Το
αυστραλιανό ερευνητικό ινστιτούτο CSIRO ανακοίνωσε ότι εντόπισε «την
πλέον πιθανή τοποθεσία» του αεροσκάφους της πτήσης MH370 της Malaysia
Airlines, που αγνοείται εδώ και περισσότερο από τρία χρόνια.
Σε νέα έκθεση που δημοσιοποιήθηκε σήμερα, ο ερευνητικός οργανισμός ανακοίνωσε ότι οι πρόσφατες δοκιμές που έγιναν με το πτερύγιο του Boeing 777 αποκάλυψαν ότι το MH370 πιθανόν βρίσκεται βόρεια της αρχικής ζώνης ερευνών, σε μια περιοχή διπλάσια της έκτασης του Σίδνεϊ.
Η τελευταία έρευνα επιβεβαιώνει την προηγούμενη ανάλυση του ινστιτούτου για το πώς έχουν παρασυρθεί τα συντρίμμια, η οποία δημοσιοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2016.
Συνολικά 239 επιβάτες και πλήρωμα βρίσκονταν στο αεροσκάφος που εκτελούσε την πτήση από την Κουάλα Λουμπούρ στο Πεκίνο στις 8 Μαρτίου του 2014, όταν εξαφανίστηκε από τα ραντάρ.
Ο δρ. Ντέβιντ Γκρίφιν από την CSIRO δήλωσε σήμερα ότι είναι «βέβαιος» πως τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από τις δοκιμές όπου χρησιμοποιήθηκε ένα πραγματικό εξάρτημα από Boeing 777, το οποίο υπέστη ορισμένες τροποποιήσεις, υπέδειξαν μια νέα περιοχή ερευνών για την αγνοούμενο αεροσκάφος.
Αντί να χρησιμοποιήσουν ένα αντίγραφο πτερυγίου όπως έκαναν για την αρχική τους ανάλυση, οι επιστήμονες προχώρησαν στη μετατροπή ενός αυθεντικού, μεταχειρισμένου εξαρτήματος από Boeing 777 προκειμένου να μοιάζει ακριβώς με τα συντρίμμια που έχουν εντοπιστει.
«Οι δοκιμές με ένα πραγματικό πτερύγιο αποτέλεσαν επιπλέον επιβεβαίωση για τα ευρήματα της προηγούμενης δουλειάς μας», δήλωσε ο Γκρίφιν σήμερα.
«Το προηγούμενο μοντέλο για το πώς παρασύρθηκαν τα συντρίμμια εφαρμόστηκε χρησιμοποιώντας αντίγραφα από το πτερύγιο που βρέθηκε στη Νήσο Ρεϊνιόν. Αυτά τα αντίγραφα κατασκευάστηκαν από ξύλο και ατσάλι και σχεδιάστηκαν να επιπλέουν και να συμπεριφέρονται όπως τα κανονικά εξαρτήματα». Οι γαλλικές αρχές συνεχίζουν να διενεργούν έρευνες στο πραγματικό πτερύγιο του αεροσκάφους που βρέθηκε στη Ρεϊνιόν. «Βρήκαμε ότι το πραγματικό πτερύγιο κινείται περίπου 20 μοίρες προς τα αριστερά και ταχύτερα σε σχέση με τα αντίγραφα, όπως ακριβώς εκτιμούσαμε. Πλέον φαίνεται απόλυτα λογικό που το πτερύγιο της MH370 έφθασε στην Ρεϊνιόν τον Ιούλιο του 2015».
«Το να γνωρίζουμε το πώς το πτερύγιο και άλλα κομμάτια του MH370 που βρέθηκαν, ανταποκρίνονται στον άνεμο και τα κύματα είναι εξίσου σημαντικό με το να γνωρίζουμε τα ρεύματα του Ινδικού Ωκεανού».
Τα ευρήματα της νέας μελέτης επιβεβαιώνουν τα πορίσματα της πρώτης έρευνας, σύμφωνα με τα οποία η πιθανότερη τοποθεσία του MH370 είναι σε αυτή την νέα περιοχή ερευνών.
«Δεν μπορούμε να είμαστε απολύτως βέβαιοι, αλλά είναι αυτό που υποδεικνύουν όλα τα στοιχεία, και αυτή η νέα εργασία μάς κάνει περισσότερο βέβαιους για τα ευρήματά μας». Τον Ιανουάριο ανεστάλησαν οι έρευνες για το Boeing 777. Έχουν διερευνηθεί περίπου 120.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα ωκεανού, με κόστος πάνω από 140 εκατ. δολάρια.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ & Πηγή: Associated Press
Σε νέα έκθεση που δημοσιοποιήθηκε σήμερα, ο ερευνητικός οργανισμός ανακοίνωσε ότι οι πρόσφατες δοκιμές που έγιναν με το πτερύγιο του Boeing 777 αποκάλυψαν ότι το MH370 πιθανόν βρίσκεται βόρεια της αρχικής ζώνης ερευνών, σε μια περιοχή διπλάσια της έκτασης του Σίδνεϊ.
Η τελευταία έρευνα επιβεβαιώνει την προηγούμενη ανάλυση του ινστιτούτου για το πώς έχουν παρασυρθεί τα συντρίμμια, η οποία δημοσιοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2016.
Συνολικά 239 επιβάτες και πλήρωμα βρίσκονταν στο αεροσκάφος που εκτελούσε την πτήση από την Κουάλα Λουμπούρ στο Πεκίνο στις 8 Μαρτίου του 2014, όταν εξαφανίστηκε από τα ραντάρ.
Ο δρ. Ντέβιντ Γκρίφιν από την CSIRO δήλωσε σήμερα ότι είναι «βέβαιος» πως τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από τις δοκιμές όπου χρησιμοποιήθηκε ένα πραγματικό εξάρτημα από Boeing 777, το οποίο υπέστη ορισμένες τροποποιήσεις, υπέδειξαν μια νέα περιοχή ερευνών για την αγνοούμενο αεροσκάφος.
Αντί να χρησιμοποιήσουν ένα αντίγραφο πτερυγίου όπως έκαναν για την αρχική τους ανάλυση, οι επιστήμονες προχώρησαν στη μετατροπή ενός αυθεντικού, μεταχειρισμένου εξαρτήματος από Boeing 777 προκειμένου να μοιάζει ακριβώς με τα συντρίμμια που έχουν εντοπιστει.
«Οι δοκιμές με ένα πραγματικό πτερύγιο αποτέλεσαν επιπλέον επιβεβαίωση για τα ευρήματα της προηγούμενης δουλειάς μας», δήλωσε ο Γκρίφιν σήμερα.
«Το προηγούμενο μοντέλο για το πώς παρασύρθηκαν τα συντρίμμια εφαρμόστηκε χρησιμοποιώντας αντίγραφα από το πτερύγιο που βρέθηκε στη Νήσο Ρεϊνιόν. Αυτά τα αντίγραφα κατασκευάστηκαν από ξύλο και ατσάλι και σχεδιάστηκαν να επιπλέουν και να συμπεριφέρονται όπως τα κανονικά εξαρτήματα». Οι γαλλικές αρχές συνεχίζουν να διενεργούν έρευνες στο πραγματικό πτερύγιο του αεροσκάφους που βρέθηκε στη Ρεϊνιόν. «Βρήκαμε ότι το πραγματικό πτερύγιο κινείται περίπου 20 μοίρες προς τα αριστερά και ταχύτερα σε σχέση με τα αντίγραφα, όπως ακριβώς εκτιμούσαμε. Πλέον φαίνεται απόλυτα λογικό που το πτερύγιο της MH370 έφθασε στην Ρεϊνιόν τον Ιούλιο του 2015».
«Το να γνωρίζουμε το πώς το πτερύγιο και άλλα κομμάτια του MH370 που βρέθηκαν, ανταποκρίνονται στον άνεμο και τα κύματα είναι εξίσου σημαντικό με το να γνωρίζουμε τα ρεύματα του Ινδικού Ωκεανού».
Τα ευρήματα της νέας μελέτης επιβεβαιώνουν τα πορίσματα της πρώτης έρευνας, σύμφωνα με τα οποία η πιθανότερη τοποθεσία του MH370 είναι σε αυτή την νέα περιοχή ερευνών.
«Δεν μπορούμε να είμαστε απολύτως βέβαιοι, αλλά είναι αυτό που υποδεικνύουν όλα τα στοιχεία, και αυτή η νέα εργασία μάς κάνει περισσότερο βέβαιους για τα ευρήματά μας». Τον Ιανουάριο ανεστάλησαν οι έρευνες για το Boeing 777. Έχουν διερευνηθεί περίπου 120.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα ωκεανού, με κόστος πάνω από 140 εκατ. δολάρια.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ & Πηγή: Associated Press
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου