Του Ν.Λυγερού
Λόγω της υπάρχουσας κατάστασης του λιμανιού της Ερείκουσας, είχαμε την εμπειρία μέσα στο πλαίσιο του τρίτου μας Masterclass τοποστρατηγικής, να δούμε το δρομολόγιο μας να ακυρώνεται και να αναγκαστούμε να φτάσουμε την επόμενη μέρα λόγω απλώς ανέμου με 5 beaufort. Πολλές φορές, ιδιαίτερα όταν επικρατούν ισχυροί νότιοι άνεμοι, πράγμα το οποίο είναι πολύ σύνηθες το χειμώνα, δεν καθίσταται δυνατή η προσέγγιση των σκαφών και ειδικότερα αυτών της άγονης γραμμής, πράγμα το οποίο είναι ήδη απαράδεκτο από μόνο του.
To αποτέλεσμα είναι το νησί να παραμένει για πολλές μέρες αποκλεισμένο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη διαβίωση και την ασφάλεια των κατοίκων, οι οποίοι νιώθουν ήδη απομονωμένοι από την Κέρκυρα, αφού οι περισσότεροι κάτοικοι δεν δίνουν δυστυχώς αρκετή σημασία στα Διαπόντια Νησιά. Κατά συνέπεια η τροποποίηση του λιμανιού της Ερείκουσας είναι απαραίτητη. Το έργο έχει σκοπό να εξυπηρετήσει τις ανάγκες τόσο του επιβατικού κοινού της Νήσου Ερείκουσας, όσο και τις ανάγκες μεταφορών εμπορευμάτων. Με την κατασκευή του έργου θα δημιουργηθεί λιμάνι ικανό για τον ελλιμενισμό και μεγάλων πλοίων, που επίσης θα συμβάλει στην αναγκαία αναβάθμιση της επικοινωνίας της ακριτικής περιοχής της νήσου Ερείκουσας με τα άλλα Διαπόντια νησιά και με την Κέρκυρα καθώς και στην ενίσχυση γενικά της περιοχής από γεωστρατηγικής άποψης, αλλά βέβαια και τοποστρατηγικής, όπως το αποδεικνύει η έννοια της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης, αφού τα Διαπόντια νησιά έχουν μια ΑΟΖ πολύ μεγαλύτερη από το εμβαδόν της Κέρκυρας. Πρέπει όλοι μας, να καταλάβουμε ότι το συγκεκριμένο έργο, είναι αναγκαίο για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και την τόνωση της οικονομίας του νησιού. Το έργο θα εξυπηρετήσει σε μέγιστο βαθμό τις ανάγκες των κατοίκων του νησιού και επίσης θα εξασφαλίσει, εκτός από την ασφάλεια στις συγκοινωνίες και τη σημαντική μείωση του κόστους στις μεταφορές των εμπορευμάτων και υλικών παρέχοντας τη δυνατότητα προσέγγισης μεγαλύτερων σκαφών. Είναι λοιπόν ικανό να κάνει τη διαφορά και θα αλλάξει τα δεδομένα της περιοχής. Το κόστος των οικοδομικών υλικών, λόγω των συνθηκών μεταφοράς, είναι δυσβάσταχτα υψηλό, με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η ανάπτυξη του τομέα των κατασκευών, τόσο στα ιδιωτικά, όσο και στα Δημόσια έργα. Ενώ με το νέο έργο αυτά τα προβλήματα λύνονται αποτελεσματικά. Επίσης υπάρχει δυσκολία εφοδιασμού σε τρόφιμα, καύσιμα και νερό, λόγω της αδυναμίας προσέγγισης μεγάλων πλοίων. Με τη δημιουργία του λιμανιού θα καταστεί δυνατή η παροχή αυτών και άλλων εξυπηρετήσεων. Ωφελούμενοι, εκτός από τους κατοίκους του νησιού, θα είναι όλοι και όσοι κινούνται από και προς την περιοχή, με αποτέλεσμα να ζήσει πραγματικά το νησί μας. Έτσι θα συμβάλλει αποφασιστικά στη δημογραφική ανάπτυξη και τη συγκράτηση του πληθυσμού στο νησί παρέχοντας εναλλακτικά ασφάλεια και εναλλακτική λύση στην προσέγγιση σκαφών σε περίπτωση κακοκαιρίας. Τέλος, θωρακίζεται ο εθνικός μας χώρος με μεγάλης σπουδαιότητας έργο υποδομής, το οποίο θα λειτουργήσει με όρους οικονομικούς, ανθρώπινους και κυρίως εθνικούς, όπως το αποδεικνύει και η στρατηγική ανάλυση των δεδομένων των κοιτασμάτων της ΑΟZ των Διαπόντιων Νήσων.
Λόγω της υπάρχουσας κατάστασης του λιμανιού της Ερείκουσας, είχαμε την εμπειρία μέσα στο πλαίσιο του τρίτου μας Masterclass τοποστρατηγικής, να δούμε το δρομολόγιο μας να ακυρώνεται και να αναγκαστούμε να φτάσουμε την επόμενη μέρα λόγω απλώς ανέμου με 5 beaufort. Πολλές φορές, ιδιαίτερα όταν επικρατούν ισχυροί νότιοι άνεμοι, πράγμα το οποίο είναι πολύ σύνηθες το χειμώνα, δεν καθίσταται δυνατή η προσέγγιση των σκαφών και ειδικότερα αυτών της άγονης γραμμής, πράγμα το οποίο είναι ήδη απαράδεκτο από μόνο του.
To αποτέλεσμα είναι το νησί να παραμένει για πολλές μέρες αποκλεισμένο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη διαβίωση και την ασφάλεια των κατοίκων, οι οποίοι νιώθουν ήδη απομονωμένοι από την Κέρκυρα, αφού οι περισσότεροι κάτοικοι δεν δίνουν δυστυχώς αρκετή σημασία στα Διαπόντια Νησιά. Κατά συνέπεια η τροποποίηση του λιμανιού της Ερείκουσας είναι απαραίτητη. Το έργο έχει σκοπό να εξυπηρετήσει τις ανάγκες τόσο του επιβατικού κοινού της Νήσου Ερείκουσας, όσο και τις ανάγκες μεταφορών εμπορευμάτων. Με την κατασκευή του έργου θα δημιουργηθεί λιμάνι ικανό για τον ελλιμενισμό και μεγάλων πλοίων, που επίσης θα συμβάλει στην αναγκαία αναβάθμιση της επικοινωνίας της ακριτικής περιοχής της νήσου Ερείκουσας με τα άλλα Διαπόντια νησιά και με την Κέρκυρα καθώς και στην ενίσχυση γενικά της περιοχής από γεωστρατηγικής άποψης, αλλά βέβαια και τοποστρατηγικής, όπως το αποδεικνύει η έννοια της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης, αφού τα Διαπόντια νησιά έχουν μια ΑΟΖ πολύ μεγαλύτερη από το εμβαδόν της Κέρκυρας. Πρέπει όλοι μας, να καταλάβουμε ότι το συγκεκριμένο έργο, είναι αναγκαίο για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και την τόνωση της οικονομίας του νησιού. Το έργο θα εξυπηρετήσει σε μέγιστο βαθμό τις ανάγκες των κατοίκων του νησιού και επίσης θα εξασφαλίσει, εκτός από την ασφάλεια στις συγκοινωνίες και τη σημαντική μείωση του κόστους στις μεταφορές των εμπορευμάτων και υλικών παρέχοντας τη δυνατότητα προσέγγισης μεγαλύτερων σκαφών. Είναι λοιπόν ικανό να κάνει τη διαφορά και θα αλλάξει τα δεδομένα της περιοχής. Το κόστος των οικοδομικών υλικών, λόγω των συνθηκών μεταφοράς, είναι δυσβάσταχτα υψηλό, με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η ανάπτυξη του τομέα των κατασκευών, τόσο στα ιδιωτικά, όσο και στα Δημόσια έργα. Ενώ με το νέο έργο αυτά τα προβλήματα λύνονται αποτελεσματικά. Επίσης υπάρχει δυσκολία εφοδιασμού σε τρόφιμα, καύσιμα και νερό, λόγω της αδυναμίας προσέγγισης μεγάλων πλοίων. Με τη δημιουργία του λιμανιού θα καταστεί δυνατή η παροχή αυτών και άλλων εξυπηρετήσεων. Ωφελούμενοι, εκτός από τους κατοίκους του νησιού, θα είναι όλοι και όσοι κινούνται από και προς την περιοχή, με αποτέλεσμα να ζήσει πραγματικά το νησί μας. Έτσι θα συμβάλλει αποφασιστικά στη δημογραφική ανάπτυξη και τη συγκράτηση του πληθυσμού στο νησί παρέχοντας εναλλακτικά ασφάλεια και εναλλακτική λύση στην προσέγγιση σκαφών σε περίπτωση κακοκαιρίας. Τέλος, θωρακίζεται ο εθνικός μας χώρος με μεγάλης σπουδαιότητας έργο υποδομής, το οποίο θα λειτουργήσει με όρους οικονομικούς, ανθρώπινους και κυρίως εθνικούς, όπως το αποδεικνύει και η στρατηγική ανάλυση των δεδομένων των κοιτασμάτων της ΑΟZ των Διαπόντιων Νήσων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου