Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Το Brand Name “Ελλάδα”

Από το ιστολόγιο http://www.antinews.gr/2011/07/09/111586/

Tα ΤΟΠ 10 brand names στον κόσμο και η “αξία τους”.
1. Coca-Cola, $68.73 billion
2. IBM, up 2% to $60.21 billion
3. Microsoft, $56.65 billion
4. GE, $47.78 billion
5. Nokia, $34.87 billion
6. McDonald’s, $32.28 billion
7. Google, $31.98 billion
8. Toyota, $31.33 billion
9. Intel, $30.64 billion
10. Disney, $28.45 billion
Και έρχομαι στο Φλέγον ερώτημα. Έχει αποτιμήσει κανένας κερατάς τα brands της ΕΛΛΑΔΑΣ μας;
ΓΙΑΤΙ δεν το κάνουμε; ΑΜΕΣΑ ! Να πληρώσουμε 5-10 εκ Ευρώ.. και να πάρουμε τη μελέτη. ΤΩΡΑ.



Και αν δεν έχουν τα ταμεία να τσοντάρουμε όλοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ
Αφήστε τους χαρτογιακάδες του ΠΛΙΑΤΣΙΚΟΥ να αποτιμούν τα υλικά… έχει ο Θεός…


Και όχι μόνο το όνομα Ελλάδα. Αλλά και:
Παρθενώνας
Μύκονος, Κρήτη, Κέρκυρα, Ρόδος, κλπ
Σωκράτης, Αριστοτέλης, Πυθαγόρας κλπ
Ποια είναι η άϋλη ΑΞΙΑ της ΕΛΛΑΔΑΣ ; Υπολογίζεται; ΝΑΙ…. και ΑΞΙΖΕΙ πολλές φορές το σύνολο της αξίας των 10 εμπορικών μαρκών πιο πάνω.
(την υλική θα τη μάθουμε σε κάποιους μήνες )
Εμείς τι κάνουμε γι αυτό ; Δε θέλουμε αυτή την ΑΞΙΑ ; Εφόσον η Ελλάδα δεν είναι commodity ΓΙΑΤΙ της φερόμαστε σαν να είναι;
Όταν το  ΤΑΜΕΙΟ TREUHAND ΕΛΛΑΔΑ S.A. μιλάει για υλικές και άυλες “αξίες” οι οποίες θα περάσουν στο ενεργητικό του, ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΕΙ ;
ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΔΙΚΆΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΆ ΜΟΥ ΔΙΚΆ ΜΟΥ !
Εμείς πότε “θα κάνουμε ταμείο” ;
Ένα “προϊόν” Ελλάδα, ΧΩΡΙΣ όσα τραβάμε με τους εκβιασμούς στην γονατισμένη καμήλα, θα ήταν η Νο 1 ΑΥΛΗ ΑΞΙΑ στον ΚΟΣΜΟ για ΠΑΝΤΑ.
Perpetual Value.
Τι να μας πουν οι TOP 10;
Ποιό θα είναι το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα για να διατηρήσουν την αξία τους με την Ελλάδα στο παιχνίδι;
ΠΟΥ θα πάνε οι σημερινές αξίες τους;
Η ΕΛΛΑΔΑ αξίζει. Οι Έλληνες το γνωρίζουν; Στην χρηματοπιστωτική πράξη/πρακτική και όχι στη θεωρία ( “έχω Ιστορία και μοναδικά ηλιοβασιλέματα “)
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ
 ΠΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου