Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Τατσόπουλος: Υπέβαλα την παραίτησή μου στον Τσίπρα-Παραιτείται από την ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά κρατά την έδρα του βουλευτή

Αύριο ο βουλευτής συναντάται με τον Αλ.Τσίπρα ο οποίος θα αποφασίσει αν θα παραμείνει στον ΣΥΡΙΖΑ - «Ο απίστευτος βουλευτής Διαμαντόπουλος μου βάζει το δίλημμα αν είμαι μ@λ@κ@ς ή απλώς προβοκάτορας» - «Μου ρίχνουν λάσπη» - «Δεν θα δεχτώ να είμαι εγώ ο αποδιοπομπαίος τράγος» - Τι γράφουν στο Twitter για την παραίτησή του.
Την παραίτησή του στη διακριτική ευχέρεια του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα, έθεσε, όπως ανακοίνωσε μέσω Facebook, ο βουλευτής του κόμματος, κ. Πέτρος Τατσόπουλος, ενώ στη συνέχεια το επιβεβαίωσε και σε τηλεοπτικές του δηλώσεις. Την απόφαση για το αν ο Πέτρος Τατσόπουλος θα λάβει διαζύγιο από τον ΣΥΡΙΖΑ θα λάβει ο Αλέξης Τσίπρας ο οποίος έχει καλέσει για εξηγήσεις τον βουλευτή. Η συνάντηση Τσίπρα-Τατσόπουλου θα γίνει την Παρασκευή.
«Μην κουράζεστε. Δεν ζήτησα ποτέ την έγκριση, την ανοχή ή τη στήριξη κανενός για τις όποιες δημόσιες απόψεις μου, διαστρεβλωμένες ή μη» έγραψε στο προφίλ του στο Facebook, σχολιάζοντας κείμενα που έχουν δημοσιευτεί για εκείνον, προσθέτοντας πως «έχω δηλώσει κατ' επανάληψη ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να με διαγράψει από την κοινοβουλευτική του ομάδα, όποτε κρίνει ότι η παρουσία μου εκεί είναι επιζήμια».

«Για να σας διευκολύνω ακόμη περισσότερο και να σας απαλλάξω από το άγος μιας διαγραφής, έχω θέσει την παραίτησή μου στη διακριτική ευχέρεια του Αλέξη Τσίπρα. Ο ίδιος θα κρίνει εάν και πότε θα την αποδεχτεί. Καλό σας βράδυ» κατέληξε.

Μιλώντας στον Σκάι, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ πρόσθεσε πως θα κρατήσει, ό,τι και να γίνει, την έδρα του, ενώ είπε χαρακτηριστικά: «Δεν μπορώ να δεχτώ τον πόλεμο».

«Μου ρίχνουν λάσπη» σημείωσε, τονίζοντας πως «έχει διαβάσει τα απίστευτα από το πρωί στο Διαδίκτυο». «Ο απίστευτος βουλευτής Διαμαντόπουλος μου βάζει το δίλημμα αν είμαι μ@λ@κ@ς ή απλώς προβοκάτορας» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενος στη σκληρή κριτική που δέχτηκε, μετά τις δηλώσεις του για τη «συμπάθεια» κάποιων εντός του ΣΥΡΙΖΑ προς την τρομοκρατία, ο βουλευτής της Α' Αθηνών τόνισε: «Εάν θεωρούν πως είμαι ζημία για τον ΣΥΡΙΖΑ, εγώ θα αποχωρήσω, εφόσον το επιθυμεί ο πρόεδρος του κόμματος».

Φανερά εκνευρισμένος, έκανε σαφές πως δεν θα αποδεχτεί «αυτό τον πόλεμο και δεν θα φύγω με το στίγμα ότι έκανα κάτι κακό ή ότι υπονόμευσα τον ΣΥΡΙΖΑ».

Σχετικά με το αν θα κάνει δεκτή την παραίτησή του ο κ. Τσίπρας, επισήμανε πως «και έτσι να γίνει, δεν θα έχω πρόβλημα εάν διαγραφώ από τον ΣΥΡΙΖΑ, με τον Αλέξη και πάλι φίλοι θα είμαστε. Απλώς, δεν θα δεχτώ να είμαι εγώ ο αποδιοπομπαίος τράγος. Δεν το δέχομαι».

Ερωτηθείς πώς αισθάνεται με αυτή την εξέλιξη και εάν θεωρεί τον εαυτό του αδικημένο, ο κ. Τατσόπουλος συμπλήρωσε πως «δεν έχει σημασία πώς αισθάνομαι, η πολιτική δεν σχετίζεται με την ψυχολογία».

Επιπλέον, σχετικά με τα σχόλια του Γιάννη Μηλιού, ο κ. Τατσόπουλος τού απάντησε, λέγοντας: «Δεν έχει κανείς το δικαίωμα να με υπονομεύει, όποτε βγαίνω και εκφράζω δημόσια τις απόψεις μου. Δεν ζήτησα την ανοχή του κ. Μηλιού, δεν μπορεί να λέει "τέρμα η ανοχή" σε μένα».

Απαντώντας σε ερώτηση για το αν θα εγκαταλείψει την έδρα του στη Βουλή, ο κ. Τατσόπουλος σημείωσε: «Πρέπει να δούμε και την άλλη πλευρά. Αν είναι το κόμμα να κρατά σε ομηρία τους βουλευτές μέσω της έδρας τους, πού θα πήγαινε η αξιοπρέπειά μας; Πού θα πήγαινε το δικαίωμα να εκφράζεται η γνώμη μας ελεύθερα; Δεν είμαστε στρατιωτάκια, είμαστε υπόλογοι απέναντι στο έθνος».

Επανέλαβε, δε, ότι, πριν προχωρήσει σε δηλώσεις, είχε ήδη ενημερώσει και θέσει στη διακριτική ευχέρεια του κ. Τσίπρα την παραίτησή του. Έπειτα από την θύελλα, ο Αλέξης Τσίπρας κάλεσε στο γραφείο του τον Πέτρο Τατσόπουλο για εξηγήσεις. Η συνάντησή τους αναμένεται να πραγματοποιηθεί την Παρασκευή.

Ουσιαστικά, με τον τρόπο αυτό, πέταξε το «μπαλάκι» στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Τσίπρα, να αποφασίσει εάν θα τον διαγράψει ή όχι.




Το χρονικό όσων οδήγησαν στην παραίτηση Τατσόπουλου

Υπενθυμίζεται ότι από την Τετάρτη ξέσπασε σάλος στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ, έπειτα από τη δήλωση του Πέτρου Τατσόπουλου περί ύπαρξης, εντός του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ατόμων που βλέπουν με συμπάθεια τους τρομοκράτες.

Χαρακτηριστικά, βουλευτές και στελέχη της Κουμουνδούρου, όπως ο Βαγγέλης Διαμαντόπουλος και ο Γιάννης Μηλιός, έκαναν αιχμηρά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Διαμαντόπουλος τον αποκάλεσε «σύντροφο»… μ@λ@κ@», γράφοντας στο Facebook: «Είχα πει παλιότερα πως πρόκειται για μαλ...α ή προβοκάτορα, είχα φτάσει να τείνω προς το δεύτερο, μετά και από το αποψινό (σ.σ. τις δηλώσεις Τατσόπουλου την Τετάρτη) είμαι σίγουρος για το δεύτερο...».

Έξαλλος με τον κ. Τατσόπουλο έγινε και ο υπεύθυνος οικονομικής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Γιάννης Μηλιός, ο οποίος τόνισε: «Η ανοχή και η κάλυψη απέναντι σε ανθρώπους που μας εκπροσωπούν στη βουλή πρέπει να λάβει τέλος. Με βαριά καρδιά και νου κυρίως τους υπερασπιστήκαμε για το γενικότερο καλό. Το γεγονός ότι δεν είναι καν ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι αρκετό. Έχουμε πολύ σοβαρότερα να κάνουμε από το να καλύπτουμε δημοσίως τα άστοχα και εκτός γραμμής πυροτεχνήματα».

Τον κ. Τατσόπουλο «άδειασε», όμως, και ο γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Δημήτρης Βίτσας.

Σε δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο», ο κ. Βίτσας είπε ότι «μιλά άστοχα για πράγματα που δεν ξέρει αλλά, όπως ο ίδιος λέει, φαντάζεται, με παραδοξότητες και "λογικά" άλματα».

«Κανείς και καμιά στο ΣΥΡΙΖΑ από πολιτική και ιδεολογική άποψη δεν συμπαθεί καν την τρομοκρατία» συνέχισε, προσθέτοντας πως «είναι άλλο ζήτημα ότι η ίδια η νομική επιστήμη έχει υιοθετήσει την αρχή ότι τα εγκλήματα με πολιτικό κίνητρο συνιστούν πολιτικά εγκλήματα για τα οποία υπάρχει ειδική μεταχείριση από το ίδιο το Σύνταγμα».

«Για παράδειγμα μόνο για τα πολιτικά εγκλήματα μπορεί να δοθεί αμνηστία. Ακόμα περισσότερο είναι βαρύ ατόπημα όταν αναφέρεται σε ονόματα συντρόφων με μεγάλη ιστορία και προσφορά στην υπεράσπιση των κοινωνικών δικαιωμάτων αλλά και στη γενική προσπάθεια ανατροπής της πολιτικής της λιτότητας.  Αλίμονο αν οι ανάγκες προσωπικής επικοινωνίας και προβολής γίνονται κυρίαρχο στοιχείο στη δημόσια παρουσία βουλευτών και στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ» τόνισε ο κ. Βίτσας.






ΠΗΓΗ protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου