Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Τσοχατζόπουλος: Η δίκη μου είναι πολιτική και όχι ποινική

Τσοχατζόπουλος: Η δίκη μου είναι πολιτική και όχι ποινική
Πολιτική χαρακτήρισε τη δίκη του ο πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Άκης Τσοχατζόπουλος, βάζοντας για άλλη μια φορά στο «κάδρο» τα τότε μέλη του ΚΥΣΕΑ με πρόεδρο τον πρώην πρωθυπουργό κ. Κώστα Σημίτη.
Αρνούμενος ότι έχει πάρει μίζες για τις συμβάσεις των εξοπλιστικών προγραμμάτων, ο κ. Τσοχατζόπουλος με την έναρξη της σημερινής διαδικασίας, απευθυνόμενος στους δικαστές είπε:
«Οι ενστάσεις μας έδωσαν τη δυνατότητα στο δικαστήριο να ενημερωθεί για τα στοιχεία που υπάρχουν και να καταδείξουμε πως πρόκειται για μια πολιτική δίκη στο πρόσωπό μου που ξεκίνησε εδώ και τρία χρόνια. Σαφώς και πρόκειται για πολιτική δίκη. Κι αυτό γιατί εδώ μιλάμε για μια πολιτική, κυβερνητική απόφαση που έλαβε το ΚΥΣΕΑ, δεν την πήρε ούτε ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, ούτε ο πρωθυπουργός μπορούσε να πάρει αυτή την απόφαση. Τίποτε δεν μπορεί να κινηθεί στο χώρο της Άμυνας χωρίς το ΚΥΣΕΑ.

Τότε λόγω των Ιμίων η κυβέρνηση Σημιτή αποφάσισε να προχωρήσει σε ριζική ανασυγκρότηση των Ενόπλων Δυνάμεων ώστε να υπάρχει επαρκής ισχύς γιατί αυτό ήταν εθνικά απαραίτητο. Αυτή η απόφαση αφορά και την υπόθεση των υποβρυχίων που ήταν καθοριστικός παράγοντας ανασυγκρότησης του πολεμικού ναυτικού.
Πρόεδρος: Τα είπαν αυτά οι συνήγοροί σας..
Τσοχατζοπουλος: Δεν μπορεί να υπάρχουν υποψίες και κατηγορίες. Υπάρχουν στα χαρτιά αυτά.
Πρόεδρος: Τα λέει το βούλευμα αυτά. Αρκεί η άρνησή σας στην κατηγορία.
Τσοχατζπουλος: Υπάρχει το θέμα της αποσβεστικής προθεσμίας όμως..
Πρόεδρος: Ελήφθη μια απόφαση για αυτό από το δικαστήριο..
Τσοχατζόπουλος: Υπάρχουν όμως και οι νόμοι και το Σύνταγμα.
Πρόεδρος: Δεν είναι το παρόντος. Δεν έχουν σχέση αυτή τη στιγμή.
Τσοχατζόπουλος: Έχουν σχέση γιατί είναι καταλυτικός ο ρόλος του ΚΥΣΕΑ.
Πρόεδρος: Το έχω καταγράψει ήδη 10 φορές για το ρόλο του ΚΥΣΕΑ. Είναι θέματα ουσίας και θα διερευνηθούν.
Τσοχατζόπουλος: Δεν υπάρχει δωροδοκία. Δεν το λέω κύριε πρόεδρε, το αποδεικνύω. Όχι βάσει της νομοθεσίας αλλά βάσει της πραγματικότητας. Σε αυτή την πολεπίπεδο σύμβαση δεν θα μπορούσε να υπάρχει . Πρέπει να ασχοληθούμε με τη σύμβαση κι αυτό ούτε η Βουλή το έκανε. Ρωτήστε τον κ. Καστανίδη, τον κ. Κατσιρώδη, την κ. Παπανδρέου, που η πρόταση που εφερε (σ.σ ο κ.Καστανίδης) στη Βουλή ήταν όλα τα μέλη του ΚΥΣΕΑ να κληθούν στη διαδικασία συζήτησης, όχι προς δίωξη βέβαια, αλλά για έρευνα. Θα είμαι παρών πάντα στη μάχη, όπου κι αν είμαι. Γιατί έχω περάσει πολλά.
Πρόεδρος: Έχετε υποστεί μια ταλαιπωρία... Θα τα δούμε όλα αυτά, τις πταίει...
Τσοχατζόπουλος: Απαράδεκτα. Για πολιτικές σκοπιμότητες. Σε μια βδομάδα μέσα, εγώ η σύζυγός μου, η κόρη μου, η οικογένειά μου. Χωρίς να φταίνε τίποτα. Συλληφθήκαμε σε ,μια βδομάδα μέσα. Ενώ υπήρχε εκκρεμοδικία. Δεν είναι φυσιολογικά πράγματα αυτά.
Πρόεδρος: Δεν είναι φυσιολογικά, αν δε φταίει κάποιος. Γι’ αυτό είμαστε εμείς εδώ. Και αν αποδειχτεί κάποιος αθώος μπορεί να ζητήσει αποκατάσταση, ηθική και υλική.
Τσοχατζόπουλος: Να μην κουκουλωθούν άλλο τα πράγματα. Χρέος μου είναι η αλήθεια και η αντικειμενικότητα σε όλα όσα έγιναν. Αυτή είναι η άμυνά μου. Έχω χρέος να καταρρίψω αυτή την κατάσταση.
Πρόεδρος: Καλώς...
Εισαγγελέας Αδειλίνη: Το δικαστήριο δεν μπορεί να αποφανθεί εάν οι συμβάσεις ήταν καλές ή κακές. Ο πρώην υπουργός κατηγορείται για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος. Τέτοιο ζήτημα δωροδοκίας για άλλο  μέλος του ΚΥΣΕΑ δεν προέκυψε. Εάν ο κύριος Τσοχατζόπουλος έχει στοιχεία για άλλο πολιτικό πρόσωπο, να τα καταγγείλει.
Εισαγγελέας Παναγιωτόπουλος: Η δίκη αυτή είναι καθαρά ποινική και έχει ηθικό χαρακτήρα. Με την απόφαση του δικαστηρίου σας θα διατυμπανίσετε πως πρέπει να πράττουν πολιτικά πρόσωπα όταν καλούνται να ασκήσουν εξουσία. 

ΠΗΓΗ newsbomb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου