Του Ν. Λυγερού
Επειδή θα έχουμε και πάλι την ίδια συμπεριφορά εκ μέρους της Τουρκίας όσον αφορά στη διαχείριση του Barbaros και τις παράλογες σεισμικές του έρευνες, για να υπάρχει κάποια τεχνητή πίεση πάνω στην Κύπρο, καλό θα ήταν να παρακολουθούμε την πορεία του σε εξειδικευμένη ιστοσελίδα παρά ν’ ακούμε οποιαδήποτε φωνή προπαγάνδας που λόγω ασχετοσύνης προκαλεί προβλήματα. Διότι κάθε φορά ακούμε ότι η Τουρκία δηλώνει παράνομες navtex, ενώ αυτές είναι νόμιμες και μάλιστα δεν καταπατούν άλλες και δίχως αυτό να σημαίνει αποκλειστικά ότι θα γίνουν σεισμικές έρευνες, αφού συχνά πρόκειται και για στρατιωτικές ασκήσεις.
Έτσι η μεγέθυνση ανούσιων γεγονότων προέρχεται από τους δικούς μας. Επίσης, όταν ακούμε ότι το Barbaros βρίσκεται εντός της κυπριακής ΑΟΖ ή ακούμε και εντός κυριαρχίας, θα ήταν καλό να ελέγχουμε σε ποια σημεία. Διότι με τα κατεχόμενα, οποιοδήποτε καράβι βρίσκεται εκεί, είναι ήδη μέσα σ’ αυτές τις δύο ζώνες. Σημασία έχει, λοιπόν, να μιλούμε για την ελεύθερη Κύπρο και να αναρωτιόμαστε πάντα γιατί δεν βγήκε προηγουμένως καινούργια navtex από εμάς για να εμποδίσει την ύπαρξη του παραλόγου. Κι όσον αφορά στην πληροφορία της παρεμπόδισης, καλό είναι να θυμόμαστε ότι τα γεωτρύπανα ενοχλούν τις σεισμικές έρευνες κι όχι το αντίθετο.
Marine Traffic
Επειδή θα έχουμε και πάλι την ίδια συμπεριφορά εκ μέρους της Τουρκίας όσον αφορά στη διαχείριση του Barbaros και τις παράλογες σεισμικές του έρευνες, για να υπάρχει κάποια τεχνητή πίεση πάνω στην Κύπρο, καλό θα ήταν να παρακολουθούμε την πορεία του σε εξειδικευμένη ιστοσελίδα παρά ν’ ακούμε οποιαδήποτε φωνή προπαγάνδας που λόγω ασχετοσύνης προκαλεί προβλήματα. Διότι κάθε φορά ακούμε ότι η Τουρκία δηλώνει παράνομες navtex, ενώ αυτές είναι νόμιμες και μάλιστα δεν καταπατούν άλλες και δίχως αυτό να σημαίνει αποκλειστικά ότι θα γίνουν σεισμικές έρευνες, αφού συχνά πρόκειται και για στρατιωτικές ασκήσεις.
Έτσι η μεγέθυνση ανούσιων γεγονότων προέρχεται από τους δικούς μας. Επίσης, όταν ακούμε ότι το Barbaros βρίσκεται εντός της κυπριακής ΑΟΖ ή ακούμε και εντός κυριαρχίας, θα ήταν καλό να ελέγχουμε σε ποια σημεία. Διότι με τα κατεχόμενα, οποιοδήποτε καράβι βρίσκεται εκεί, είναι ήδη μέσα σ’ αυτές τις δύο ζώνες. Σημασία έχει, λοιπόν, να μιλούμε για την ελεύθερη Κύπρο και να αναρωτιόμαστε πάντα γιατί δεν βγήκε προηγουμένως καινούργια navtex από εμάς για να εμποδίσει την ύπαρξη του παραλόγου. Κι όσον αφορά στην πληροφορία της παρεμπόδισης, καλό είναι να θυμόμαστε ότι τα γεωτρύπανα ενοχλούν τις σεισμικές έρευνες κι όχι το αντίθετο.
Marine Traffic
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου