Πέμπτη 22 Ιουνίου 2023

Ανακοινώθηκε ο αριθμός των κινητήρων F404 που παραγγέλθηκαν στις ΗΠΑ για το HÜRJET!


Ανακοινώθηκε ο αριθμός των κινητήρων F404 που παραγγέλθηκαν στις ΗΠΑ για το HÜRJET.

Η TAI ανακοίνωσε τον αριθμό των κινητήρων F404 που παραγγέλθηκαν στις ΗΠΑ για τα αεροσκάφη αεριωθούμενων εκπαιδευτών και ελαφρών επιθέσεων HÜRJET. Παραγγέλθηκαν 100 κινητήρες από την αμερικανική εταιρεία GE.

Ο Γενικός Διευθυντής της Turkish Aerospace Industries (TUSAŞ) Prof. Ο Δρ. Ο Temel Kotil ανακοίνωσε ότι έχουν γίνει 100 παραγγελίες για τον κινητήρα F404 της General Electric (GE) που χρησιμοποιείται στο αεροσκάφος HÜRJET Jet Trainer και ελαφριάς επίθεσης της TAI.

Το HÜRJET τροφοδοτείται από έναν κινητήρα General Electric F404-GE-102. Η HÜRJET, η οποία πραγματοποίησε με επιτυχία την πρώτη της δοκιμή εκκίνησης κινητήρα στις 30 Ιανουαρίου 2023, απογειώθηκε στις 25 Απριλίου 2023. Η HÜRJET, η οποία έχει ολοκληρώσει περίπου 10 δοκιμαστικές πτήσεις μέχρι στιγμής, συνεχίζει τις δοκιμαστικές της δραστηριότητες.

100 μοτέρ που παραγγέλθηκαν στις ΗΠΑ σημαίνει 100 HURJET. Οι κινητήρες αναμένεται να παράγονται στο Εσκισεχίρ με άδεια του ΤΕΙ. Κατά τη διάρκεια της Αεροπορικής Έκθεσης του Παρισιού 2023, το TEI και η GE υπέγραψαν συμφωνία συντήρησης, επισκευής και ανακαίνισης (MRO) για τον κινητήρα F110 Turbofan. Παρόμοια συμφωνία είναι πιθανό να υπογραφεί για το F404.



HÜRJET Jet Training and Light Attack Aircraft Project

Η TAI ξεκίνησε το Πρόγραμμα HÜRJET για τις δυνατότητες που αναδύονται στην αγορά, χρησιμοποιώντας τις οικονομικά αποδοτικές γνώσεις και την εμπειρία της στην παραγωγή και σχεδιασμό εκπαιδευτικών αεροσκαφών/συστημάτων.

HÜRJET

Με το HÜRJET, έχει ως στόχο να σχεδιάσει, να κατασκευάσει, να ολοκληρώσει τις δραστηριότητες πιστοποίησης και πιστοποίησης του εκπαιδευτικού αεριωθούμενου νέας γενιάς, το οποίο θα αντικαταστήσει το αεροσκάφος T-38 στον κατάλογο της Διοίκησης της Πολεμικής Αεροπορίας και τα αεροσκάφη F-5 που χρησιμοποιούνται σε ακροβατικές επιδείξεις .

Στο πλαίσιο του έργου, η ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων πιστοποίησης έως το τέλος του 2025 και η κυκλοφορία της παραλλαγής jet trainer είναι μεταξύ αυτών των στόχων.

Διαμορφώσεις που σχεδιάζονται να εργαστούν. Εκπαίδευση Ετοιμότητας Μάχης, Ελαφρά Επίθεση (Στενής Αεροπορικής Υποστήριξης), Καθήκον Αντιδυνάμωσης στην Εκπαίδευση, Αεροπορική Περίπολος (Ένοπλες και Άοπλοι), Αεροσκάφος Ακροβατικής Επίδειξης, Συμβατά αεροσκάφη αεροπλανοφόρου.

Στο πλαίσιο του έργου, σχεδιάζεται η παραγωγή δύο πρωτότυπων πτήσεων αεροσκαφών και ενός στατικού και ενός αεροσκάφους δοκιμής κόπωσης που θα χρησιμοποιηθούν σε δοκιμαστικές δραστηριότητες. 


HÜRJET Τεχνικές προδιαγραφές

    Άνοιγμα φτερών 9,5 m
    Μήκος 13,6μ
    Ύψος 5,1μ
    Περιοχή πτέρυγας 35 m^2
    Προώθηση 17.600 λίβρες
    Μέγιστη Ταχύτητα 1,4 Mach
    Ανώτατο όριο εξυπηρέτησης 45.000 πόδια
    Όριο G +8 G/-3 G
    Εμβέλεια 2222 χλμ
    Χωρητικότητα 2721 kg

Σχόλιο Γεωργίου Δικαίου: 100 κινητήρες JET που θα τους φτιάξουν στην χώρα τους! 100 μοτέρ που παραγγέλθηκαν στις ΗΠΑ σημαίνει 100 HURJET. Οι κινητήρες αναμένεται να παράγονται στο Εσκισεχίρ με άδεια του ΤΕΙ. Κατά τη διάρκεια της Αεροπορικής Έκθεσης του Παρισιού 2023, το TEI και η GE υπέγραψαν συμφωνία συντήρησης, επισκευής και ανακαίνισης (MRO) για τον κινητήρα F110 Turbofan. Παρόμοια συμφωνία είναι πιθανό να υπογραφεί για το F404.

Είπαμε δεν υπογράφουν συμφωνίες με της ΗΠΑ τους έχουν απέξω; Σοβαρευτείτε επί τέλους και κοιτάξτε την αλήθεια κατάματα θα φτιάξουν 100 για αρχή. Μπορούν να εκτελέσουν το 70% των ικανοτήτων- δυνατοτήτων-αποστολών ενός F-16 με κόστος 30+ εκατομμύρια ευρώ!

ΠΗΓΗ https://hellenicdefencenet.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου