Συνέρχεται αύριο στη Θεσσαλονίκη το πολυδιαφημισμένο Συνέδριο, στο οποίον θα παρακαθίσουν στο ίδιο τραπέζι παράγοντες της Εκκλησίας της Ελλάδος και του Αριστερού ιδεολογικού χώρου, θα προσπαθήσουν δε να εύρουν κοινά σημεία ιδεολογικής προσεγγίσεως! Από τήν πρώτη στιγμή, κατά τήν οποία ανακοινώθηκε το Συνέδριο αυτό, νοιώσαμε ένα μεγάλο πόνο στην ψυχή μας. Ένα πόνο ψυχής μόνο καί μόνο, διότι η Εκκλησία, άθελά της ίσως, σε μια κρίσιμη ώρα για την πορεία του Έθνους, έρχεται να προσφέρει πιστοποιητικά νομιμοφροσύνης στο χώρο της Αριστερής Κουλτούρας καί να πριμοδοτήσει τήν πορεία του Αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ πρός τήν Εξουσία!
Τό μόνο, που δεν δυνάμεθα να γνωρίζουμε είναι ένα σημείο: Η Διοίκηση της Εκκλησίας μόνη της άραγε αποφάσισε να συμμετάσχει σε ένα τέτοιο Συνέδριο, ή μήπως έλαβε εντολές από εξωεκκλησιαστικούς -πολιτικούς- παράγοντες της ημεδαπής ή της αλλοδαπής; Ένας υπαινιγμός υπάρχει σαν κατακλείδα του άρθρου που αναδημοσιεύουμε παρακάτω από τήν www.zougla.gr., όπως χαρακτηριστικά αναδημοσιεύεται από το ιστολόγιο "thriskeftika".(http://www.thriskeftika.blogspot.gr/2013/01/blog-post_1048.html). .Ο Κύριος γνωρίζει!.........
Ως Εκκλησία ΔΕΝ ΕΞΑΝΤΛΗΣΑΜΕ το χρέος μας έναντι του Ελληνικού Λαού, ώστε τώρα πια να μπορούμε να εξέλθουμε των ορίων του χώρου μας! Ορίων, που η ίδια η μακραίωνη εκκλησιαστική και πολιτική, εγχώρια και διεθνής ιστορία έχει καταγράψει, μη επιτρέποντας την... παραγραφή των ονομάτων των θυμάτων της αριστερής.. "ανθρωπιστικής" πολιτικής της, από τα μνήματα στα νεκροταφεία, αλλά και απο τη μνήμη ολόκληρης της ανθρωπότητας για τον "ανθρωπισμό" και το "δημοκρατικό πνεύμα" που σήμερα καπηλεύεται. Η ενίσχυση μιάς πολτικής βίαιου ιδεολογικού ολιγαρχικού απολυταρχισμού, που όμως ή ίδια η Αριστερά, βαφτίζει "προοδευτισμό", αμνηστεύοντας τον εαυτό της από την ευθύνη που της αναλογεί έναντι της Ιστορίας ως και σήμερα στην άλωση της χώρας από ξένα συμφέροντα, την οποίαν όμως αναγνωρίζει ως "φασισμό" μόνο γι άλλους, δεν δύναται να σβήσει την απο πλευράς της πριμοδότηση των απαιτήσεων των Σκοπίων με παρελάσεις στη γείτονα εναντίον των Εθνικών μας συμφερόντων. Δεν δύναται να ξεχαστεί η από πλευράς της ενίσχυση καθε αντεθνικής πολιτικής, των κατασκευασμένων πάσης φύσης "μειονοτήτων" που -εγείροντας σκοπίμως και διαρκώς ζητήματα- βομβαρδίζουν την κοινωνική συνοχή του Ελληνικού κράτους, κατά τις επιταγές του διεθνούς γεωπολιτικού "παιχνιδιού" στο όνομα των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων", λες και άνθρωποι είναι όλοι οι άλλοι και όχι οι Έλληνες! Δεν δύναται να εξαλείψει από τη μνήμη την πριμοδότηση και ιδεολογική κάλυψη χρόνια τώρα, που παρείχε στην προώθηση, νομιμοποίηση και "ιθαγενοποίηση" της λαθρομετανάστευσης, ή τον "συνωστισμό στη Σμύρνη" ή τον διορισμό περί των 240!! Ιεροδιδασκάλων του Ισλάμ στα Δημόσια Σχολεία να διδάσκουν το "Κοράνι" , χορεύοντας μαζί με μπλε, κόκκινα και πράσινα προσωπεία, το ίδιο διεθνοπολιτικό ζεϊμπέκικο με τον πρώην Πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου τον οποίον άναυδη η Ελλάδα είχε ακούσει να ανακοινώνει από βήματος κοινοβουλίου πως δεν υφίσταται εθνική κυριαρχία, με την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος και τον Μακαριώτατο ένοχα να συναινεί σωπαίνοντας...!
Η Ιστορία, η Αλήθεια και η Γνώση που τόσο καταπολεμά η Αριστερή πολιτική , για την ετσιθελική επικράτηση της λήθης που την εξυπηρετεί, αφού με τη σειρά της καλείται τώρα να εξυπηρετήσει τα ίδια συμφέροντα με τα άλλα κόμματα εξουσίας αλλά κυρίως η Μνημοσύνη, δεν επιτρέπει τέτοιου είδους παραγραφές, εξαιτίας ψηφοθηρικών σκοπιμοτήτων, όπως είθισται να πράττεται, από τους ελέω κομματικών συμφερόντων και παρατάξεων, κατ΄ επαγγελμα πολιτευτών της Βουλής, η οποία αδιαφορεί για την ανυποληψία, στην οποια έχει περιέλθει, επιδεικνύοντας πρώτη και κατά συρροή, ασέβεια στο Σύνταγμα, και τους Δημοκρατικούς θεσμούς. Εξάλλου την ώρα που λεκτικά -μόνον- καταδικάζονταν τα μνημόνια απο την Αριστερά, εδίδετο ΚΑΙ με την αριστερή ψήφο εντός Κοινοβουλίου επί της ουσίας "άφεση αμαρτιών μη παραπομπής" σε όσους κάθε πολιτικής κατεύθυνσης είτε πρωτοστάτησαν, είτε αδιαφόρησαν είτε εγκληματικά υπέγραψαν, η συνυπέγραψαν, και συμμάχησαν γιατί "δεν διάβασαν", αλλά όμως ελαφρά τη καρδία ψήφισαν ("ναι σε όλα") υπό τη σπάθη όχι της λαϊκής κατακραυγής αλλά της κομματικής διαγραφής (!!) την πρωτοφανή εθνική προδοσία και το ξεπούλημα της Ελλάδος στους διεθνείς γεωοικονομικούς δυνάστες. Και αυτά αφού είχαν φροντίσει ο καθένας με τη στάση του νωρίτερα, για την μεγιστοποίηση της διαφθοράς, και την κατα συνέπεια υπέρμετρη χρέωση της Ελλάδος, προς επίτευξιν κατασκευής οικονομικού "άλλοθι" για το ξε-πουλημα. Τώρα αριστερά μαζί και Εκκλησία (???) αμνηστεύουν εκ των υστέρων ιθύνοντες νόες και ηθικούς αυτουργούς, προβάλλοντες εαυτούς ως "αδιάφθορους" αλλά επί της ουσίας εμπράκτως συναινούντες;
Την ώρα που τσακιζόταν η ελληνική κοινωνία, αφήσαμε την Εκκλησία να την κατεβάσουν από το πνευματικό της βάθρο και να την χρησιμοποιήσουν σε "Κέντρα παροχής συσσιτίων ". Αφήσαμε έξω και πέρα από τά ενδιαφέροντά μας, στο πλαίσιο της ποιμαντικής και ιεραποστολικής αποστολἠς μας, προβλήματα πρωτίστως ΗΘΙΚΗΣ και πνευματικής καθοδηγήσεως του Λαού μας σε καιρούς χαλεπούς, αδιαφορήσαμε για την χρηστοήθη διαπαιδαγώγηση της νεολαίας μας με ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΔΕΩΔΟΥΣ και του χαμένου μας Πολιτισμού, αφήσαμε την οικογένεια ως θεσμό αβοήθητη προς τη τελική εξαχρείωσή της να χτυπιέται αλύπητα από τα ανάλγητα διεθνοοικονομικά και γεωπολιτικά συμφέροντα ανακοινώνοντας μέτρα ως και φορολόγησης του κατα κεφαλήν τέκνου ως τεκμηρίου διαβίωσης των γονέων!!!!, κι όλα αυτά σε μια ήδη υπο εξαφάνιση λόγω της επίσης απο ετών σκόπιμης λαθρομετανάστευσης, Ελλάδα με ήδη καταγεγγραμένη υπογεννητικότητα), και ξαφνικά στρέψαμε την προσοχή μας στο χώρο της Αριστεράς, αγνοούντες η και παραθεωρούντες το γεγονός, ότι "ο λύκος τρίχα αλλάζει, γνώμη δεν αλλάζει"! Η Αριστερά, με το πρόσωπο του Κομμουνισμού, έδειξε όλη τη μανία της κατά της Εκκλησίας τόσο και κυρίως στο χώρο του άλλοτε "Σιδηρού Παραπετάσματος", όπου κυριάρχησε, όσο και στο δικό μας εθνικό χώρο! Το βεβαιώνουν οι πολυπληθείς Μάρτυρες Κληρικοί μας, βλέπε και τον Παπα-Ζαφείρη, τον κατά σάρκα πατέρα του Σεβ. Μητροπολίτου Περιστερίου κ. Χρυσοστόμου, οι οποίοι καρατομήθησαν και ανασκολοπήθησαν από τους Κομμουνιστές, όσο και οι εικόνες των Αγίων μας σε τοιχογραφίες χωρίς μάτια, διότι τά μάτια τους τα έβγαλαν οι Κομμουνιστές με τις ξιφολόγχες των όπλων τους! Οι πολυπληθείς λοιπόν αυτοί Μάρτυρες Κληρικοί μας και οι χωρίς μάτια Άγιοί μας ΜΑΡΤΥΡΟΎΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΎΟΥΝ ΕΙΣ ΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ τα εγκλήματα των Αριστερών κατά της Ορθοδόξου Εκκλησίας! ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ |
Ο διάλογος μεταξύ δύο τόσο αντίθετων ΙΣΤΟΡΙΚΟΙΔΕΟΛΟΓΙΚΩΝ μεγεθών, που θα οδηγούσε στην Συναντίληψη και την αμοιβαία κατανόηση, γίνεται μόνο, όταν είναι θεμελιωμένος στον σεβασμό και την εμπιστοσύνη και όχι "στις εντυπώσεις". Σ αυτόν τον διάλογο ουδείς θα μπορούσε να αντιταχθεί. Προυποθέτει όμως πρωτίστως γνώση της ιστορίας και των δύο, βάθος ουσίας και ένα κοινό κοσμοθεωρητικό υπόβαθρο, αντίθετο από την αγαπημένη στην Αριστερά ιδεολογία του Υλισμού που δεν αποδέχεται και δεν σέβεται τον ιδιον τον τρισυπόστατο Θεό αλλά και τον ανθρωπο ως φέροντα "πνοήν Θεού", πλασμένον "κατ΄ εικόνα και καθ' ομοίωσιν"!. Ο Διάλογος για να έχει αποτέλεσμα και ουσία δεν μπορεί να διεξαχθεί χωρίς να προηγηθή η αναθεώρηση των άχρι τούδε εγκλημάτων και των ασεβών πρακτικών έναντι της Εκκλησίας. του Χριστού. Ο σεβασμός δεν τεκμαίρεται με συνέδρια σκοπιμοτήτων, που γίνονται μόνο και μόνο για να μεταδοθούν από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, γιά να δρέψουν οι παντός είδους συντελεστές του δάφνες "προοδευτισμού" στο βωμό της τηλοψίας και της κατευθυνόμενης ενημέρωσης με στόχο την υφαρπαγή ψήφων, απο πιστούς ή μη , που έχουν αδύναμη μνήμη ή και βούληση αλλά αντιστρόφως, δυνατά συμφέροντα. 'Οσοι λοιπόν το απετόλμησαν και το αποφάσισαν, κατά την ταπεινή μας γνώμη, προδίδουν τήν Εκκλησία, όποιοι και αν είναι! Αν μάλιστα είναι καί Κληρικοί παντός βαθμού, τότε αυτοί προδίδουν και την αποστολή τους! Ατυχώς, εκμεταλλευόμενοι την αγαθότητα της ψυχής του, παρέσυραν και τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπό μας κ. Ιερώνυμο, και με τον τρόπο αυτό Τον εξέθεσαν! Ήταν ήδη εκτεθειμένος, καθώς μερικά χρόνια πρίν, ανερχόμενος στο Θρόνο, ακούσθηκε να λέει ότι "οι αριστεροί είναι οι καλύτεροι Χριστιανοί", όπως τουλάχιστον δημοσιεύματα της εποχής ισχυρίζοντο περί Αυτού, χωρίς ποτέ και να διαψευσθούν!
Ο ΟΣΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ |
Κύριοι Καθηγητές, ταχθήκατε για να φυλάσετε τις Θερμοπύλες της Ορθοδοξίας και όχι για να μοιράζετε συγχωροχάρτια στούς πολεμίους Της, στούς δολοφόνους των Κληρικών τής ανά τον κόσμον Ορθοδοξίας καί στούς εξορίξαντες τα μάτια των Αγίων μας από τις τοιχογραφίες των! Δεχθήτε, λοιπόν, την έκφραση της λύπης μας!
Και τώρα απευθυνόμεθα πρός τούς Σεβ. Αρχιερείς-Μέλη του Συνεδρίου:
Σεβασμιώτατοι εν Χριστώ Αδελφοί,
Αισθάνομαι πόνο στην ψυχή μου, καθώς βιώνω το δράμα της φιλτάτης μας Πατρίδος στους χαλεπούς τούτους καιρούς! Έμελλε και τούτο να δούμε στις ημέρες μας! Την απονομή συγχωροχαρτίων στους πολεμίους της αμωμήτου Πίστεώς μας!
Αλλά διερωτώμαι: Ποίος σας έδωκε αυτό το δικαίωμα;
Μπορούμε να συγχωρούμε, οσάκις τα θύματα είμεθα εμείς οι ίδιοι, όχι όμως και η Εκκλησία! Ως χριστιανοί συγχωρούμε τον δράστη, όχι όμως και τις πράξεις του! Συγχωρούμε τον ψεύτη, αλλά δεν νομιμοποιούμε το ψεύδος! Συγχωρούμε τον φονηά, αλλά δεν νομιμοποιούμε τον φόνο!
Με το Συνέδριό Σας παραβιάζετε τις επιταγές της χριστιανικής Ηθικής! Διότι, χωρίς κάν να σας το ζητήσουν, αύριο θα δώσετε πιστοποιητικά χρηστοηθείας σε ένα σύστημα, που κυρύττει την αθεΐα και εχθρεύεται την Εκκλησία! Σε ένα σύστημα, το οποίον άπαξ διακήρυξε το γνωστό "η θρησκεία είναι το όπιον των Λαών"και ουδέποτε έκτοτε το αποκήρυξε! Να με συγχωρείτε για την παρρησία. Παρά την συγκατάβσή Σας οι τα πρώτα φέροντες του αριστερού χώρου Σας αγνόησαν! Αυτό και μόνον κάτι πρέπει να Σας λέγει!
_____________Ας μη σπεύσουν κάποιοι να μας κατακρίνουν για τις
παραπάνω θέσεις μας! Το παρακάτω δημοσίευμα, που αντλήσαμε από τό
διαδίκτυο και δεν προέρχεται από την γραφίδα "συντηρητικών"
δημοσιογράφων ή στενοκέφαλων ανθρώπων, μας δικαιώνει πλήρως!
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Αίγιον, 21 Ιανουαρίου 2013
*******************
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ www.zougla.gr
18/1/13
Ποια είναι η σκοπιμότητα του συνεδρίου "Εκκλησία και Αριστερά";
Διήμερο συνέδριο με θέμα «Εκκλησία και Αριστερά», διοργανώνει το τμήμα
Θεολογίας του ΑΠΘ, σε συνεργασία με την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της
Ελλάδος, την επόμενη εβδομάδα (Τρίτη και Τετάρτη, 22-23 Ιανουαρίου).
Στο συνέδριο θα παραστεί και θα μιλήσει ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυµος, αλλά κανένας από τους επικεφαλείς της «άλλης πλευράς», (Τσίπρας, Κουβέλης και Παπαρήγα).
Θα παραστούν και θα μιλήσουν επίσης, οι μητροπολίτες Θεσσαλονίκης
Άνθιµος, ο μητροπολίτης Δηµητριάδος Ιγνάτιος, ο μητροπολίτης Μεσσηνίας
Χρυσόστοµος και ο Σιατίστης Παύλος. Κατά… διαβολική σύμπτωση
πρόκειται για τους μητροπολίτες εκείνους που πριν από λίγο καιρό έκαναν
πρωτοφανή στα χρονικά πολιτική παρέμβαση κατά της Χρυσής Αυγής. Κι όταν
προκλήθηκαν, δήλωσαν πως προτιμούν τους αθέους από τους χρυσαυγίτες!
Ήρθε, λοιπόν, η ώρα που το αποδεικνύουν κιόλας!
Από τα μαρξιστικά κόμματα θα παραστούν μόνο ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τ.
Κουράκης (ο οποίος προ μηνός περίπου είχε δημοσιεύσει ένα άρθρο για τις
σχέσεις Εκκλησίας-Κράτους, με ακραίες αντιχριστιανικές προτάσεις…) και
άλλα 2-3 στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ από το ΚΚΕ και την ΔΗΜΑΡ δε θα
παρευρεθεί κανείς. Είναι φανερό, πως οι μαρξιστές σνομπάρουν την
πρωτοβουλία κάποιων παραγόντων της Εκκλησίας. Αλγεινή
εντύπωση στο πλήρωμα της Εκκλησίας, έχει προκαλέσει και το σύμβολο για
το συνέδριο, που είναι μια υψωμένη αριστερή γροθιά που κρατάει έναν
Σταυρό.
Μόνο, που οι υψωμένες αριστερές γροθιές
δεν κρατούν, αλλά σπάζουν Σταυρούς, θέτουν εκτός νόμου την Ορθοδοξία
και σκοτώνουν ιερείς και πιστούς, όπως δείχνει η ιστορική διαδρομή των
αντιχρίστων οπαδών του Μαρξ, που χαρακτήριζε την θρησκεία «όπιο
του λαού». Χαρακτηριστικά θα αναφέρουμε ένα μικρό μόνο απόσπασμα από τα
πολύτιμα στοιχεία που παραθέτει στο εξαιρετικό βιβλίο του «Λένιν, ο
εγγονός του Ισραήλ», ο Γ. Δημητρακόπουλος:
«Το 1922, σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία, εξετελέσθησαν 28
Μητροπολίτες, 2.691 ιερείς, 1.962 καλόγεροι και 3.447 μοναχές. Όσοι
ιερείς γλίτωσαν τα χειρότερα, χαρακτηρίσθησαν {«παρασιτικά στοιχεία που
ζουν με εισοδήματα που δεν προέρχονται από μισθούς» και αφού δεν είχαν
πόρους για τα προς το ζην, αναγκάσθηκαν να περιπλανώνται προς αναζήτηση
στέγης και τροφής. Καθιστώντας τους ιερείς «περιπλανώμενους», ο
σιωνισμός έπαιρνε εκδίκηση για τους περιπλανώμενους Ιουδαίους…»
Ποια είναι η σκοπιμότητα ενός τέτοιου συνεδρίου; Οι… κακές γλώσσες λένε πως είναι ιδέα της αμερικάνικης πρεσβείας, για τον εξωραϊσμό του ΣΥΡΙΖΑ στα μάτια των πιστών. Λέτε;
Πηγή: http://www.agiasofia.com/arist/arist4.html
1) Ιερεύς
Ιωάννης Ξεν. Μπάμπουρας, Αυλίδα Θηβών
Τόπος και τρόπος
μαρτυρίου του
Συνελήφθη υπό
των σφαγέων του Κ.Κ.Ε. τον Δεκέμβριον του 1944 και μετά από φοβερά
βασανιστήρια, καθ' οδόν, τον μετέφεραν είς την Βίλλαν Καρακώστα, στα Λουκίσια,
με την κατηγορία του φασίστα (επειδή τα παιδιά του ευρίσκοντο στον Ζέρβα). Οι
αιμοσταγείς δολοφόνοι, έθεσαν εις ενέργειαν όλη την εγκληματικήν
εφευρετικότητα. Κατ' αρχήν του εθρυμμάτισαν τα χέρια του με σίδερο. Ύστερα τον
χτύπησαν με μαχαίρι στο κεφάλι. Κατόπιν του έδεσαν τα γένεια με σχοινί καϊ τον
έσερναν στο έδαφος. Μετά από εννιά ήμερες βασανιστήρια, όμοια των οποίων δεν
αναφέρονται εις ολόκληρον την ανθρωπίνην ιστορίαν, τον ανέβασαν εις την
αγχόνην! Εκεί. σε μια ελιά, βρέθηκε κρεμασμένος.
2) Αρχιμανδρίτης Αναστάσιος Κρητικός, Ίμβρος 1907
Τόπος και τρόπος μαρτυρίου του
Συνελήφθη υπό
των κομμουνιστών την 24-12-44 (παραμονή Χριστουγέννων) εντός του Ιερού Ναού
Αγίου Ανδρέου, κάτω Πατησίων (Αθηνών). Εξετελέσθη δια περιστρόφου βληθείς εις
τον λαιμόν, αφού προηγουμένως εβασανίσθη απάνθρωπα. Το πτώμα του ευρέθη
πεταγμένο εις περιοχήν Ροσινιόλ Λιοσίων Αθηνών. (Αριθ ληξ. πράξεως θανάτου 192/Θ/45).
3) Αρχιμανδρίτης Βασίλειος
Λυμπρίτης, Κρήτη 1910
Τόπος και τρόπος
μαρτυρίου του
Συνελήφθη υπό
των κομμουνιστών το απόγευμα της 14-12-44 εντός του Ιερού Ναού των Αγίων
Αναργύρων Νέας Ιωνίας Αθηνών, ευθύς μόλις ετελείωσε τον εσπερινόν. Εβασανίσθη
απάνθρωπα επί δεκαήμερον εις το κομμουνιστικόν σφαγείον των Διυλιστηρίων της
Ούλεν. όπου χιλιάδες Ελληνες κατεσφάγησαν υπό των συμμοριτών του Κ.Κ.Ε. -
Ε.Λ.Α.Σ. Τα μεσάνυκτα της 24-12-44 μετεφέρθη εις Κουκουβάουνες, εις θέσιν
«Μάρμαρο» όπου εξετελέσθη δια μαχαίρας. Το πτώμα του ευρέθη ακρωτηριασμένον,
δεμένον με καλώδια και με σπασμένα τα πόδια με σιδερένιο λοστό
4) Ιερεύς Χαράλαμπος Παναγιωτόπουλος, Πύργος Ηλείας
Τόπος και τρόπος
μαρτυρίου του
Ιερεύς του
Ιερού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου-Κυνοσάργους-Άθηνών. Συνελήφθη υπό των
κομμουνιστών την 24-12-44 (παραμονή Χριστουγέννων) Εβασανίσθη απανθρώπως υπό
των σφαγέων του Κ.Κ.Ε. και εξετελέσθη εν συνεχεία δια ριπών πολυβόλου. Το πτώμα
του ευρέθη μετά 18 ημέρας, εν μέσω εκατοντάδων άλλων σφαγιασθέντων, παρά την
Ηλιούπολιν Αθηνών.
5) Ιερομόναχος Ιερόθεος
Πατάπης, Αμπελάκια Σαλαμίνος 1908
Τόπος και τρόπος
μαρτυρίου του
Στις 15-12-44,
εορτή του Αγίου Ελευθερίου, αμέσως μετά την θείαν λειτουργίαν, τον συνέλαβον οι
κομμουνισταί και τον ωδήγησον εις Πολιτοφυλακήν. εις οδό Καβάλας, όπου το ΣΤ'
Άστυν. Τμήμα. Από εκεί τον μετέφεραν στις φυλακές Περιστερίου. Μετά από φοβερά
βασανιστήρια τον εξετέλεσαν διά πελέκεως. Το πτώμα του ευρέθη εν μέσω χιλιάδων
άλλων σφαγμένων Ελλήνων εις Περιστέρι.
6) Αρχιμανδρίτης Γερμανός Σπαχής, Ύδρα 1878
Τόπος και τρόπος
μαρτυρίου του
Ιερατικός
προϊστάμενος εις τον Ιερό Ναό Αναστάσεως Πειραιώς. Στίς 29-12-44 συνελήφθη υπό
των συμμοριτών του Κ.Κ.Ε. εις Ιερόν Ναόν, όπου παρέμενε μετ' άλλων πολλών
Ελλήνων και ωδηγήθησαν όλοι εις «Φρουραρχείον» Ταμπουριών. Την επομένην,
έμπροσθεν του οικογενειακού τάφου του Γερμανού Σπαχή, μια μεγάλη κηλίδα αίμα
και κοντά τα γυαλιά και ο σκούφος του εφανέρωναν το τί είχε συμβή. Το πτώμα του
το οποίον ευρέθη μετά εικοσαήμερον είχε τραύμα εξ επαφής όπισθεν του δεξιού
αυτιού από περίστροφον.
7) Ιερεύς Στυλιανός Αρκουδέας, Οίτυλον Μάνης
Τόπος και τρόπος
μαρτυρίου του
Ιερεύς εις τον
Ιερόν Ναόν της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, εις Ραφίναν Αττικής. Συνελήφθή υπό των
κομμουνιστών την 9-6-1944, στις 9 το βράδυ, εντός της οικίας του. Τον μετέφεραν
εις θέσιν «Πατητήρι» Μαραθώνος. Υπέστη εκεί φρικτά και ακατανόμαστα
βασανιστήρια. Τελικώς, τον εξετέλεοαν δια λιθοβολισμού.
8) Ιερεύς Χρήστος Κ. Βαϊδάνης, Άμφισσα 1871
Τόπος και τρόπος
μαρτυρίου του
Συνελήφθη
εντός της οικίας του την νύκτα της 78/8/44 μαζί με την κόρη του Ευφροσύνην, 22
ετών. Τους ωδήγησαν δεμένους εις θέσιν «Σαραντάρι», εις Παρνασσό, όπου το
καταφύγιον του «Ορειβατικού Συνδέσμου». Παρέμειναν εκεί μέχρι της 12ης του
μηνός και μετά τους ωδήγησαν εις νέαν τοποθεσίαν. Εκεί υπέβαλαν πατέρα και
κόρην εις ανήκουστα βασανιστήρια και πρωτοφανείς, εις ολόκληρον την ανθρωπίνην
ιστορίαν, βαρβαρότητες και εξευτελισμούς. Η κόρη παρηκολούθησε τον απάνθρωπον
ακρωτηριασμόν του γέροντος (ηλικίας 74 ετών) πατρός της και αυτός είδε με
φρίκην τα ανθρωπόμορφα κτήνη του Κ.Κ.Ε., του Ε.Α.Μ.-Ε.Λ.Α.Σ. και της Ε.Π.Ο Ν.
να βιάζουν διαδοχικώς την ανυπεράσπιστη κόρη του. Η κόρη του Ιερέως έμεινε
νεκρή, έμπροσθεν του πατρός της την στιγμήν που εβιάζετο υπό των συμμοριτών. Η
νεκρή κόρη και ο ζών πατήρ της, περιελούσθησαν εν συνεχεία με πετρέλαιον και εκάησαν.
9) Αρχιμανδρίτης Λουκάς Σπ. Τσώνος, Ρώμικο Λεβαδείας
Τόπος και τρόπος
μαρτυρίου του
Ήτο ηγούμενος
της Μονής του Όσιου Λουκά. Την 17-11-1945. ο ηγούμενος συνεργαζόταν εις το
γραφεϊον του με τον σύμβουλόν του Ησαΐα και τον γραμματέα, όταν εισέβαλον οι
κομμουνιστοσυμμορίται του Ε.Λ.Α.Σ. Τραυματισμένος ο ηγούμενος εξήλθεν εις το
προαύλιον της Μονής. Εκεί εξετελέσθη υπό των σφαγέων του Κ.Κ Ε.
10) Ιεροδιάκονος Ιωακείμ
Μπεζεντές Αράχωβα
Τόπος και τρόπος
μαρτυρίου του
Τον Νοέμβριον
του 1943 συνελήφθη υπό των κομμουνιστών εις Αράχωβαν. Τον μετέφεραν εν συνεχεία
εις Άμφισσαν. Εκεί τον εβασάνισαν επι δώδεκα ολόκληρες ημέρες και ακολούθως τον
κατέσφαξαν.
11) Ιερεύς Φώτιος
Ψιλογιάννης, Άμφισσα 1881
Τόπος και τρόπος
μαρτυρίου του
Ιερεύς του
Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Αμφίσσης. Την νύκτα της 2 Ιουλίου 1944 ομάδα
δολοφόνων του Κ.Κ.Ε κτύπησε την πόρτα της οικίας του Ιερέως. Πριν καλά, καλά
ανοίξη την θύραν ο Ιερεύς, εδέχθη βροχήν σφαιρών και εξέπνευσεν επί τόπου.
Πηγή:: http://www.agiasofia.com/arist/arist4.html
**********
Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥΣΑπόσπασμα από το βιβλίο "ΦΕΝΕΟΣ '43-'44" του Γιάνη Μπαλαφούτα, Έκδοση τρίτη , Αθήνα 1987
Η δική τους σφαγή με τα πιο
φοβερά μαρτύρια άρχισε στις 9 Ιουλίου 1944 και τέλειωσε στις 19 Ιουλίου
του ίδιου χρόνου. Σ' όλους όταν τους μάζεψαν τα κουφάρια φαίνονταν
παραμορφωμένες οι γαληνεμένες τους μορφές, από τον αγιάτρευτο πόνο και
την ατέλειωτη πίκρα.
Απ' αυτόν τον αφανισμό
γλύτωσαν μόνον οι πατέρες Αβέρκιος που 'χε σταλεί εφημέριος στη Ζαρούχλα
κι ο πατέρας Λεόντιος που 'ταν πολύ γέρος κι απ' ότι είδαν τα μάτια του
είχαν σαλέψει τα λογικά του. Εικόνες από τη ζωή στο στρατόπεδο της
μονής και τη σφαγή των μοναχών παίρνουμε από την έκθεση του αείμνηστου
μητροπολίτη Κορινθίας Μιχαήλ που υπόβαλλε στο ΤΑΚΕ.
«Η μονή του Αγίου Γεωργίου
Φενεού, ήταν στρατόπεδο των εκτελουμένων. Εκεί συγκέντρωναν πολλούς, από
τους νο¬μούς Αργολίδο - Κορινθίας, Αρκαδίας και Αχαΐας και εκτελού-ντο
κατά θηριώδη μέθοδο. Εκεί λάβαιναν χώρα τερατώδη όργια. Έσυραν μέχρι τη
μονή γυναίκα λεχώνα μαζί με το οκτώ ημερών βρέφος της κι όπως ήταν
φυσικό η μητέρα από τις ταλαιπωρίες αρρώστησε. Ένας ιερομόναχος
γνωρίζοντας την τύχη και των δύο, σύστησε στη μητέρα να βαφτίσει το
μωρό. Αυτή δέχτηκε το μυστήριο να γίνει την άλλη μέρα, αλλά τότε μητέρα
και μω¬ρό εκτελέστηκαν.,
Οι κρατούμενοι στην ιερά
μονή εκτός του καθημερινού σκληρού ξυλοδαρμού έμειναν νηστικοί. Σ' όλα
αυτά οι άγιες μορφές των κληρικών δεν έμειναν ασυγκίνητες και αδιάφορες.
Υστερούντο της λίγης τροφής τους για να τη δώσουν στους κρατούμενους
παρ' όλο ότι γνώριζαν ότι ήσαν μελλοθάνατοι. Τούτο αντιληφθήκανε οι
δήμιοι και τους απειλήσανε με θάνατο. Οι λειτουργοί όμως του θεού δεν
κάμφθηκαν αλλά με σταθερή φωνή απάντησαν ότι η ιδιότητα τους δεν
επιτρέπει να κάνουν διαφορετικά. Συνέστησαν συνέχεια να μεταφέρουν το
στρατόπεδο σε άλλο μέρος ώστε να μην γίνονται στον ιερό χώρο τραγωδίες
μπροστά στα μάτια των κληρικών. Αυτό εξόργισε τους τύραννους κι
αποφάσισαν να τους εκτελέσουν, ή μάλλον να τους εξαφανίσουν, γιατί μετά
την απελευθέρωση οι αυτόπτες μάρτυρες καλόγηροι θα έφερναν σε
δημοσιότητα τα κακουργήματα.
Οι κληρικοί αυτοί οι
περισσότεροι γέροντες μπορούσαν ν' απομακρυνθούν και ν' αποφύγουν το
θάνατο, μα αυτό ήτανε σε βάρος της αποστολής τους.
Προαισθάνονται τη θανάτωση
τους, γι' αυτό συγκεντρώνονται στον ιερό ναό και συνέχεια προσεύχονται.
Πηγαίνουν για φαγητό, για λίγο ύπνο και πάλι μαζεύονται στον ηγούμενο
και διαβάζουν πράξεις των αποστόλων και συγκεκριμένα το ΚΙ' κεφάλαιο που
αναφέρονται οι πατρικές συμβουλές του Απόστολου Παύλου. Συμβουλές στους
μετακληθέντες στη Μίλητο πρεσβύτερους, της Εφέσου, κι όπως Εκείνος,
έτσι κι αυτοί προσεύχονται γονατιστοί κι αλληλοασπαζόμενοι έδιναν θάρρος
ο ένας στον άλλο για το μαρτύριο που τους περίμενε. Όταν τους καλούσαν
γι' ανάκριση στο πάνω από τη μονή ανύπαρκτο αρχηγείο, χώριζαν με
ασπασμούς, με ευχές, να συναντηθούν στον άλλο κόσμο και βάδιζαν με
θάρρος στο Γολγοθά. Απ' αυτούς ο Παρθένιος και Καλλίστρατος έψαλλαν
ζωντανοί τη νεκρώσιμη ακολουθία και το δεύτε τελευταίον ασπασμόν, όπου
ξετυλιγόταν συγκινητικές στιγμές.
Απ'
αυτούς οι Παρθένιος και Καλλίστρατος έψαλλαν ζωντανοί την νεκρώσιμη
ακολουθία καί το "δεύτε τελευταίον ασπασμόν¨, όπου ξετυλίγονταν
συγκινητικές στιγμές.
Όλοι οι μοναχοί εκτός από το Λεόντιο εξοντώθηκαν με τον πιο άγριο και μαρτυρικό τρόπο από τους κομμουνιστές. Πρώτος
αντιμετώπισε με θάρρος τα μαρτύρια και το θάνατο ο Αρσένιος Μητρόπουλος
που στο βιογραφικό του σημείωμα αναφέρεται ότι γεννήθηκε στη Γκούρα
Φενεού το 1878. Εμόνασε 45 χρόνια, όπου τα περισσότερα, ήταν εφημέριος
και διακρίθηκε για τα φιλανθρωπικά του αισθήματα. Το μικρό του μισθό και
τα τυχερά του μοίραζε στους φτωχούς. Επί δύο χρόνια ήταν ηγούμενος στη
μονή. Εκτελέστηκε στις επτά Ιουλίου 1944 και το πτώμα του ανασύρθηκε από
το βάραθρο του Κακοβουνΐου που απέχει μι¬σή ώρα από τη μονή.
Το μαρτυρικό του θάνατο ακολούθησε η ο αρχιμανδρίτης ιερομόναχος Παρθένιος Σταματόπουλος που
γεννήθηκε στο χωριό Φονιά του Φενεού το 1882. Εμόνασε στη μονή 45
χρόνια κι ήταν ηγούμενος 17 χρόνια, από το 1932 -1944 ήταν οικονόμος
στην Ιερατική Σχολή Κορίνθου όπου με πολύ ενδιαφέρον διαχειρίστηκε τα
οικονομικά αυτής και πρόσφερε άριστη διαπαιδαγώγηση στους σπουδαστές.
Απολάμβανε ιδιαίτερου σεβασμού κι εκτιμήσεως στη μονή που τόσο αγάπησε
ώστε και τους μισθούς τους πρόσφερε σ' αυτή. Εκτελέστηκε με τον ίδιο
τρόπο με μαχαίρι όπως κι ο Αρσένιος στις 9 Ιουλίου 1944.
Την ίδια τύχη είχε κι ο
Γεννάδιος Πίττας, που βρέθηκε κομματιασμένος στον κήπο της μονής στις 18
Ιουλίου 1944. Και τελευταία θανάτωσαν με μαχαίρι στις 19-7-1944 τον
75/χρονο Συμεών Σακελλαρίου έξω από τη μονή.»
Σύμφωνα με την έκθεση του
ιεράρχου Μιχαήλ, τους τελευταίους, πρώτα τους κτυπούσαν πίσω στο κεφάλι
με το γλωσσίδι της καμπάνας και μετά τους αποτελείωναν με τα μαχαίρια.
Απόφευγαν να σκοτώνουν τα θύματα τους με ντουφέκια για να μη σπαταλούν
σφαίρες και να μην προδίνονται τα κακουργήματα τους. Την ίδια τύχη με
τους πατέρες της μονής είχαν και πολλοί κληρικοί της περιοχής.
(Σελ. 110-113)
ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΑΥΤΩΝ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου