Εδώ έχουμε μία πρόθεση αγοράς στο μέλλον όταν και αν θα έχει ωριμάσει πρώτα τεχνολογικά αυτό το αεροσκάφος γιατί συνεχίζει να αντιμετωπίζει πολύ μεγάλα προβλήματα και να είναι ώριμο να το παραγγείλουμε και να δούμε και τα οικονομικά πως θα το κάνουμε πρέπει να το δούμε μέσα σε ένα ευρύτερο γεωπολιτικό πακέτο Δηλαδή θα κριθεί αν αυτή η αγορά εάν και εφόσον προχωρήσει είναι συμφέρουσα για την Ελλάδα ή δεν είναι. Η ακόμη μπορεί να είναι και επικίνδυνη Εάν δεν έχει μία γεωπολιτική υποστήριξη και αν δεν αποτελεί το κλειδί. Αν θέλεις το οασπαρτού για να μας ανοίξει η πόρτα για πρώτη φορά στην ιστορία σε προηγμένα αμερικανικά οπλικά συστήματα συστήματα δηλαδή που μέχρι τώρα δεν αποδέσμευαν οι Αμερικάνοι για εμάς γιατί θεωρούσαμε ότι είναι επικίνδυνο εναντίον της Τουρκίας. Τότε και μόνο τότε θα είναι συμφέρουσα μια αγορά. Υπάρχει στην Ελλάδα, έχει καλλιεργηθεί η αντίληψή, ότι είναι ένα υπέροχο αεροπλάνο. Είναι πέμπτης γενιάς, από μόνο του όμως αυτό δεν λέει τίποτα και ότι υπάρχει περίπτωση θα αποτελέσει ένα είδος υπέρ μαχητικού που θα μπει μέσα εδώ και θα αλλάξει τα δεδομένα. Το αεροπλάνο έχει μεγάλες δυνατότητες άλλα και πολύ μεγάλα προβλήματα. Να ξεκινήσουμε με το με το πολύ απλό και θεμελιώδες ότι κυριολεκτικά ήμουνα νιος και γέρασα από τότε δηλαδή που πρώτο μπήκα στο αμυντικό ρεπορτάζ που το αεροπλάνο ωριμάζει. Δηλαδή όταν ξεκίνησαν στα μέσα της δεκαετίας του 90 το πρόγραμμα για διακλαδικό μαχητικό κρούσης των τριών κλάδων των Αμερικανικών Ενόπλων Δυνάμεων που έχουν αεροπλάνα, δηλαδή πολεμική αεροπορία των ΗΠΑ το Ναυτικό των Ηνωμένων Πολιτειών και οι πεζοναύτες που έχουν δικό τους δικούς αεροπορικό κομμάτι. Το F-35 θα ήταν εκείνο το αεροσκάφος και για τους τρεις Αυτό όμως έβαλε άπειρες έτσι και αντιφατικές απαιτήσεις στο αεροπλάνο, έπρεπε να κάνει τα απίστευτα πράγματα και ταυτόχρονα να είναι και φτηνό. Οπότε από κει ξανά άρχισαν να δημιουργούνται προβλήματα. ▶ Πηγή: Παραπολιτικά FM (Εκπομπή Ο Εξαρχείων 19/5/2022)
ΠΗΓΗ Μια σταλιά ιστορία και επικαιρότητα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου