Μάρτιος 11, 2024. Ελλάδα.
Οι επιθέσεις των Χούτι στην Ερυθρά Θάλασσα μείωσαν την κυκλοφορία μέσω της Διώρυγας του Σουέζ, αυξάνοντας τη ζήτηση για εμπορευματικές μεταφορές στους ρωσικούς σιδηροδρόμους, ανέφεραν οι Financial Times. Η ζήτηση θα αυξήσει σημαντικά τα κέρδη των Ρωσικών Σιδηροδρόμων.
Από τον Δεκέμβριο, ο αριθμός των αιτήσεων για μεταφορά φορτίου στους ρωσικούς σιδηροδρόμους έχει αυξηθεί κατά 40%, ανέφερε η γερμανική εταιρεία logistics DHL.
Η RailGate Europe ανέφερε ότι η ζήτηση έχει αυξηθεί κατά 25-35%, και σύμφωνα με τον ολλανδικό μεταφορέα Rail Bridge Cargo, οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι έχουν γίνει 31% πιο δημοφιλείς σε σύγκριση με πέρυσι.
Μετά τις επιθέσεις των Χούθι της Υεμένης σε εμπορικά πλοία και πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα, οι εταιρείες logistics άρχισαν να αποφεύγουν τη Διώρυγα του Σουέζ και να παρακάμπτουν την Αφρική, αυξάνοντας τον χρόνο ταξιδιού από την Ασία στην Ευρώπη σε 50-55 ημέρες.
Με σιδηρόδρομο μέσω Ρωσίας αυτό το ταξίδι διαρκεί 25-30 ημέρες. Ωστόσο, σύμφωνα με την εφημερίδα, η χωρητικότητα του σιδηροδρόμου είναι σημαντικά χαμηλότερη από αυτή των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με τους FT, οι «Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι» διατηρούν ένα «σχεδόν πλήρες μονοπώλιο» στις μεταφορές εντός της Ρωσίας, πράγμα που σημαίνει ότι οι εταιρείες θα πληρώνουν τόσο για τη μεταφορά αγαθών όσο και για την πρόσβαση στο δίκτυό τους.
Τον Φεβρουάριο, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι ανέφεραν αύξηση στις σιδηροδρομικές μεταφορές με την Κίνα κατά 36% σε ετήσια βάση με βάση τα αποτελέσματα του 2023.
Η εταιρεία διευκρίνισε ότι αυτή η δυναμική παρουσιάστηκε λόγω των σιδηροδρομικών διακρατικών διελεύσεων.
—
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου