To πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι Γάλλοι αλλά και η λύση που προτείνουν.
Διονύσης Αντωνέλλος
Φρεγάτες: Tρέλα των Γάλλων με τις ελληνικές FDI, με τους αναλυτές να σημειώνουν πως πρέπει να γίνουν και οι γαλλικές όπως οι ελληνικές – Γιατί το λένε αυτό.
Οι Γάλλοι αναλυτές διαπιστώνουν πως η γαλλική διαμόρφωση των φρεγατών υπολείπεται της ελληνικής διαμόρφωσης, αναφορικά με την προστασία των πλοίων.
«Η πρώτη και πιο προφανής λύση θα ήταν η αύξηση του αριθμού των σιλό στις φρεγάτες. Πράγματι, τα 32 σιλό της κατηγορίας Aquitaine και Alsace και τα 16 σιλό της κατηγορίας Amiral Ronarc’h, απέχουν πολύ από το να αντιπροσωπεύουν ένα ανώτατο όριο για αυτά τα πλοία. Η απόδειξη είναι ότι οι φρεγάτες FDI που απέκτησε η Ελλάδα θα φέρουν 32 σιλό και όχι 16 όπως τα γαλλικά πλοία, καθώς και μια CIWS Sea RAM», τονίζει το γαλλικό αμυντικό σάιτ meta-defense.fr.
«Στην πραγματικότητα, η αύξηση του αριθμού των σιλό μπορεί να αποδειχθεί αποτελεσματική λύση, ειδικά όταν έχουν προβλεφθεί δεσμευμένες τοποθεσίες από αυτή την άποψη, όπως στις κατηγορίες Forbin (2 Sylver 50 για 16 πυραύλους Aster) ή στις τάξεις Amiral Ronarc (δύο Sylver 50 ή 70 για βλήματα Aster 15/30 ή MdCN)», αναφέρεται.
Φρεγάτες: Tρέλα των Γάλλων με τις ελληνικές FDI – Πρέπει να κάνουμε και τις γαλλικές όπως οι Έλληνες – Γιατί το λένε
Όμως, σύμφωνα με τους Γάλλους «ένας τέτοιος επανασχεδιασμός είναι πολύπλοκος καθώς θα μπορούσε να αλλάξει το κέντρο βάρους του πλοίου και συνεπώς τις ναυτικές του ιδιότητες ή/και την ακουστική του διακριτικότητα που είναι απαραίτητα για τον ανθυποβρυχιακό πόλεμο».
Μάλιστα, σημειώνεται πως η Naval Group και η MBDA, «μελέτησαν από κοινού μια ελαφρύτερη λύση πριν από μερικά χρόνια, βασισμένη στην προσθήκη κυψελών εκτόξευσης VL MICA στο πλάι του υπόστεγου του πλοιού».
«Λιγότερο περιοριστικά από το VLS, τα κάθετα κελιά εκκίνησης δεν επιτρέπουν τη σπονδυλωτή επαναφόρτωση. Από την άλλη, αυτή η λύση κατέστησε δυνατή την προσθήκη, με χαμηλότερο κόστος, 24 VL MICA στο οπλοστάσιο του πλοίου», αναφέρεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου