Λογισμικό παρακολούθησης των χρηστών της ετοιμάζει η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης - Τα στοιχεία που θα συλλέγονται, θα χρησιμοποιούνται για στοχευμένες διαφημίσεις
Μια νέα λειτουργία, η οποία θα του επιτρέπει να παρακολουθεί και να αναλύει την ψηφιακή συμπεριφορά των χρηστών του, ετοιμάζεται να θέσει σε δοκιμαστική λειτουργία το Facebook.
Η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης -με 1,15 δισ. χρήστες σε όλο τον κόσμο και περισσότερους από τέσσερα εκατ. στην Ελλάδα- δοκιμάζει ένα νέο λογισμικό, που θα του δώσει τη δυνατότητα να παρακολουθεί και να αναλύει την ψηφιακή συμπεριφορά μας.
Το Facebook συγκεντρώνει ήδη (με την άδεια των χρηστών, οι οποίοι όμως συχνά έχουν άγνοια του κινδύνου που ελλοχεύει από τη δημόσια αποκάλυψη των πληροφοριών τους) τεράστιο όγκο προσωπικών δεδομένων: από το τι αρέσει στους χρήστες μέχρι, σε ορισμένες περιπτώσεις, και σε ποιο γεωγραφικό σημείο βρίσκονται.
Φαίνεται, όμως, ότι αυτό δεν του είναι αρκετό...
Ο Κεν Ρούντιν, στέλεχος του κοινωνικού δικτύου που επιβλέπει τις εν λόγω δοκιμές, δήλωσε στην εφημερίδα «The Wall Street Journal» ότι τα δεδομένα που θα καταγράφονται, θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διάφορους σκοπούς, όπως η εμφάνιση στοχευμένων διαφημίσεων στα προφίλ των χρηστών.
Η τεχνολογία που δοκιμάζει το κοινωνικό δίκτυο του Μαρκ Ζούκερμπεργκ θα του δώσει τη δυνατότητα να «αλιεύει» δεδομένα, όπως για πόσο χρονικό διάστημα οι χρήστες αφήνουν τον κέρσορα που εμφανίζεται στην οθόνη τους πάνω από συγκεκριμένο περιεχόμενο (ανάρτηση, φωτογραφία, διαφήμιση κ.λπ.) ή αν η Στήλη Ενημέρωσης (Newsfeed) είναι ή όχι ορατή, την ώρα που πλοηγούνται στο σάιτ.
Με άλλα λόγια, το Facebook θα καταγράφει κάθε μας κίνηση!
ΠΗΓΗ protothema
Μια νέα λειτουργία, η οποία θα του επιτρέπει να παρακολουθεί και να αναλύει την ψηφιακή συμπεριφορά των χρηστών του, ετοιμάζεται να θέσει σε δοκιμαστική λειτουργία το Facebook.
Η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης -με 1,15 δισ. χρήστες σε όλο τον κόσμο και περισσότερους από τέσσερα εκατ. στην Ελλάδα- δοκιμάζει ένα νέο λογισμικό, που θα του δώσει τη δυνατότητα να παρακολουθεί και να αναλύει την ψηφιακή συμπεριφορά μας.
Το Facebook συγκεντρώνει ήδη (με την άδεια των χρηστών, οι οποίοι όμως συχνά έχουν άγνοια του κινδύνου που ελλοχεύει από τη δημόσια αποκάλυψη των πληροφοριών τους) τεράστιο όγκο προσωπικών δεδομένων: από το τι αρέσει στους χρήστες μέχρι, σε ορισμένες περιπτώσεις, και σε ποιο γεωγραφικό σημείο βρίσκονται.
Φαίνεται, όμως, ότι αυτό δεν του είναι αρκετό...
Ο Κεν Ρούντιν, στέλεχος του κοινωνικού δικτύου που επιβλέπει τις εν λόγω δοκιμές, δήλωσε στην εφημερίδα «The Wall Street Journal» ότι τα δεδομένα που θα καταγράφονται, θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διάφορους σκοπούς, όπως η εμφάνιση στοχευμένων διαφημίσεων στα προφίλ των χρηστών.
Η τεχνολογία που δοκιμάζει το κοινωνικό δίκτυο του Μαρκ Ζούκερμπεργκ θα του δώσει τη δυνατότητα να «αλιεύει» δεδομένα, όπως για πόσο χρονικό διάστημα οι χρήστες αφήνουν τον κέρσορα που εμφανίζεται στην οθόνη τους πάνω από συγκεκριμένο περιεχόμενο (ανάρτηση, φωτογραφία, διαφήμιση κ.λπ.) ή αν η Στήλη Ενημέρωσης (Newsfeed) είναι ή όχι ορατή, την ώρα που πλοηγούνται στο σάιτ.
Με άλλα λόγια, το Facebook θα καταγράφει κάθε μας κίνηση!
ΠΗΓΗ protothema
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου