Οι ασκήσεις εξ αποστάσεως
Του Ν. Λυγερού
Οι ασκήσεις εξ αποστάσεως πρέπει να είναι άμεσα διαδραστικές έτσι ώστε οι Mαθητές να λειτουργούν εντελώς σε αυτό το πλαίσιο από τις πιο κλασικές που χρησιμοποιούν μαθηματικά, πληροφορική, ρομποτική για την εκμάθηση εξ αποστάσεως, μπορούμε να πάμε σε επίπεδο των σπαζοκεφαλιών που έχουν μία σύντομη εκφώνηση και εμπεριέχουν μία έξυπνη λύση. Σε αυτό το πλαίσιο ο Δάσκαλος μετατρέπεται π.χ. σε μία ομάδα αστροναυτών που πρέπει να λύνει διάφορα προβλήματα και μέσω διαδικτύου καλεί το κέντρο που βρίσκεται στο «Χιούστον», το οποίο αποτελείται από το σύνολο των Mαθητών που πρέπει να συνεργαστεί για να δώσει αποτελεσματικές απαντήσεις. Η απορρόφηση των Μαθητών με τέτοιες ασκήσεις τούς επιτρέπει να μην ασχολούνται άμεσα και συνεχώς με το θέμα της πανδημίας και ταυτόχρονα τους εξασκεί σε διάφορα συστήματα συνεργατικότητας με τη χρήση της ιδεοθύελλας, της πλάγιας σκέψης, την αποκλίνουσα σκέψη, την ομαδική προσέγγιση και το ολιστικό βλέμμα.
Στρατηγική Ιατρική
Του Ν. Λυγερού
Όταν είμαστε σε φάση επιδημίας που καταλήγει σε πανδημία, η ιατρική με την κλασική έννοια δεν επαρκεί και πρέπει να ενισχυθεί από τη στρατηγική για να μετατραπεί σε στρατηγική ιατρική, διότι δεν πρέπει να διαχειριστεί μόνο ασθενείς αλλά και ανθρώπους που δεν έχουν έρθει σε επαφή με την επιδημία. Είναι απαραίτητο να λειτουργεί σε δύο επίπεδα, το ένα καθαρά ιατρικό από τη στιγμή που υπάρχει απαραίτητη είσοδος στο νοσοκομείο και το άλλο το καθαρά συμβουλευτικό αλλά και θεσμικό για να υπάρχουν ξεκάθαρες οδηγίες για τους ανθρώπους που δεν ξέρουν τι πρέπει να κάνουν, για να μην συμμετέχουν στην εξάπλωση της επιδημίας. Με άλλα λόγια να μετατραπεί το άγχος σε μια δημιουργική τάση με την έννοια της συμμετοχής ενός αγώνα που αφορά την Ανθρωπότητα και τίποτα λιγότερο. Έτσι η στρατηγική ιατρική είναι αυτή που θα δώσει σε κάθε άνθρωπο την ορθολογική προσέγγιση μιας στρατηγικής που θέλει ταυτόχρονα να διαχειριστεί την προστασία μεταξύ των ανθρώπων, για να υπάρξει η απαραίτητη συνέργεια για να νικήσουμε ακόμα και την πανδημία.
Του Ν. Λυγερού
Οι ασκήσεις εξ αποστάσεως πρέπει να είναι άμεσα διαδραστικές έτσι ώστε οι Mαθητές να λειτουργούν εντελώς σε αυτό το πλαίσιο από τις πιο κλασικές που χρησιμοποιούν μαθηματικά, πληροφορική, ρομποτική για την εκμάθηση εξ αποστάσεως, μπορούμε να πάμε σε επίπεδο των σπαζοκεφαλιών που έχουν μία σύντομη εκφώνηση και εμπεριέχουν μία έξυπνη λύση. Σε αυτό το πλαίσιο ο Δάσκαλος μετατρέπεται π.χ. σε μία ομάδα αστροναυτών που πρέπει να λύνει διάφορα προβλήματα και μέσω διαδικτύου καλεί το κέντρο που βρίσκεται στο «Χιούστον», το οποίο αποτελείται από το σύνολο των Mαθητών που πρέπει να συνεργαστεί για να δώσει αποτελεσματικές απαντήσεις. Η απορρόφηση των Μαθητών με τέτοιες ασκήσεις τούς επιτρέπει να μην ασχολούνται άμεσα και συνεχώς με το θέμα της πανδημίας και ταυτόχρονα τους εξασκεί σε διάφορα συστήματα συνεργατικότητας με τη χρήση της ιδεοθύελλας, της πλάγιας σκέψης, την αποκλίνουσα σκέψη, την ομαδική προσέγγιση και το ολιστικό βλέμμα.
Στρατηγική Ιατρική
Του Ν. Λυγερού
Όταν είμαστε σε φάση επιδημίας που καταλήγει σε πανδημία, η ιατρική με την κλασική έννοια δεν επαρκεί και πρέπει να ενισχυθεί από τη στρατηγική για να μετατραπεί σε στρατηγική ιατρική, διότι δεν πρέπει να διαχειριστεί μόνο ασθενείς αλλά και ανθρώπους που δεν έχουν έρθει σε επαφή με την επιδημία. Είναι απαραίτητο να λειτουργεί σε δύο επίπεδα, το ένα καθαρά ιατρικό από τη στιγμή που υπάρχει απαραίτητη είσοδος στο νοσοκομείο και το άλλο το καθαρά συμβουλευτικό αλλά και θεσμικό για να υπάρχουν ξεκάθαρες οδηγίες για τους ανθρώπους που δεν ξέρουν τι πρέπει να κάνουν, για να μην συμμετέχουν στην εξάπλωση της επιδημίας. Με άλλα λόγια να μετατραπεί το άγχος σε μια δημιουργική τάση με την έννοια της συμμετοχής ενός αγώνα που αφορά την Ανθρωπότητα και τίποτα λιγότερο. Έτσι η στρατηγική ιατρική είναι αυτή που θα δώσει σε κάθε άνθρωπο την ορθολογική προσέγγιση μιας στρατηγικής που θέλει ταυτόχρονα να διαχειριστεί την προστασία μεταξύ των ανθρώπων, για να υπάρξει η απαραίτητη συνέργεια για να νικήσουμε ακόμα και την πανδημία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου