Οι Γάλλοι στέκονται ιδιαίτερα στον τρόπο που ψάχνει Ελλάδα.
Διονύσης Αντωνέλλος
Γάλλοι: Τρελή εξέλιξη με τα ελληνικά Rafale, με τους Γάλλους να… βγάζουν είδηση για την Ελλάδα.
Σύμφωνα με γαλλικά δημοσιεύματα, στον αμυντικό τύπο της χώρας, η Ελλάδα ενδιαφέρεται για ακόμα έξι Rafale και μάλιστα θέλει να είναι τα τελευταίας τεχνολογίας F4, τα οποία να σημειωθεί πως θα είναι τα μόνα Rafale που θα μπορούν να εξελιχθούν σε F5, δηλαδή σε στελθ μαχητικά επιπέδου F35.
Οι Γάλλοι στέκονται ιδιαίτερα στη μέθοδο χρηματοδότησης που ψάχνει η Ελλάδα για την αγορά αυτών των αεροπλάνων ενώ διερωτούνται αν υπάρχει «κάποια μορφή κλιμάκωσης μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας αυτή τη στιγμή» και γι αυτό «καίγεται» η Ελλάδα για νέες παραγγελίες.
Στο δημοσίευμα αναφέρεται πως «ενώ το αρχικό σχήμα των 24 Rafale θεωρήθηκε πως ταίριαζε απόλυτα στους Έλληνες, προφανώς κάναμε λάθος» καθώς «το 30 είναι τελικά ο αριθμός» που «θα ταίριαζε ιδιαίτερα στους εταίρους του ΝΑΤΟ και ακόμη περισσότερο κατά της Τουρκίας».
«Εξ ου και αυτή η επιθυμία να αποκτηθούν έξι νέα αεροσκάφη τύπου F4», σημειώνει το avionslegendaires.net.
Γάλλοι: Τρελή εξέλιξη με τα ελληνικά Rafale – Τι ψάχνει η Ελλάδα
«Μια σημαντική λεπτομέρεια είναι το γεγονός ότι αυτά δεν είναι μεταχειρισμένα αεροσκάφη από την Αεροπορική και Διαστημική Δύναμη γιατί πρέπει να θυμόμαστε ότι η πρώτη παραγγελία βασίστηκε σε ένα μείγμα νέων αεροσκαφών και μεταχειρισμένων», αναφέρεται.
Το γαλλικό δημοσίευμα σημειώνει πως για να «μην καταπονηθεί ένας ήδη ιδιαίτερα σφιχτός ελληνικός αμυντικός προϋπολογισμός, οι στρατηγοί της Πολεμικής Αεροπορίας είχαν την ιδέα να μεταπωλήσουν τα παλιά τους Mirage 2000EG που έχουν αποθηκευτεί από την απόσυρσή τους από την υπηρεσία πριν από ακριβώς δύο χρόνια».
«Επί του παρόντος διεξάγονται διαπραγματεύσεις με την ινδική Πολεμική Αεροπορία, η οποία θα μπορούσε να αναλάβει το σύνολο ή μέρος του αποθέματος», σημειώνεται.
«Οι Έλληνες στρατηγοί εξετάζουν τώρα και τη μεταπώληση μερικών από τα είκοσι πέντε Mirage 2000-5 Mk-2 τους, τα οποία εξακολουθούν να έχουν εξαιρετικές δυνατότητες πτήσης. Μιλάμε για δέκα με δώδεκα αντίτυπα που θα προσφέρονταν στην αγορά μεταχειρισμένων και θα μπορούσαν να βρουν αγοραστές στη Νότια Αμερική, την υποσαχάρια Αφρική ή ακόμα και την Εγγύς/Μέση Ανατολή», τονίζεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου