Παράνομη λογοκρισία
Του Ν. Λυγερού
Το γεγονός ότι το Υπουργείο Άμυνας προέβη σε απαγόρευση μιας εκδήλωσης στο Πολεμικό Μουσείο της Αθήνας, η οποία ήταν προγραμματισμένη εδώ και καιρό με άδεια διεξαγωγής, κάνοντας χρήση του Άρθρου 6 εδάφιο 1, είναι άκρως απαράδεκτο για τα ελληνικά δεδομένα αλλά αποτελεί επίσης και παράνομη λογοκρισία αφού το Προσύμφωνο των Πρεσπών δεν είναι ακόμα σε ισχύ, με την έννοια ότι λείπει ακόμα η υπογραφή και η αποδοχή του Πρωτοκόλλου Εισδοχής των Σκοπίων, για να ολοκληρωθεί η διαδικασία που θα επιτρέψει την ενεργοποίηση των τροπολογιών του Συντάγματος των Σκοπίων.
Κατά συνέπεια δεν υπάρχει λόγος απαγόρευσης της εκδήλωσης. Όμως σε κάθε περίπτωση αυτή η λογοκρισία θέτει ένα θέμα περί του Προσυμφώνου των Πρεσπών, αφού βλέπουμε χειροπιαστά πλέον ότι μπορεί να αποτελεί κι ένα εργαλείο ενάντια στον Ελληνισμό και να απαγορεύει λόγω της βαρβαρότητας του ακόμα και διαλέξεις ή συνέδρια ιστορίας, με το πρόσχημα ότι τα βλέπει ως αναθεωρητικά δεδομένα. Με άλλα λόγια, το κείμενο του Προσυμφώνου που υπέγραψε και υπερψήφισε η κυβέρνηση, είναι όργανο λογοκρισίας πλέον. Πιο συγκεκριμένα το Άρθρο 6 εδάφιο 1 απαγορεύσει εκδηλώσεις οργανωμένες από κρατικούς φορείς ή από φορείς που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με το κράτος και το εδάφιο 2 απαγορεύει το ίδιο αλλά σε ιδιώτες. Θα έχει ενδιαφέρον τώρα για όσους πίστευαν ακόμα ότι η κυβέρνηση είναι δημοκρατική, πώς θα ερμηνέψουν αυτήν την νέα πράξη και στη συνέχεια την εφαρμογή του Άρθρου 6 του Προσυμφώνου των Πρεσπών. Διότι πλέον τα αποδεικτικά στοιχεία θα υπάρχουν και θα αφορούν ακόμα και συνέδρια για τον Μακεδονικό αγώνα και τους Μακεδονομάχους. Επίσης δεν πρέπει να ξεχάσουμε και το Άρθρο 8 εδάφιο 5, που δημιούργησε μια κοινή επιτροπή εμπειρογνωμόνων ικανή να αναθεωρήσει δεδομένα της αρχαιολογίας, της ιστορίας και της παιδείας, το οποίο λειτουργεί και πριν να είναι σε ισχύ το Προσύμφωνο, επειδή το προβλέπει το Άρθρο 20 εδάφιο 4. Διότι αυτή η επιτροπή θα μπορεί να επεκτείνει σε πρακτικό επίπεδο της δράσεις της κυβέρνησης, μέσω της εφαρμογής του Προσυμφώνου των Πρεσπών.
Το κυβερνητικό μένος ενάντια στον Ελληνισμό
Του Ν. Λυγερού
Μπορεί να είναι δύσκολο να το παραδεχθούν προηγούμενοι ψηφοφόροι της κυβέρνησης, αλλά το κυβερνητικό μένος ενάντια στον Ελληνισμό είναι όλο και πιο εμφανές. Φαίνεται επίσης με ξεκάθαρο τρόπο ότι το Προσύμφωνο των Πρεσπών δεν είχε σκοπό να βοηθήσει τα Σκόπια, αλλά να πλήξει τον Ελληνισμό με άρθρα που του απαγορεύουν να εκφραστεί ελεύθερα μέσω επίσημης λογοκρισίας. Η κυβέρνηση δεν ζήτησε καμία αλλαγή του εθνικού ύμνου των Σκοπίων, που αναφέρεται πολλαπλές φορές στην Μακεδονία και δεν ζήτησε αυτή η λέξη να αντικατασταθεί με την ονομασία Βόρεια Μακεδονία. Αλλά είναι ήδη ικανή να εφαρμόσει στην Ελλάδα το Άρθρο 6 του Προσυμφώνου που επιτρέπει τη λογοκρισία. Είναι όλο και περισσότεροι τώρα αυτοί που βλέπουν ότι οι δημιουργοί του Προσυμφώνου των Πρεσπών είχαν και έχουν μια αποκλειστική ιδεολογική προσέγγιση των πραγμάτων και των καταστάσεων, διότι πολύ απλά δεν πιστεύουν στην έννοια του Έθνους και της Ιστορίας. Έτσι αν δεν αντισταθούμε, το κυβερνητικό μένος θα εκφράζεται μ’ ένα τρόπο όλο και πιο ισχυρό, ειδικά τώρα που δεν υπάρχει το αντίβαρο της συγκυβέρνησης. Μέσω του Προσυμφώνου των Πρεσπών η κυβέρνηση θέλει να μετατραπεί σε σύστημα λογοκρισίας στα θέματα της αρχαιολογίας, της ιστορίας και της παιδείας, για να μπορεί να προωθεί ελεύθερα το μένος της ενάντια στον Ελληνισμό. Η εξήγηση είναι ότι η ιδεολογία της κυβέρνησης δεν πιστεύει θεμελιακά στις έννοιες του Έθνους και της Ιστορίας, έτσι ερμηνεύει τον Ελληνισμό ως αντιπαράδειγμα της θεωρίας της. Άλλωστε αν θυμηθούμε τι έγινε με την επανάσταση του 1917 θα αντιληφθούμε ότι η λέξη Ρωσία εξαφανίστηκε από την επίσημη ονομασία της Σοβιετικής Ένωσης. Έτσι μπορούμε να φανταστούμε χωρίς δυσκολία ότι αυτή η κυβέρνηση σε δεύτερη τετραετία θα εξαφάνιζε τη λέξη Ελλάδα από την επίσημη καινούργια ονομασία. Ας έχουμε και αυτό στο μυαλό μας.
Του Ν. Λυγερού
Το γεγονός ότι το Υπουργείο Άμυνας προέβη σε απαγόρευση μιας εκδήλωσης στο Πολεμικό Μουσείο της Αθήνας, η οποία ήταν προγραμματισμένη εδώ και καιρό με άδεια διεξαγωγής, κάνοντας χρήση του Άρθρου 6 εδάφιο 1, είναι άκρως απαράδεκτο για τα ελληνικά δεδομένα αλλά αποτελεί επίσης και παράνομη λογοκρισία αφού το Προσύμφωνο των Πρεσπών δεν είναι ακόμα σε ισχύ, με την έννοια ότι λείπει ακόμα η υπογραφή και η αποδοχή του Πρωτοκόλλου Εισδοχής των Σκοπίων, για να ολοκληρωθεί η διαδικασία που θα επιτρέψει την ενεργοποίηση των τροπολογιών του Συντάγματος των Σκοπίων.
Κατά συνέπεια δεν υπάρχει λόγος απαγόρευσης της εκδήλωσης. Όμως σε κάθε περίπτωση αυτή η λογοκρισία θέτει ένα θέμα περί του Προσυμφώνου των Πρεσπών, αφού βλέπουμε χειροπιαστά πλέον ότι μπορεί να αποτελεί κι ένα εργαλείο ενάντια στον Ελληνισμό και να απαγορεύει λόγω της βαρβαρότητας του ακόμα και διαλέξεις ή συνέδρια ιστορίας, με το πρόσχημα ότι τα βλέπει ως αναθεωρητικά δεδομένα. Με άλλα λόγια, το κείμενο του Προσυμφώνου που υπέγραψε και υπερψήφισε η κυβέρνηση, είναι όργανο λογοκρισίας πλέον. Πιο συγκεκριμένα το Άρθρο 6 εδάφιο 1 απαγορεύσει εκδηλώσεις οργανωμένες από κρατικούς φορείς ή από φορείς που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με το κράτος και το εδάφιο 2 απαγορεύει το ίδιο αλλά σε ιδιώτες. Θα έχει ενδιαφέρον τώρα για όσους πίστευαν ακόμα ότι η κυβέρνηση είναι δημοκρατική, πώς θα ερμηνέψουν αυτήν την νέα πράξη και στη συνέχεια την εφαρμογή του Άρθρου 6 του Προσυμφώνου των Πρεσπών. Διότι πλέον τα αποδεικτικά στοιχεία θα υπάρχουν και θα αφορούν ακόμα και συνέδρια για τον Μακεδονικό αγώνα και τους Μακεδονομάχους. Επίσης δεν πρέπει να ξεχάσουμε και το Άρθρο 8 εδάφιο 5, που δημιούργησε μια κοινή επιτροπή εμπειρογνωμόνων ικανή να αναθεωρήσει δεδομένα της αρχαιολογίας, της ιστορίας και της παιδείας, το οποίο λειτουργεί και πριν να είναι σε ισχύ το Προσύμφωνο, επειδή το προβλέπει το Άρθρο 20 εδάφιο 4. Διότι αυτή η επιτροπή θα μπορεί να επεκτείνει σε πρακτικό επίπεδο της δράσεις της κυβέρνησης, μέσω της εφαρμογής του Προσυμφώνου των Πρεσπών.
Το κυβερνητικό μένος ενάντια στον Ελληνισμό
Του Ν. Λυγερού
Μπορεί να είναι δύσκολο να το παραδεχθούν προηγούμενοι ψηφοφόροι της κυβέρνησης, αλλά το κυβερνητικό μένος ενάντια στον Ελληνισμό είναι όλο και πιο εμφανές. Φαίνεται επίσης με ξεκάθαρο τρόπο ότι το Προσύμφωνο των Πρεσπών δεν είχε σκοπό να βοηθήσει τα Σκόπια, αλλά να πλήξει τον Ελληνισμό με άρθρα που του απαγορεύουν να εκφραστεί ελεύθερα μέσω επίσημης λογοκρισίας. Η κυβέρνηση δεν ζήτησε καμία αλλαγή του εθνικού ύμνου των Σκοπίων, που αναφέρεται πολλαπλές φορές στην Μακεδονία και δεν ζήτησε αυτή η λέξη να αντικατασταθεί με την ονομασία Βόρεια Μακεδονία. Αλλά είναι ήδη ικανή να εφαρμόσει στην Ελλάδα το Άρθρο 6 του Προσυμφώνου που επιτρέπει τη λογοκρισία. Είναι όλο και περισσότεροι τώρα αυτοί που βλέπουν ότι οι δημιουργοί του Προσυμφώνου των Πρεσπών είχαν και έχουν μια αποκλειστική ιδεολογική προσέγγιση των πραγμάτων και των καταστάσεων, διότι πολύ απλά δεν πιστεύουν στην έννοια του Έθνους και της Ιστορίας. Έτσι αν δεν αντισταθούμε, το κυβερνητικό μένος θα εκφράζεται μ’ ένα τρόπο όλο και πιο ισχυρό, ειδικά τώρα που δεν υπάρχει το αντίβαρο της συγκυβέρνησης. Μέσω του Προσυμφώνου των Πρεσπών η κυβέρνηση θέλει να μετατραπεί σε σύστημα λογοκρισίας στα θέματα της αρχαιολογίας, της ιστορίας και της παιδείας, για να μπορεί να προωθεί ελεύθερα το μένος της ενάντια στον Ελληνισμό. Η εξήγηση είναι ότι η ιδεολογία της κυβέρνησης δεν πιστεύει θεμελιακά στις έννοιες του Έθνους και της Ιστορίας, έτσι ερμηνεύει τον Ελληνισμό ως αντιπαράδειγμα της θεωρίας της. Άλλωστε αν θυμηθούμε τι έγινε με την επανάσταση του 1917 θα αντιληφθούμε ότι η λέξη Ρωσία εξαφανίστηκε από την επίσημη ονομασία της Σοβιετικής Ένωσης. Έτσι μπορούμε να φανταστούμε χωρίς δυσκολία ότι αυτή η κυβέρνηση σε δεύτερη τετραετία θα εξαφάνιζε τη λέξη Ελλάδα από την επίσημη καινούργια ονομασία. Ας έχουμε και αυτό στο μυαλό μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου