Η Κομισιόν προχώρησε σήμερα σε συστάσεις για την επαναλειτουργία των ξενοδοχείων ώστε να διασφαλιστεί η υγεία τόσο των εργαζομένων όσο και των τουριστών.
Σύμφωνα με αυτά, για να επαναλειτουργήσει μία τουριστική δραστηριότητα θα πρέπει οι επιπτώσεις της Covid-19 θα πρέπει να έχουν μειωθεί σε χαμηλά επίπεδα. Σύμφωνα με τις συστάσεις της Κομισιόν, για να επαναλειτουργήσουν οι υπηρεσίες φιλοξενίας, είναι σημαντικό οι επισκέπτες σε αυτό και οι εργαζόμενοι να ακολουθούν «στο μέγιστο βαθμό» τα μέτρα για την πρόληψη της μόλυνσης και της μετάδοσης του ιού. Παράλληλα, θα πρέπει να υπάρχει συνεχής συντονισμός μεταξύ τοπικών και των εθνικών αρχών δημόσιας υγείας και των παρόχων υπηρεσιών φιλοξενίας για να διασφαλιστεί ότι οι τελευταίοι κανόνες και κανονισμοί σε μια δεδομένη γεωγραφική περιοχή εφαρμόζονται και παρακολουθείται η εφαρμογή τους.
Σχέδιο ετοιμότητας για την περίπτωση μόλυνσης
Επίσης, οι εγκαταστάσεις θα πρέπει να διαθέτουν ένα σχέδιο ετοιμότητας με ενέργειες για την περίπτωση μόλυνσης, που θα καλύπτει την περίοδο από την απόφαση να ανοίξουν ξανά έως και 14 μέρες μετά την αποχώρηση των επισκεπτών. Ένα ειδικό σχέδιο δράσης που θα περιγράφει λεπτομερώς το ρόλο και τις ευθύνες του προσωπικού θα πρέπει να παρουσιαστεί σε όλο τους εργαζόμενους και να είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή, σύμφωνα με τη σύσταση της Κομισιόν.
Το προσωπικό στα ξενοδοχεία θα πρέπει να έχει εκπαιδευτεί
Ταυτόχρονα, η Κομισιόν τονίζει ότι το προσωπικό που εργάζεται σε τουριστικές εγκαταστάσεις θα πρέπει να έχει εκπαιδευτεί και να γνωρίζει ποια είναι τα συμπτώματα της Covid-19 και να ενημερώνεται για τα βασικά μέτρα πρόληψης και ελέγχου λοιμώξεων (IPC). «Το προσωπικό θα πρέπει να εκπαιδευτεί σχετικά με τα μέτρα IPC και τις ενέργειες που πρέπει να ληφθούν σε περίπτωση επισκεπτών που παρουσιάζουν συμπτώματα συμβατά με την Covid-19 ή παρουσιάζουν οι ίδιοι συμπτώματα», αναφέρει χαρακτηριστικά η Κομισιόν.
Συνεχίζοντας, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναφέρει επίσης ότι πρέπει να ληφθούν υπόψη μέτρα που μειώνουν την παρουσία προσωπικού στην εγκατάσταση, όπως η εργασία από το σπίτι για όλο το προσωπικό που εκτελεί καθήκοντα που ενδέχεται να είναι συμβατά με την τηλεργασία. «Θα πρέπει να ληφθούν υπόψη μέτρα για τη μείωση του αριθμού των φυσικών επαφών και του χρόνου των φυσικών επαφών μεταξύ των ατόμων εντός του ξενοδοχείου συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών στην εργασία, των αλλαγών στις ώρες γεύματος, της χρήσης τηλεφώνων και ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας».
Μέτρα και για την πληροφόρηση των επισκεπτών στα ξενοδοχεία
Όσον αφορά στην πληροφόρηση που θα έχουν οι επισκέπτες, η Κομισιόν τονίζει ότι θα πρέπει να λαμβάνουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με προσιτό τρόπο, συμπεριλαμβανομένων μέσω ψηφιακών μέσων, πριν από την άφιξη και στον τόπο φιλοξενίας, σχετικά με όλες τις τρέχουσες οδηγίες από τις τοπικές αρχές δημόσιας υγείας, καθώς και συγκεκριμένα μέτρα που έχουν τεθεί σε ισχύ και επηρεάζουν τους άφιξη, διαμονή και αναχώρηση.
Οι επισκέπτες θα πρέπει επίσης να ενημερώνονται μέσω συγκεκριμένης σήμανσης πριν από την είσοδο της εγκατάστασης των σημαδιών και των συμπτωμάτων της COVID-19, ώστε να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση που εμφανίσουν συμπτώματα κατά τη διάρκεια της διαμονής τους ή εντός 14 ημερών μετά αναχώρηση. Το ίδρυμα θα μπορούσε επίσης να παρέχει φυλλάδια με αυτές τις πληροφορίες.
Τα καταλύματα θα πρέπει επίσης να διασφαλίζουν ότι τα στοιχεία επικοινωνίας των επισκεπτών σε αυτά θα είναι διαθέσιμα σε περίπτωση που χρειαστούν για τον εντοπισμό επαφών.
Τα μέτρα για τις φυσικές αποστάσεις και την υγιεινή
Το σχέδιο της Κομισιόν συνεχίζει με τα μέτρα για τις αποστάσεις που πρέπει να τηρούνται και τους κανόνες υγιεινής. Ειδικότερα η Επιτροπή συστήνει ότι η εγκατάσταση πρέπει να εφαρμόσει στοχοθετημένα μέτρα για να διασφαλίσει ότι η φυσική απόσταση διατηρείται σε κοινόχρηστους χώρους όπου οι επισκέπτες είναι πιθανό να συγκεντρωθούν για παρατεταμένες χρονικές περιόδους (δηλαδή περισσότερο από 15 λεπτά), όπως ο καθορισμός μέγιστου αριθμού επισκεπτών που επιτρέπεται σε κάθε κοινή εγκατάσταση (π.χ. εστιατόρια, καφετέριες, μπαρ, λόμπι). Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η κατανομή χρόνου επί ψηφιακών κρατήσεων για ώρες γεύματος ή επισκέψεις σε πισίνες ή γυμναστήρια.
Όταν η φυσική απόσταση δεν μπορεί να διατηρηθεί πλήρως, θα πρέπει να εξεταστούν εναλλακτικά μέτρα για την προστασία των επισκεπτών και των εργαζομένων, όπως η χρήση γυάλινων ή πλαστικών ταμπλετών, η χρήση μάσκας κ.λπ.
Καταρχήν, μια απόσταση 1,5 έως 2 μέτρων θα πρέπει να εφαρμόζεται στους κοινόχρηστους χώρους ολόκληρης της εγκατάστασης (εκτός από άτομα που ταξιδεύουν μαζί και μοιράζονται δωμάτια), που συμπληρώνεται από άλλα μέτρα (π.χ. μάσκα), όπου αυτό δεν είναι δυνατό.
Για εξωτερικούς χώρους (παραλίες, πισίνες, καφετέριες, μπαρ, εστιατόρια κ.λπ.), και εξωτερικό serving θα πρέπει να γίνουν ειδικές ρυθμίσεις που να επιτρέπουν τη φυσική απόσταση και την εφαρμογή ειδικών μέτρων υγιεινής. Οι εσωτερικοί χώροι, όπως σπα και πισίνες, πρέπει επίσης να τηρούν αυστηρά μέτρα υγιεινής. Κάθε εγκατάσταση πρέπει να εξετάσει προσεκτικά (π.χ. εγκαταστάσεις παιδικής μέριμνας). Εκδηλώσεις μεγαλύτερης κλίμακας π.χ. οι συναυλίες πρέπει να αναβληθούν. Πρέπει επίσης να εφαρμοστούν ειδικές ρυθμίσεις για υπηρεσίες μεταφοράς που παρέχονται από το ίδρυμα.
Εκτός από τη φυσική απόσταση, πρέπει να ληφθούν υπόψη συγκεκριμένα μέτρα προσωπικής προστασίας και πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης, να κοινοποιηθούν στο προσωπικό και τους επισκέπτες και να εφαρμοστούν. Αυτά τα μέτρα περιλαμβάνουν:
Αναπνευστική εθιμοτυπία: η αυστηρή αναπνευστική εθιμοτυπία πρέπει να γνωστοποιείται και να ακολουθείται (βήχας ή φτέρνισμα σε χάρτινο ιστό ή κάμψη αγκώνα) από επισκέπτες και μέλη του προσωπικού. Τα ιδρύματα πρέπει να διασφαλίζουν τη διαθεσιμότητα χαρτιού και δοχείων.
Υγιεινή χεριών: η υγιεινή των χεριών είναι ένα βασικό μέτρο ελέγχου και πρέπει να κοινοποιείται στους επισκέπτες και τους εργαζόμενους μέσω infographics πληροφοριών σε βασικούς χώρους / εγκαταστάσεις (π.χ. στην είσοδο, στις τουαλέτες, στο ταμείο κ.λπ.). Τα καταστήματα πρέπει να διασφαλίζουν την εύκολη πρόσβαση σε εγκαταστάσεις πλυσίματος χεριών με σαπούνι, χαρτοπετσέτες μίας χρήσης ή αυτόματα στεγνωτήρια για στέγνωμα και διαλύματα τρίψιμο με βάση το αλκοόλ.
Χρήση μάσκας προσώπου: Η χρήση μάσκας προσώπου από το προσωπικό και τους επισκέπτες θα πρέπει να θεωρείται μόνο ως συμπληρωματικό μέτρο και όχι αντικατάσταση βασικών προληπτικών μέτρων. Η κατάλληλη χρήση μάσκας προσώπου είναι σημαντική και πρέπει να κοινοποιείται στους επισκέπτες και στο προσωπικό.
Εξαερισμός: Συνιστάται η αύξηση του αριθμού ανταλλαγών αέρα ανά ώρα και η παροχή όσο το δυνατόν περισσότερου εξωτερικού αέρα, είτε με φυσικό είτε με μηχανικό εξαερισμό, ανάλογα με την εγκατάσταση. Συνιστάται αυξημένος αερισμός των δωματίων για τουλάχιστον μία ώρα μετά το check-out των επισκεπτών.
Καθαρισμός και απολύμανση: Ο καθαρισμός των επιφανειών που αγγίζονται συχνά όσο το δυνατόν συχνότερα (τουλάχιστον καθημερινά και αν είναι δυνατόν πιο συχνά) είναι το κλειδί. Παραδείγματα αυτών των επιφανειών είναι πόμολα και λαβές πορτών, καρέκλες και μπράτσα, επιτραπέζιες κορυφές, διακόπτες φωτός, βρύσες νερού, κουμπιά ανελκυστήρα, πάγκο μπαρ, κλπ. Το προσωπικό πρέπει να ενημερώνεται και να εκτελεί τη διαδικασία καθαρισμού μετά το check out, καθώς και σχετικά με την επεξεργασία εξοπλισμού καθαρισμού, διαχείρισης απορριμμάτων, πλυντηρίου και προσωπικής υγιεινής μετά τον καθαρισμό.
Τι θα συμβεί σε πιθανή λοίμωξη
Τέλος, η Κομισιόν αναφέρεται και στην περίπτωση πιθανών λοιμώξεων μεταξύ των επισκεπτών ή του προσωπικού. Όπως αναφέρει, σε περίπτωση ύποπτης περίπτωσης COVID-19 μεταξύ επισκεπτών ή μελών του προσωπικού κατά τη διάρκεια της εργασίας, πρέπει να εφαρμοστεί το σχέδιο δράσης που έχει καταρτίσει η εγκατάσταση και να ακολουθηθούν οι σχετικές οδηγίες από το ECDC και τις εθνικές και τοπικές υγειονομικές αρχές, όσον αφορά:
i) Τα μέτρα απομόνωσης και απόστασης που πρέπει να εφαρμόζονται στο δυνητικά μολυσμένο άτομο.
ii) Τη διαδικασία, βάσει της εθνικής νομοθεσίας, για να ενημερωθούν οι ιατρικές υπηρεσίες με σκοπό την παροχή ιατρικών συμβουλών, test ή πιθανής μετεγκατάστασης σε ιατρική εγκατάσταση.
iii) Τη διαδικασία, βάσει της εθνικής νομοθεσίας, για να ενημερωθούν οι τοπικές αρχές δημόσιας υγείας και οι πιθανές δραστηριότητες ανίχνευσης επαφών.
iv) Τις απαραίτητες διαδικασίες καθαρισμού και απολύμανσης που πρέπει να εκτελεστούν.
v) Την απαραίτητη συνεργασία και πληροφόρηση σε συναδέλφους ή τα μέλη του προσωπικού που ενδέχεται να είχαν έρθει σε επαφή με το περιστατικό στην εγκατάσταση από 2 ημέρες πριν και 14 ημέρες μετά την έναρξη των συμπτωμάτων.
ΠΗΓΗ iefimerida
Σύμφωνα με αυτά, για να επαναλειτουργήσει μία τουριστική δραστηριότητα θα πρέπει οι επιπτώσεις της Covid-19 θα πρέπει να έχουν μειωθεί σε χαμηλά επίπεδα. Σύμφωνα με τις συστάσεις της Κομισιόν, για να επαναλειτουργήσουν οι υπηρεσίες φιλοξενίας, είναι σημαντικό οι επισκέπτες σε αυτό και οι εργαζόμενοι να ακολουθούν «στο μέγιστο βαθμό» τα μέτρα για την πρόληψη της μόλυνσης και της μετάδοσης του ιού. Παράλληλα, θα πρέπει να υπάρχει συνεχής συντονισμός μεταξύ τοπικών και των εθνικών αρχών δημόσιας υγείας και των παρόχων υπηρεσιών φιλοξενίας για να διασφαλιστεί ότι οι τελευταίοι κανόνες και κανονισμοί σε μια δεδομένη γεωγραφική περιοχή εφαρμόζονται και παρακολουθείται η εφαρμογή τους.
Σχέδιο ετοιμότητας για την περίπτωση μόλυνσης
Επίσης, οι εγκαταστάσεις θα πρέπει να διαθέτουν ένα σχέδιο ετοιμότητας με ενέργειες για την περίπτωση μόλυνσης, που θα καλύπτει την περίοδο από την απόφαση να ανοίξουν ξανά έως και 14 μέρες μετά την αποχώρηση των επισκεπτών. Ένα ειδικό σχέδιο δράσης που θα περιγράφει λεπτομερώς το ρόλο και τις ευθύνες του προσωπικού θα πρέπει να παρουσιαστεί σε όλο τους εργαζόμενους και να είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή, σύμφωνα με τη σύσταση της Κομισιόν.
Το προσωπικό στα ξενοδοχεία θα πρέπει να έχει εκπαιδευτεί
Ταυτόχρονα, η Κομισιόν τονίζει ότι το προσωπικό που εργάζεται σε τουριστικές εγκαταστάσεις θα πρέπει να έχει εκπαιδευτεί και να γνωρίζει ποια είναι τα συμπτώματα της Covid-19 και να ενημερώνεται για τα βασικά μέτρα πρόληψης και ελέγχου λοιμώξεων (IPC). «Το προσωπικό θα πρέπει να εκπαιδευτεί σχετικά με τα μέτρα IPC και τις ενέργειες που πρέπει να ληφθούν σε περίπτωση επισκεπτών που παρουσιάζουν συμπτώματα συμβατά με την Covid-19 ή παρουσιάζουν οι ίδιοι συμπτώματα», αναφέρει χαρακτηριστικά η Κομισιόν.
Συνεχίζοντας, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναφέρει επίσης ότι πρέπει να ληφθούν υπόψη μέτρα που μειώνουν την παρουσία προσωπικού στην εγκατάσταση, όπως η εργασία από το σπίτι για όλο το προσωπικό που εκτελεί καθήκοντα που ενδέχεται να είναι συμβατά με την τηλεργασία. «Θα πρέπει να ληφθούν υπόψη μέτρα για τη μείωση του αριθμού των φυσικών επαφών και του χρόνου των φυσικών επαφών μεταξύ των ατόμων εντός του ξενοδοχείου συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών στην εργασία, των αλλαγών στις ώρες γεύματος, της χρήσης τηλεφώνων και ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας».
Μέτρα και για την πληροφόρηση των επισκεπτών στα ξενοδοχεία
Όσον αφορά στην πληροφόρηση που θα έχουν οι επισκέπτες, η Κομισιόν τονίζει ότι θα πρέπει να λαμβάνουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με προσιτό τρόπο, συμπεριλαμβανομένων μέσω ψηφιακών μέσων, πριν από την άφιξη και στον τόπο φιλοξενίας, σχετικά με όλες τις τρέχουσες οδηγίες από τις τοπικές αρχές δημόσιας υγείας, καθώς και συγκεκριμένα μέτρα που έχουν τεθεί σε ισχύ και επηρεάζουν τους άφιξη, διαμονή και αναχώρηση.
Οι επισκέπτες θα πρέπει επίσης να ενημερώνονται μέσω συγκεκριμένης σήμανσης πριν από την είσοδο της εγκατάστασης των σημαδιών και των συμπτωμάτων της COVID-19, ώστε να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση που εμφανίσουν συμπτώματα κατά τη διάρκεια της διαμονής τους ή εντός 14 ημερών μετά αναχώρηση. Το ίδρυμα θα μπορούσε επίσης να παρέχει φυλλάδια με αυτές τις πληροφορίες.
Τα καταλύματα θα πρέπει επίσης να διασφαλίζουν ότι τα στοιχεία επικοινωνίας των επισκεπτών σε αυτά θα είναι διαθέσιμα σε περίπτωση που χρειαστούν για τον εντοπισμό επαφών.
Τα μέτρα για τις φυσικές αποστάσεις και την υγιεινή
Το σχέδιο της Κομισιόν συνεχίζει με τα μέτρα για τις αποστάσεις που πρέπει να τηρούνται και τους κανόνες υγιεινής. Ειδικότερα η Επιτροπή συστήνει ότι η εγκατάσταση πρέπει να εφαρμόσει στοχοθετημένα μέτρα για να διασφαλίσει ότι η φυσική απόσταση διατηρείται σε κοινόχρηστους χώρους όπου οι επισκέπτες είναι πιθανό να συγκεντρωθούν για παρατεταμένες χρονικές περιόδους (δηλαδή περισσότερο από 15 λεπτά), όπως ο καθορισμός μέγιστου αριθμού επισκεπτών που επιτρέπεται σε κάθε κοινή εγκατάσταση (π.χ. εστιατόρια, καφετέριες, μπαρ, λόμπι). Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η κατανομή χρόνου επί ψηφιακών κρατήσεων για ώρες γεύματος ή επισκέψεις σε πισίνες ή γυμναστήρια.
Όταν η φυσική απόσταση δεν μπορεί να διατηρηθεί πλήρως, θα πρέπει να εξεταστούν εναλλακτικά μέτρα για την προστασία των επισκεπτών και των εργαζομένων, όπως η χρήση γυάλινων ή πλαστικών ταμπλετών, η χρήση μάσκας κ.λπ.
Καταρχήν, μια απόσταση 1,5 έως 2 μέτρων θα πρέπει να εφαρμόζεται στους κοινόχρηστους χώρους ολόκληρης της εγκατάστασης (εκτός από άτομα που ταξιδεύουν μαζί και μοιράζονται δωμάτια), που συμπληρώνεται από άλλα μέτρα (π.χ. μάσκα), όπου αυτό δεν είναι δυνατό.
Για εξωτερικούς χώρους (παραλίες, πισίνες, καφετέριες, μπαρ, εστιατόρια κ.λπ.), και εξωτερικό serving θα πρέπει να γίνουν ειδικές ρυθμίσεις που να επιτρέπουν τη φυσική απόσταση και την εφαρμογή ειδικών μέτρων υγιεινής. Οι εσωτερικοί χώροι, όπως σπα και πισίνες, πρέπει επίσης να τηρούν αυστηρά μέτρα υγιεινής. Κάθε εγκατάσταση πρέπει να εξετάσει προσεκτικά (π.χ. εγκαταστάσεις παιδικής μέριμνας). Εκδηλώσεις μεγαλύτερης κλίμακας π.χ. οι συναυλίες πρέπει να αναβληθούν. Πρέπει επίσης να εφαρμοστούν ειδικές ρυθμίσεις για υπηρεσίες μεταφοράς που παρέχονται από το ίδρυμα.
Εκτός από τη φυσική απόσταση, πρέπει να ληφθούν υπόψη συγκεκριμένα μέτρα προσωπικής προστασίας και πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης, να κοινοποιηθούν στο προσωπικό και τους επισκέπτες και να εφαρμοστούν. Αυτά τα μέτρα περιλαμβάνουν:
Αναπνευστική εθιμοτυπία: η αυστηρή αναπνευστική εθιμοτυπία πρέπει να γνωστοποιείται και να ακολουθείται (βήχας ή φτέρνισμα σε χάρτινο ιστό ή κάμψη αγκώνα) από επισκέπτες και μέλη του προσωπικού. Τα ιδρύματα πρέπει να διασφαλίζουν τη διαθεσιμότητα χαρτιού και δοχείων.
Υγιεινή χεριών: η υγιεινή των χεριών είναι ένα βασικό μέτρο ελέγχου και πρέπει να κοινοποιείται στους επισκέπτες και τους εργαζόμενους μέσω infographics πληροφοριών σε βασικούς χώρους / εγκαταστάσεις (π.χ. στην είσοδο, στις τουαλέτες, στο ταμείο κ.λπ.). Τα καταστήματα πρέπει να διασφαλίζουν την εύκολη πρόσβαση σε εγκαταστάσεις πλυσίματος χεριών με σαπούνι, χαρτοπετσέτες μίας χρήσης ή αυτόματα στεγνωτήρια για στέγνωμα και διαλύματα τρίψιμο με βάση το αλκοόλ.
Χρήση μάσκας προσώπου: Η χρήση μάσκας προσώπου από το προσωπικό και τους επισκέπτες θα πρέπει να θεωρείται μόνο ως συμπληρωματικό μέτρο και όχι αντικατάσταση βασικών προληπτικών μέτρων. Η κατάλληλη χρήση μάσκας προσώπου είναι σημαντική και πρέπει να κοινοποιείται στους επισκέπτες και στο προσωπικό.
Εξαερισμός: Συνιστάται η αύξηση του αριθμού ανταλλαγών αέρα ανά ώρα και η παροχή όσο το δυνατόν περισσότερου εξωτερικού αέρα, είτε με φυσικό είτε με μηχανικό εξαερισμό, ανάλογα με την εγκατάσταση. Συνιστάται αυξημένος αερισμός των δωματίων για τουλάχιστον μία ώρα μετά το check-out των επισκεπτών.
Καθαρισμός και απολύμανση: Ο καθαρισμός των επιφανειών που αγγίζονται συχνά όσο το δυνατόν συχνότερα (τουλάχιστον καθημερινά και αν είναι δυνατόν πιο συχνά) είναι το κλειδί. Παραδείγματα αυτών των επιφανειών είναι πόμολα και λαβές πορτών, καρέκλες και μπράτσα, επιτραπέζιες κορυφές, διακόπτες φωτός, βρύσες νερού, κουμπιά ανελκυστήρα, πάγκο μπαρ, κλπ. Το προσωπικό πρέπει να ενημερώνεται και να εκτελεί τη διαδικασία καθαρισμού μετά το check out, καθώς και σχετικά με την επεξεργασία εξοπλισμού καθαρισμού, διαχείρισης απορριμμάτων, πλυντηρίου και προσωπικής υγιεινής μετά τον καθαρισμό.
Τι θα συμβεί σε πιθανή λοίμωξη
Τέλος, η Κομισιόν αναφέρεται και στην περίπτωση πιθανών λοιμώξεων μεταξύ των επισκεπτών ή του προσωπικού. Όπως αναφέρει, σε περίπτωση ύποπτης περίπτωσης COVID-19 μεταξύ επισκεπτών ή μελών του προσωπικού κατά τη διάρκεια της εργασίας, πρέπει να εφαρμοστεί το σχέδιο δράσης που έχει καταρτίσει η εγκατάσταση και να ακολουθηθούν οι σχετικές οδηγίες από το ECDC και τις εθνικές και τοπικές υγειονομικές αρχές, όσον αφορά:
i) Τα μέτρα απομόνωσης και απόστασης που πρέπει να εφαρμόζονται στο δυνητικά μολυσμένο άτομο.
ii) Τη διαδικασία, βάσει της εθνικής νομοθεσίας, για να ενημερωθούν οι ιατρικές υπηρεσίες με σκοπό την παροχή ιατρικών συμβουλών, test ή πιθανής μετεγκατάστασης σε ιατρική εγκατάσταση.
iii) Τη διαδικασία, βάσει της εθνικής νομοθεσίας, για να ενημερωθούν οι τοπικές αρχές δημόσιας υγείας και οι πιθανές δραστηριότητες ανίχνευσης επαφών.
iv) Τις απαραίτητες διαδικασίες καθαρισμού και απολύμανσης που πρέπει να εκτελεστούν.
v) Την απαραίτητη συνεργασία και πληροφόρηση σε συναδέλφους ή τα μέλη του προσωπικού που ενδέχεται να είχαν έρθει σε επαφή με το περιστατικό στην εγκατάσταση από 2 ημέρες πριν και 14 ημέρες μετά την έναρξη των συμπτωμάτων.
ΠΗΓΗ iefimerida
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου