Σαν σήμερα, στις 28 Ιανουαρίου 1996, τα Στελέχη του Πολεμικού Ναυτικού ανεβαίνουν στα Ίμια και σε εκτέλεση σχετικής διαταγής κατεβάζουν την τουρκική σημαία.
Στις 27 Ιανουαρίου 1996, δύο δημοσιογράφοι της εφημερίδας “Χουριέτ” στη Σμύρνη, είχαν μεταβεί με ελικόπτερο στη Μικρή Ίμια. Υποστέλλουν την ελληνική σημαία την οποία είχε τοποθετήσει ο Δήμαρχος Καλύμνου στις 25 Ιανουαρίου 1996 και υψώνουν την τουρκική. Η όλη επιχείρηση βιντεοσκοπείται και προβάλλεται από το τηλεοπτικό κανάλι της “Χουριέτ”, με τους Τούρκους να πανηγυρίζουν για την ελληνική αποτυχία.
Την επόμενη ημέρα, στις 28 Ιανουαρίου 1996, το παράκτιο περιπολικό του Πολεμικού Ναυτικού ΠΠΚ Δίοπος “ΑΝΤΩΝΙΟΥ” P-286 (πρώην Ρ-29), με κυβερνήτη τον Υποπλοίαρχο Ι. Παττά, κατόπιν διαταγής, κατεβάζει την τουρκική σημαία που είχαν υψώσει οι Τούρκοι δημοσιογράφοι και υψώνει την ελληνική.
Το ίδιο βράδυ Έλληνες βατραχάνθρωποι αποβιβάζονται στη Μεγάλη Ίμια, χωρίς να γίνουν αντιληπτοί από τα παραπλέοντα εκεί τουρκικά πολεμικά.
ΠΠΚ Δίοπος ΑΝΤΩΝΙΟΥ P-286 (πρώην Ρ-29)Το ΠΠΚ Δίοπος ΑΝΤΩΝΙΟΥ P-286 (πρώην Ρ-29) είναι ένα ξύλινο σκάφος που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Esterel της Γαλλίας μεταξύ των ετών 1974-75.
Η παραλαβή του έγινε στις 4 Δεκεμβρίου 1975 από τον Υπχο Ευγ. Σεραφειμίδη και έφθασε στην Ελλάδα στις 24 Δεκεμβρίου 1975. Ονομάσθηκε έτσι προς τιμήν του φονευθέντος στον ΑΔΡΙΑ, Διόπου Αντωνίου, κατά τη νυκτερινή συμπλοκή με τορπιλακάτους στις 20/21 Ιουνίου 1943 και ανήκει στη Διοίκηση Ταχέων Σκαφών.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΟΥ
Μέγιστο μήκος: 24,50 μ
Μέγιστο πλάτος: 7,50 μ
Μέγιστο βύθισμα: 2,08 μ
Εκτόπισμα: 72 τόνοι
Μέγιστη ταχύτητα: 29 κόμβοι
Μέγιστη ακτίνα ενεργείας: ν.μ.
Ενδιαιτήσεις: άτομα
Κύριες Μηχανές: 2 MTU 1.350 HP η καθεμία
Γεννήτριες ισχύος:
RHIB : Eνα BARRACUDA 4,2 μ. με 25 HP MERCURY
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
Πυροβόλο ΒΟFFΟRS 40mm L-70
Πυροβόλο ΟERLICON 20mm
2 BROWNING 0,30’ mm
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ
Ραντάρ Ναυτιλίας DECCA BRIDGEMASTER 250E
ΠΛΗΡΩΜΑ
Αξιωματικοί: 2
Υπαξιωματικοί: 18
ΠΗΓΗ armynow
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου