Όλα τα σενάρια που εξετάζονται
Η Ελλάδα και η Πολεμική Αεροπορία θρηνούν το θάνατο ενός άξιου στελέχους των Ενόπλων Δυνάμεων.
Από τη στιγμή που έγινε γνωστή η είδηση της πτώσης του μαχητικού αεροσκάφους, εννιά μίλια βορειοανατολικά της Σκύρου, όλοι προσπαθούν να δώσουν μια πρώτη λογική απάντηση για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες κατέπεσε στη θάλασσα το Mirage 2000-5.
Είναι φυσικό, λόγω των τεταμένης κατάστασης που επικρατεί με την Τουρκία, το μυαλό όλων να σκεφτεί τα χειρότερα… εννοούμε προφανώς κατάρριψη από εχθρικό αεροσκάφος έπειτα από κάποια αερομαχία στο Αιγαίο.
Το σενάριο αυτό δεν επιβεβαιώνεται από πουθενά. Τόσο το τουρκικό επιτελείο Αεροπορίας όσο και το ελληνικό υπουργείο Εθνικής Άμυνας έσπευσαν να ξεκαθαρίσουν ότι δεν υπάρχει καμία εμπλοκή μεταξύ πιλότων των δύο χωρών. Οι Τούρκοι μάλιστα, μέσα σε λίγα λεπτά ανακοίνωσαν ότι δεν υπήρχε κανένα αεροσκάφος τους στη περιοχή της πτώσης.
Όλα επομένως συνέβησαν κατά τη διάρκεια της επιστροφής του ζεύγους των δύο Mirage 2000-5 στη Σκύρο.
Οι πληροφορίες λένε ότι κατά τη διάρκεια της πτήσης ο πιλότος του ενός από τα δύο μαχητικά ανέφερε πως έχασε το “ζευγάρι” του εντελώς ξαφνικά. Όπως έγινε γνωστό, το Mirage 2000-5 πετούσε σε ύψος μεταξύ 6.000 και 7.000 ποδών. Οι καιρικές συνθήκες ήταν καλές. Αυτά τα δεδομένα περιπλέκουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση.
Επίσης, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι δεν υπήρξε καμία αναφορά για βλάβη στο αεροσκάφος ή οποιουδήποτε άλλου προβλήματος που να αναγκάσουν το πιλότο να εκπέμψει σήμα κινδύνου.
Ορισμένοι βάζουν στο τραπέζι και το ενδεχόμενο ο άτυχος Έλληνας χειριστής να υπέστη βέρτιγκο… να μπέρδεψε δηλαδή για ελάχιστα δευτερόλεπτα ουρανό και θάλασσα και χωρίς να αντιληφθεί το παραμικρό να καρφώθηκε στο νερό.
Δεν είναι το πρώτο ανεξήγητο αεροπορικό συμβάν. Ωστόσο λόγω του κλίματος που επικρατεί στα ελληνοτουρκικά όλος ο κόσμος έβαλε με το μυαλό του τα χειρότερα.
Απαντήσεις θα δοθούν φυσικά, εάν και εφόσον γίνει ανέλκυση του αεροσκάφους από το βυθό του Αιγαίου.
Κατά τη διάρκεια του τριημέρου οι σημαίες θα κυματίζουν μεσίστιες σε όλες τις μονάδες.
Είναι φυσικό, λόγω των τεταμένης κατάστασης που επικρατεί με την Τουρκία, το μυαλό όλων να σκεφτεί τα χειρότερα… εννοούμε προφανώς κατάρριψη από εχθρικό αεροσκάφος έπειτα από κάποια αερομαχία στο Αιγαίο.
Το σενάριο αυτό δεν επιβεβαιώνεται από πουθενά. Τόσο το τουρκικό επιτελείο Αεροπορίας όσο και το ελληνικό υπουργείο Εθνικής Άμυνας έσπευσαν να ξεκαθαρίσουν ότι δεν υπάρχει καμία εμπλοκή μεταξύ πιλότων των δύο χωρών. Οι Τούρκοι μάλιστα, μέσα σε λίγα λεπτά ανακοίνωσαν ότι δεν υπήρχε κανένα αεροσκάφος τους στη περιοχή της πτώσης.
Όλα επομένως συνέβησαν κατά τη διάρκεια της επιστροφής του ζεύγους των δύο Mirage 2000-5 στη Σκύρο.
Οι πληροφορίες λένε ότι κατά τη διάρκεια της πτήσης ο πιλότος του ενός από τα δύο μαχητικά ανέφερε πως έχασε το “ζευγάρι” του εντελώς ξαφνικά. Όπως έγινε γνωστό, το Mirage 2000-5 πετούσε σε ύψος μεταξύ 6.000 και 7.000 ποδών. Οι καιρικές συνθήκες ήταν καλές. Αυτά τα δεδομένα περιπλέκουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση.
Επίσης, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι δεν υπήρξε καμία αναφορά για βλάβη στο αεροσκάφος ή οποιουδήποτε άλλου προβλήματος που να αναγκάσουν το πιλότο να εκπέμψει σήμα κινδύνου.
Ορισμένοι βάζουν στο τραπέζι και το ενδεχόμενο ο άτυχος Έλληνας χειριστής να υπέστη βέρτιγκο… να μπέρδεψε δηλαδή για ελάχιστα δευτερόλεπτα ουρανό και θάλασσα και χωρίς να αντιληφθεί το παραμικρό να καρφώθηκε στο νερό.
Δεν είναι το πρώτο ανεξήγητο αεροπορικό συμβάν. Ωστόσο λόγω του κλίματος που επικρατεί στα ελληνοτουρκικά όλος ο κόσμος έβαλε με το μυαλό του τα χειρότερα.
Απαντήσεις θα δοθούν φυσικά, εάν και εφόσον γίνει ανέλκυση του αεροσκάφους από το βυθό του Αιγαίου.
Τριήμερο πένθος στις Ένοπλες Δυνάμεις
Τριήμερο πένθος στις Ένοπλες Δυνάμεις κηρύχθηκε με εντολή του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου με αφορμή το θανάσιμο τραυματισμό του κυβερνήτη του MIRΑGE 2000-5 σμηναγού Γεωργίου Μπαλταδώρου.Κατά τη διάρκεια του τριημέρου οι σημαίες θα κυματίζουν μεσίστιες σε όλες τις μονάδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου