Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Ετοιμασου Έλληνα ήρθε η ώρα ελάτε να τους κόψουμε το γέλιο ... δεν ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΡΕ ΕΛΛΗΝΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ,ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ...

Ελληνάκο ακούμε, λίγα λόγια θα σου πω αλλά αυτά είναι αρκετά για να δεις και να νιώσεις .Σας άκουσα να διαμαρτύρεστε για την όλη κατάσταση στα LIDL στα PRAKTIKER στα ikea .Ρε Ελληνάκο γνωρίζεις πια ποιοι σε γ@μ@νε κι'όμως ψωνίζεις από αυτούς ... σε Ακουσα να μου λες ότι είσαι ΈΛΛΗΝΑΣ κι'όμως με παίρνεις από την εισπρακτική και με απειλείς .φοράς το εθνόσημο κιόμως με κοπανάς που φωνάζω για την Ελλάδα .Λες ότι είσαι Έλληνας παρόλα αυτά με δολοφονείς για Ένα εισιτήριο .
Ρε μλκα Ελληνα πόσο ακόμα θα τρέφεις ο ίδιος το Αυγό του φιδιού ???Λες ότι είσαι Έλληνας κι όμως ενώ ξεπουλιέται η Ελλάδα εσύ ξεσαλώνεις στα νησάκια ,λες ότι είσαι Έλληνας κι όμως σε βλέπω στο μπαλκόνι σου ανέμελο .Οι Έλληνες αυτοκτονούν κιόμως στα @@δια σου εσύ έχεις να φας ρε τι σκατά Έλληνας είσαι??????????????Ελληνακος είσαι και πολύ σου είναι ...

Ελληνάκο άκου τώρα το σημαντικό όσο εσύ σκύβεις το κεφάλι στην δουλεία σου και Έχεις να φας εγώ δεν έχω .Όσο εσύ σκύβεις το κεφάλι στις ορέξεις των εργοδοτών για να μην χάσεις την δουλεία σου εγώ τα έχω χάσει όλα δεν έχω κάτι να χάσω.Όσο εσύ τρως ότι σου δίνουν στα συνδικάτα σου εγώ του γράφω στα π@π@ρια μου ,για εμένα ήρθε η ώρα γιατί εγώ είμαι ο πραγματικός μαχητής της ζωής εσύ είσαι απλά δούλος .Εγώ έφαγα το succes story και τώρα δεν έχω να φάω .Εγώ έφαγα την ανάπτυξη και η οικογένειά μου δεινοπαθεί αλλά εσένα στα παπάρια σου έχεις να φας .Να είσαι σίγουρος δεν σε κατηγορώ για το ότι έχεις δουλειά σε κατηγορώ γιατί ακόμα πιστεύεις σε αυτούς και τα λόγια τους .Σε κατηγορώ γιατί το φαγητό σου έχει το αίμα μου επάνω του, σε κατηγορώ γιατί είσαι και εσύ προδότης ...καλώ λοιπόν όλους τους πραγματικούς Έλληνες και τους πραγματικούς μαχητές για το πανηγύρι εσύ και εγώ Έλληνα μαζί επιτέλους ακομμάτιστα πρέπει να ενωθούμε γιατί να ξέρεις αυτά τα κωθώνια οι γαμημένοι πολιτικοί εμάς φοβούνται περισσότερο διότι δεν έχουμε να φοβόμαστε κάτι ποια .Διότι βλέπουμε την αλήθεια χωρίς να μας κοιμίζουν τα μμε .Γιατί δεν ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΡΕ ΕΛΛΗΝΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ,ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ...Ετοιμασου Έλληνα ήρθε η ώρα ελάτε να τους κόψουμε το γέλιο ,Ελάτε να τους κόψουμε την χλιδάτη ζωή στις πλάτες μας ετοιμαστείτε ήρθε η ώρα να δώσουμε το αίμα μας ...


Πηγή:Σχόλιο από attikanea

ΠΗΓΗ thesecretrealtruth

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου