Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2012 ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2012
ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ
 

 
Ἡ Ἱστορία ἐπαναλαμβάνεται:
 
1. Οἱ ἑκάστοτε ἰθύνοντες ἀνὰ τὴν ὑφήλιο γιὰ νὰ παραμείνουν στὴν ἐξουσία κάνουν ὄχι μόνον χρῆσι, ἀλλὰ καὶ μεγίστη κατάχρησι τῆς ἀδυναμίας τῶν μαζῶν νὰ ἀσχολοῦνται μὲ κάτι, γιὰ νὰ μὴ ἀπασχολεῖται ὁ λαός, ποὺ ἔχει δύναμι ἐλέφαντα, μὲ τὴν κατακρήμνισι τῶν ἰθυνόντων.
 
2. Ἐπαναλαμβάνομε ὅτι, ἐκμεταλλευόμενοι οἱ ἰθύνοντες τὴν ἀδυναμία τοῦ λαοῦ νὰ ἀπαιτῇ ἄρτο καὶ θεάματα, τοῦ προσφέρουν ἀφθονώτατα θεάματα ἰδίως χυδαῖα καὶ ἐκμαυλιστικά. Καὶ γιὰ νὰ τὸν ὁδηγήσουν στὴν ὑπερκαταναλωτικὴ κοινωνία, γιὰ νὰ εἶναι εὔκολη ἡ πολτοποίησι τῶν μαζῶν, ἄλλοτε μὲν τοῦ προσφέρουν ἄφθονο ἄρτο, γιὰ νὰ λατρεύῃ τὴν γαστέρα, τὸ ὑπογάστριο καὶ τὸν φιλοτομαρισμό, ἄλλοτε δέ, ὅταν διαπιστώνουν, ὅτι δὲν ὑπάρχουν μεγάλες δυνάμεις ἀντιστάσεως, τοῦ περικόπτουν τὸν ἄρτο τὸν ἐπιούσιο. Καὶ αὐτὸν τὸν ἐκμαυλισμένο καὶ ἐξαθλιωμένο λαὸ τὸν ὁδηγοῦν στὴν ἀπόγνωσι, γιὰ νὰ κάνῃ ἀπονενοημένα διαβήματα, ληστειῶν, ἐκπορνεύσεως καὶ νὰ καταλήγῃ στὶς αὐτοκτονίες. . .
 
3. Ἀκόμη καὶ σήμερα οὐδεὶς γνωρίζει πόσα δισεκατομμύρια εὐρὼ κατεσπαταλήθηααν τὸ 2004 γιὰ εὐτελέστατα ἔργα Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων. Τοιουτοτρόπως ἡ Ἑλλὰς ἔμεινε ἄνευ σωστῶν ὑποδομῶν καὶ μὴ ὑπαρκούντων τῶν ἐσόδων λόγῳ τῆς σπατάλης καὶ γιὰ αὐτὸ τὸ «φαγοπότι», τὶς τεράστιες μίζες καὶ τὰ χοντρά «λαδώματα», ὑποθήκευσαν ἀχρεῖοι, ἀνεγκέφαλοι, ἀδαεῖς καὶ ἄθεοι ἰθύνοντες ἀκόμη καὶ τὰ τρισέγγονα μας.
Ἰδοὺ ποὺ μᾶς κατήντησαν !!!
 
4. Ξανατονίζομε ὅτι σήμερα σχεδὸν οὐδεὶς ἔχει τὴν συνείδησι τοῦ «εὐ ἀγωνίζεσθαι», ὄχι μόνο στὴν καθ᾿ ὅλου κοινωνία, ἀλλὰ καὶ εἰδικώτερα στὸν ἀθλητισμό. Ὅλοι πασχίζουν νὰ πωλήσουν τοὺς μῦς των ὅσο ἀκριβότερα δύνανται. Τοιουτοτρόπως εἶναι μερικοὶ ἀθλητές, ποὺ εἰσπράττουν γιὰ ἕνα μῆνα, ὅσο ἄλλοι βιοπαλαιστὲς δὲν εἰσπράττουν οὔτε σὲ ὅλη τους τὴν ζωή, μοχθοῦντες κυριολεκτικῶς ἐφ᾿ ὅρου ζωῆς.
 
5. Ἐπειδὴ ὁ «κότινος ἀγριελέας» τῶν ἀρχαίων Ὀλυμπιακῶν ἀγώνων ἀντεκατεστάθη μὲ ἀμύθητα ποσά, πολλοὶ τῶν ἀθλητῶν καταλήγουν καὶ στὰ ἀναβολικά. Καὶ ὅσοι μὲν εἶναι ἐπιπόλαιοι καὶ χρησιμοποιοῦν ἀνιχνεύσιμα ἀναβολικά, πολλάκις συλλαμβάνονται καὶ ἀποβάλλονται τοῦ στίβου, ἐφαρμοζομένου τοῦ Γραφικοῦ : «ἐὰν δκαθλ τις, ο στεφανοται, ἐὰν μ νομίμως θλήσ» (Β' Τιμ. 2, 5).
 
6. Ὅμως πονηροὶ καὶ γόητες πασχίζουν νὰ ἐφευρίσκουν καὶ νὰ χρησιμοποιοῦν μὴ ἀνιχνεύσιμα ἀναβολικά. Τοιουτοτρόπως οἱ ἔμποροι ἀναβολικῶν ἀλλὰ καὶ οἱ ἐρευνητὲς πρὸς ἀνίχνεσι αὐτῶν θησαυρίζουν.
 
7. Ἀριστερίζοντες καὶ ψευδοδιανοούμενοι ἰθύνοντες πασχίζουν νὰ κάνουν πάντοτε πλύσι ἐγκεφάλου καὶ νὰ ἐπιβάλουν τὴν ἰδεολογία τους καὶ τὴν ἀσυδοσία τους, συμπεριφερόμενοι φασιστικῶς, ἐὰν κάποιος ἀθλητὴς τολμήσῃ νὰ ἐναντιωθῇ ἢ νὰ ἐκφρασθῇ ἐπιπόλαια, ὅπως π.χ. ἡ πρωταθλήτρια Βούλα Παπαχρήστου, ποὺ τὴν ἀπέκλεισαν ἀπὸ τοὺς Ὀλυμπιακοὺς ἀγῶνες.
 
8. Ἐνῷ ὁ κάθε ὀπαδὸς μέχρι νὰ περάση μέσα στὸ στάδιο λογικεύεται κάπως, ὅταν εὑρεθοῦν ὅλοι στὰ στάδια, ἰδίως τῆς ποδοσφαίρας, παθαίνουν ὀμαδικὸ παραλλήρημα καὶ εἶναι ἕτοιμοι νὰ «λιντσάρουν» καὶ νὰ «βάψουν στὰ αἵματα» τοὺς ἀντιπάλους τους καὶ νὰ τὰ κάνουν ὅλα «γυαλιά-καρφιά».
Στὶς ἡμέρες μας τέτοιες ἄγριες «μάχες» δίδονται καὶ στοὺς δρόμους καὶ στὶς πλατεῖες…
 
9. Ἡ πολιτεία θὰ ἔπρεπε ὄχι μόνο νὰ μὴ ἐπιδοτῇ βάρβαρα παιγνίδια, ὅπως τῆς ποδοσφαίρας, ἀλλ᾿ ἀπεναντίας νὰ ἐπιβάλῃ βαρυτάτους φόρους καὶ νὰ δημεύῃ τὶς περιουσίες τῶν ἐνηλίκων ἢ τῶν γονέων τους, ὅταν πρόκειται περὶ ἀνηλίκων, γιὰ νὰ ἀποκαθίστανται οἱ πανάκριβες φθορὲς καὶ νὰ μὴ τὶς πληρώνῃ ὁ βαρύτατα φορολογούμενος πτωχὸς ἑλληνικὸς λαός.
Ὀφείλει δὲ καὶ ὑποχρεοῦται ἡ Πολιτεία τὸ ἐνδιαφέρον τῆς νεολαίας νὰ τὸ προσανατολίσῃ πρὸς παραγωγικὲς πρωτοβουλίες, τὴν γεωργία, βιοτεχνία, κτηνοτροφία, ναυσιπλοΐα κλπ.
Κατὰ ἐξακριβωμένες στατιστικές, το 80% τῶν προϊόντων τῶν ἀπαραίτητων γιὰ τὴν διατροφὴ εἰσάγεται εἰς τὴν Ἑλλάδα, ἐνῷ θὰ ἔπρεπε νὰ παράγωνται ἐντὸς τῆς χώρας καὶ τὸ πολὺ τὸ 20% νὰ εἰσάγεται !
 
10. Εἶναι ἡ κατ᾿ ἐξοχὴν ἀνηθικότης ὰπὸ τὴ μία πλευρὰ νὰ ἐπιδοτοῦνται ἀκόμη καὶ βάρβαρα παιγνίδια καὶ νὰ χαρίζουν οἱ ἑκάστοτε Πρωθυπουργοὶ καὶ Ὑπουργοὶ στὶς ποδοσφαιρικὲς ὁμάδες τεράστια χρέη τους πρὸς τὶς ἀσφάλειες, ἐφορίες καὶ τράπεζες, χάριν ἄγρας ψήφων, τώρα δὲ οἱ ἴδιοι, ποὺ ἐπικροτοῦν τὴν ἐνίσχυσι τῆς ποδοσφαίρας νὰ κατεβαίνουν στὶς πλατεῖες καὶ νὰ ὠρύωνται γιὰ τὶς διάφορες οἰκονομικὲς περικοπές. Ἡ Πολιτεία θὰ ἔπρεπε νὰ χειρίζεται μὲ μέγιστη φειδὼ τὸν ἱδρῶτα τοῦ βαρύτατα φορολογουμένου πτωχοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ καὶ νὰ χορηγῇ μόνον τὸν κλασσικὸ ἀθλητισμό.
 
11. Εἶναι δὲ μεγάλη ἀπάτη νὰ ἑλληνοποιοῦν ἀκμαιότατους νέους, ποὺ διαθέτουν μόνο μῦς, καὶ οἱ περισσότεροι παῖκτες τῶν ἑλληνικῶν ποδοσφαιρικῶν ὁμάδων νὰ εἶναι ἀλλοδαποί.
 
Ἀντιθέτως ὁ Ἰσοκράτης τονίζει: «Ἕλληνες εἰσι οἱ τῆς ἑλληνικῆς παιδείας μετέχοντες».
 
12. Εὐτυχῶς ποὺ ὑπάρχουν μεταξὺ τῶν ἀθλητῶν ὄχι μόνο καὶ Ἕλληνες, ἀλλὰ καὶ μάλιστα σοφοὶ ἄνθρωποι, ὅπως ὁ Ἠλίας Ἠλιάδης, χρυσὸς ὀλυμπιονίκης τὸ 2004 καὶ χάλκινος τὸ 2012 στὸ Λονδίνο, εἰς τὸ ἄθλημα τοῦτζοῦντο (=τρόπος δεξιοτεχνίας), ὁ ὁποῖος εἶπε μετὰ τὴν νίκη του :
«Εὐχαριστῶ τὸν Θεό! Αὐτὸ τὸ μετάλλιο θὰ πάῃ στὸ Ἅγιο Ὄρος. Τὸ ἀφιερώνω πρῶτα στὸν Θεὸ καὶ μετὰ σὲ ὅλους τοὺς Ἕλληνες!
Ἡ Ἑλλάδα αὐτὴ τὴν στιγμὴ χρειάζεται αὐτὸ τὸ μετάλλιο».
 
Κατὰ τὸν Προφητάνακτα Δαβίδ «ἀρχὴ σοφίας φόβος Θεοῦ» (Ψαλμ. 110, 10) καὶ κατὰ τὸν Σοφὸ Σολομῶντα «φόβοςτοῦ Θεοῦ εἶναι πηγὴ τῆς ζωῆς» (Παροιμίες 14, 27),.
 
13. Μακάρι, μυριάκις εἴθε, νὰ εἴχαμε πολλοὺς τέτοιους Ὀλυμπιονίκες τῶν ἀθλητικῶν σταδίων, ἄν καὶ ἐμεῖς θὰ εἴμεθα εὐτυχέστατοι, ἐὰν οἱ Ἕλληνες ἐγίνοντο ὀλυμπιονίκες καὶ πρωταθλητὲς στὰ στάδια τῶν ἀρετῶν, τῆς προόδου, τῆς εὐημερίας τοῦ συνόλου, τῆς κοινωνικῆς γαλήνης καὶ δημοκρατίας, γιὰ νὰ συνεχίσωμε νὰ ἀποδεικνύωμεν καὶ σήμερα ὅτι ὄχι μόνο δὲν εἴμεθα τεμπέληδες, ἀνίκανοι, διεφθαρμένοι, ἀνυπόληπτοι κ.λπ., ὅπως ἔδωσαν δυστυχῶς τὸ δικαίωμα μερικοὶ ἀνθέλληνες στοὺς «φίλους μας» νὰ μᾶς κάνουν τέτοιους χαρακτηρισμούς,ἀλλ᾿ ἀπεναντίας ὅτι εἴμεθα καὶ σήμερα οἱ διαμορφωτὲς ὅλων τῶν εὐπρεπῶν καὶ προοδευτικῶν καὶ κοινωνικῶν ἀγώνων.
 
14. Ἐπειδὴ λοιπὸν ἡ ἱστορία ἐπαναλαμβάνεται, ἀναρτοῦμε κατωτέρω τὸ ἄρθρο μας, ποὺ εἴχαμε γράψει γιὰ τοὺς Ὀλυμπιακοὺς Ἀγῶνες τοῦ 2004 καὶ ἐδημοσιεύσαμε στὸ τεῦχος 20 τοῦ περιοδικοῦ μας «Φωτεινὴ Γραμμή» (σελ. 38-72).

































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου