Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Πολύδωρας:Η Χρυσή Αυγή δεν είναι απειλή για την δημοκρατία!

«Αν με διαγράψει, με ελευθερώνει», δήλωσε ο Βύρωνας Πολύδωρας, οι δηλώσεις του οποίου αναφορικά με τη Χρυσή Αυγή, προκάλεσαν θύελλα αντιδράσεων. 
 
Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA, ο βουλευτής της ΝΔ, ρωτήθηκε εάν φοβάται τη διαγραφή του από το κόμμα.  

«Δεν έχω φόβο, παρά μόνο φόβο Θεού. Δεν είναι η πρώτη φορά που βάλλομαι εκ των έσω. Το ενδεχόμενο αυτό κρίνω ότι με ελευθερώνει», απάντησε.

«Εγώ κατά βάση κήδομαι μια έννοιας , της αξιοπρέπειάς μου. Το ξέρουν οι εχθροί μου και με χτυπούν εκεί», τόνισε ο κ. Πολύδωρας, υπογραμμίζοντας ότι δεν θα ακυρώσει τη γνώμη που έχει. Στην επισήμανση ότι ο ίδιος κινείται «εκτός κομματικής γραμμής» , ο κ. Πολύδωρας επεσήμανε :
«Έχω υπάρξει με επτά αρχηγούς. Δεν ήμουν άνθρωπος κασέτα με κανέναν από αυτούς. Δεν έχω δει κανένα όνειρο να είμαι το γραμμόφωνο κανενός αρχηγού. Έχω ελεύθερη έκφραση και αναλυτική σκέψη».
Ερωτηθείς εάν θεωρεί τα μέλη της Χρυσής Αυγής νεοναζί, καθώς ο Αντώνης Σαμαράς χωρίς να αναφερθεί στη Χρυσή Αυγή είχε μιλήσει στο συνέδριο της ΝΔ για «νεοναζί που καπηλεύονται τα σύμβολα του έθνους», ο κ. Πολύδωρας είπε: «Δεν ξέρω. Τα μέλη της είναι βέβαιο ότι δεν είναι. Μπορεί να είναι κάποιος πυρήνας». Όπως σημείωσε, δεν έχει ακούσει στελέχη της να «ομολογούν με παρρησία ότι είναι λάτρεις του Χίτλερ και νεοναζί».
«Εάν έχουν το κουράγιο ας πουν ότι αποκλείονται όλοι οι μολυσμένοι που ψήφισαν Χρυσή Αυγή», ανέφερε επίσης. Ο κ. Πολύδωρας επανέλαβε ότι δεν χρησιμοποίησε τη λέξη ποτέ «συνεργασία» όταν αναφέρθηκε στην Χρυσή Αυγή, ωστόσο υπογράμμισε ότι η Χρυσή Αυγή «δεν είναι απειλή για την δημοκρατία».

ΠΗΓΗ newsbomb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου