Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Στο Πειθαρχικό των ΑΝΕΛ παραπέμπεται η Ραχήλ Μακρή για τις αναρτήσεις της στο facebook για... ερωμένες αεροσυνοδούς και γυμνοσάλιαγκες

Στην επιτροπή δεοντολογίας του κόμματος παραπέμπει τη Ραχήλ Μκαρή ο Πάνος Καμμένος, ύστερα από τις τελευταίες αναρτήσεις τις οποίες είχε κάνει η βουλευτής των ΑΝΕΛ σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αφορούσαν στελέχη του κόμματος.
Οι αναρτήσεις που είχε κάνει η Ραχήλ Μακρή
Την περασμένη Τρίτη λοιπόν δύο γυναίκες βουλευτές των ΑΝΕΛ με αφορμή την τοποθέτηση μιας... τρίτης ως τομεάρχη από τον Πάνο Καμμένο έδωσαν μάχη στα μέσω κοινωνικής δικτύωσης. Ο προέδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων όρισε υπεύθυνη στον Τομέα Πολιτισμού του κόμματος την Γεωργία Στεφανάκη. Η βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης και Τομεάρχης Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού των ΑΝΕΛ Σταυρούλα Ξουλίδου, έσπευσε να το ανακοινώσει και να της ευχηθεί «καλή επιτυχία» με ανάρτησή της στο twitter.

«Καλωσορίζω την κυρία Στεφανάκη, της εύχομαι καλή δύναμη. Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρει» έγραψε.
Ωστόσο, η Ραχήλ Μακρή – από το κρεβάτι του νοσοκομείου όπου ανάρρωνε από μικροεπέμβαση άστραψε και βρόντηξε, ανεβάζοντας στο Facebook ένα άκρως ειρωνικό σχόλιο.
«Την αποκατέστησε την κρητικοπούλα. Αυτό το σπουδαίο στέλεχος για τις καλές υπηρεσίες που πρόσφερε στον αγώνα λασπολογίας μαζί με τους υπάνθρωπους» έγραψε αλλά... δεν έμεινε εκεί, αφόνοντας αιχμές για ερωμένες αεροσυνοδούς και... γυμνοσάλιαγκες.
«Για να δούμε τι θα γράψετε απόψε στην ομάδα προβληματισμού σας με αρχηγό την βουλευτάρα. Πάντως θα γελάσουμε γιατί τώρα δεν μπορώ λόγω χειρουργείου. Να τις δω και τις δυο έξω από την Αμφίπολη μαζί με τον τρελό του Αιγίου, τον ξάδελφο γυμνοσάλιαγκα, την ομάδα της Χαλκιδικής, την όρκα, την ερωμένη αεροσυνοδό και τι στον κόσμο. Δεν θα κάνουν τις καρυάτιδες πάντως».
Μακρή: Δεν έχω ιδέα ποιος ή γιατί με κατηγορούν
Η αντίδραση της Ραχήλ Μακρή, ήρθε μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο facebook. Δηλώνει άγνοια για τις εναντίον ης κατηγορίες, υποστηρίζει ότι δεν έχει επίσημη ενημέρωση και ότι πληροφορήθηκε την είδηση από δημοσιογράφους.
«Στην περίπτωση που ισχύει περιμένω θεσμική και επίσημη ενημέρωση για τους λόγους παραπομπής μου, το κατηγορητήριο εναντίον μου και το ποιός ή ποιοί με παρέπεμψαν» σημειώνει και προειδοποιεί: «Σεβόμενη την κοινοβουλευτική μου ιδιότητα και την συνταγματική επιταγή εκπροσώπησης όλων των Ελλήνων στο κοινοβούλιο, δεσμεύομαι ότι θα συνεχίσω να εκφράζω την πολιτική μου θέση και άποψη δημόσια. Δεν έχω κρύψει ποτέ τίποτα από τους πολίτες που με τίμησαν. Εάν κληθώ να εκφράσω τις απόψεις μου για την έκφραση της γνώμης μου, θα το κάνω δημόσια δεχόμενη την κρίση της Ελληνικής Κοινωνίας και ειδικότερα των κατοίκων του νομού Κοζάνης».

ΠΗΓΗ iefimerida

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου