Δημοσιογράφος
Του Χρήστου Μαζανίτη
Η βλάβη με το C-130H που παρουσίασε εν πτήσει κατά την μεταφορά της 2ης ομάδας της ΕΜΑΚ από την Θεσσαλονίκη προς το Ιντσιρλίκ της Τουρκίας ήταν η θρυαλλίδα ραγδαίων εξελίξεων στο χρονίζον πρόβλημα, για το οποίο στο enikos.gr έχουμε γράψει πολλάκις και αναλυτικά.
Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες του enikos.gr, κατόπιν οδηγιών του ίδιου του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, προς τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ, Στρατηγό Κωνσταντίνο Φλώρο, ξεκινούν άμεσα επαφές με τις πρεσβείες μεγάλων ξένων χωρών για την εύρεση μεταχειρισμένων C-130J.
Οι οδηγίες περιλαμβάνουν την άμεση προμήθεια 4 μεταχειρισμένων μεταγωγικών αεροσκαφών με την προοπτική απόκτησης επιπλέον 4 το συντομότερο χρονικό διάστημα.
Επισημαίνεται ότι ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ εδώ και 3 χρόνια, με αναφορές, συνεχείς κι επίμονες εισηγήσεις σε αγαστή συνεργασία με το ΓΕΑ αναδείκνυε το πρόβλημα της μεταγωγικής ικανότητας, για το οποίο υπήρχαν μεγάλες και αδικαιολόγητες καθυστερήσεις.
Επιπλέον, το πρόβλημα δεν έχει να κάνει μόνο με τα μεταγωγικά μέσα της Πολεμικής Αεροπορίας αλλά και της Αεροπορίας Στρατού, για την οποία επίσης υπάρχουν εισηγήσεις μέσω του ΓΕΣ την τελευταία τριετία.
Ήδη, μετά τις οδηγίες του Πρωθυπουργού, το ΓΕΕΘΑ έχει ξεκινήσει τις επαφές μέσω των ακολούθων άμυνας μεγάλων πρεσβειών του εξωτερικού για την εύρεση της πιο συμφέρουσας και ταχύτερης λύσης.
Όπως είχαμε σε πρόσφατο δημοσίευμά μας, στο enikos.gr, αναλύσει, από το κάδρο έχουν βγει από το 2021 τα C-130J της Μεγάλης Βρετανίας, τα οποία είχαν εξετασθεί και διαπιστώθηκε ότι ήταν «λιωμένα» από τη χρήση στο Αφγανιστάν.
Τα παραπάνω επιβεβαιώνουν πλήρως το ρεπορτάζ μόλις μία ημέρα νωρίτερα για την πραγματική – δραματική κατάσταση των C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου