Το 2015 έκλεισε με την ολοκλήρωση ενός πολύ εντυπωσιακού έργου στην
Ουρουγουάη. Πρόκειται για μια κυκλική γέφυρα που ανιπροσωπεύει μια
«λιμνοθάλασσα μέσα σε μια λιμνοθάλασσα» σύμφωνα με τον αρχιτέκτονα
Rafael Viñoly.
Η εντυπωσιακή γέφυρα που εκτείνεται σε όλη τη Laguna Garzon, μεταξύ των πόλεων Rocha και Maldonado στη νότια ακτή της Ουρουγουάης αντικαθιστά τις παραδοσιακές ευθείες γέφυρες. Γιατί όμως είναι κατασκευασμένη έτσι;
Σύμφωνα με τον αρχιτέκτονα «Το σκεπτικό με την γέφυρα Laguna Garzon ήταν να μετατρέψει μια παραδοσιακή διέλευση οχημάτων σε κάτι που θα μειώνει την ταχύτητα των αυτοκινήτων, για να δώσει την ευκαιρία στους οδηγούς να απολαύσουν την πανοραμική θέα σε ένα καταπληκτικό τοπίο και την ίδια στιγμή να δημιουργηθεί και ένας χώρος για τους πεζούς». Πράγματι το κυκλικό δημιούργημα ενθαρρύνει τους οδηγούς να επιβραδύνουν και να απολαμβάνουν την μοναδική θέα από το να περνούν με ταχύτητα όπως σε οποιαδήποτε άλλη γέφυρα. Επιπλέον επιτρέπει στους πεζούς να κάνουν μια στάση και να βλέπουν και εκείνοι το όμορφο τοπίο.
Οι δύο λωρίδες κυκλοφορίας κατανέμονται ίσα όπως μπαίνουν στο κυκλικό τμήμα της γέφυρας και αναμένεται να περνούν από εκεί περίπου 1.000 αυτοκίνητα την ημέρα. Οι πεζόδρομοι που βρίσκονται και στις δύο πλευρές των λωρίδων κυκλοφορίας, «ενθαρρύνουν» τους τουρίστες να χρησιμοποιήσουν τη γέφυρα για να βγάλουν αν θέλουν κάποιες φωτογραφίες. Η γέφυρα χρηματοδοτήθηκε από τον Eduardo Costantini, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την τουριστική ανάπτυξη στην πλευρά Rocha της γέφυρας. Ο ίδιος δήλωσε σχετικά με το έργο «Είναι ένα αρχιτεκτονικό κομμάτι που θα αποτελέσει καταλυτικό παράγοντα στην ανάπτυξη της ακτογραμμής της Rocha, η οποία προστατεύεται για να διατηρηθεί η άμεση επαφή με τη φύση». Παρά τις περιβαλλοντικές εγγυήσεις η κατασκευή συνάντησε αντιδράσεις από τις τοπικές και περιβαλλοντικές ομάδες.
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο...
ΠΗΓΗ newsbeastΗ εντυπωσιακή γέφυρα που εκτείνεται σε όλη τη Laguna Garzon, μεταξύ των πόλεων Rocha και Maldonado στη νότια ακτή της Ουρουγουάης αντικαθιστά τις παραδοσιακές ευθείες γέφυρες. Γιατί όμως είναι κατασκευασμένη έτσι;
Σύμφωνα με τον αρχιτέκτονα «Το σκεπτικό με την γέφυρα Laguna Garzon ήταν να μετατρέψει μια παραδοσιακή διέλευση οχημάτων σε κάτι που θα μειώνει την ταχύτητα των αυτοκινήτων, για να δώσει την ευκαιρία στους οδηγούς να απολαύσουν την πανοραμική θέα σε ένα καταπληκτικό τοπίο και την ίδια στιγμή να δημιουργηθεί και ένας χώρος για τους πεζούς». Πράγματι το κυκλικό δημιούργημα ενθαρρύνει τους οδηγούς να επιβραδύνουν και να απολαμβάνουν την μοναδική θέα από το να περνούν με ταχύτητα όπως σε οποιαδήποτε άλλη γέφυρα. Επιπλέον επιτρέπει στους πεζούς να κάνουν μια στάση και να βλέπουν και εκείνοι το όμορφο τοπίο.
Οι δύο λωρίδες κυκλοφορίας κατανέμονται ίσα όπως μπαίνουν στο κυκλικό τμήμα της γέφυρας και αναμένεται να περνούν από εκεί περίπου 1.000 αυτοκίνητα την ημέρα. Οι πεζόδρομοι που βρίσκονται και στις δύο πλευρές των λωρίδων κυκλοφορίας, «ενθαρρύνουν» τους τουρίστες να χρησιμοποιήσουν τη γέφυρα για να βγάλουν αν θέλουν κάποιες φωτογραφίες. Η γέφυρα χρηματοδοτήθηκε από τον Eduardo Costantini, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την τουριστική ανάπτυξη στην πλευρά Rocha της γέφυρας. Ο ίδιος δήλωσε σχετικά με το έργο «Είναι ένα αρχιτεκτονικό κομμάτι που θα αποτελέσει καταλυτικό παράγοντα στην ανάπτυξη της ακτογραμμής της Rocha, η οποία προστατεύεται για να διατηρηθεί η άμεση επαφή με τη φύση». Παρά τις περιβαλλοντικές εγγυήσεις η κατασκευή συνάντησε αντιδράσεις από τις τοπικές και περιβαλλοντικές ομάδες.
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου