοφράγματα, διακινήθηκαν και διακινούνται πολλοί άνθρωποι. Δεν έσπασε μύτη. Αυτό επιβεβαίωσε πως η διαφορά δεν είναι μεταξύ Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων, αλλά με τον κατοχικό στρατό, με την κατοχική δύναμη. Γιατί για εμάς το ζητούμενο είναι η επίτευξη συμφωνία, να βρεθεί λύση.
ΜΠΟΡΕΙ το Κυπριακό να επιλυθεί με την λειτουργία των υφιστάμενων ή περισσότερων οδοφραγμάτων; Δεν είμαστε ενάντια στην λειτουργία τους, την διακίνηση, που γίνεται με όρους, αλλά δεν έχει βοηθήσει στις προσπάθειες επίτευξης συμφωνίας στο Κυπριακό. Κι αυτό είναι μια πραγματικότητα.
Η Θέση του «Φ»
ΠΗΓΗ philenews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου