Δύο ηχητικά σήματα στη συχνότητα που εκπέμπει το μαύρο κουτί ανίχνευσε ένα κινεζικό πολεμικό πλοίο και ακόμη ένα ακούστηκε από το πλήρωμα πλοίου της Αυστραλίας - Γιατί οι αρχές αντιμετωπίζουν «πολύ σοβαρά» τα νέα ευρήματα.
Ακριβώς ένα μήνα από την μυστηριώδη
εξαφάνιση του Boeing 777 της Malaysia Airlines που επρόκειτο να κάνει
μια πτήση «ρουτίνας» από την Κουάλα Λουμπούρ στο Πεκίνο μεταφέροντας 239
ανθρώπους, ουδείς φαίνεται να γνωρίζει τι απέγινε η πτήση MH370.
Το μεσημέρι του Σαββάτου (ώρα Ελλάδας), τα Μέσα Ενημέρωσης της Κίνας μετέδωσαν ότι ένα κινεζικό πολεμικό πλοίο, το «Haixun 1» ανίχνευσε ηχητικό σήμα σε συχνότητα 37,5 Khz στον Ινδικό Ωκεανό βορειοδυτικά του Περθ της Αυστραλίας, κοντά στις περιοχές όπου τις τελευταίες μέρες διεξάγονταν οι έρευνες.
Στις συχνότητες αυτές εκπέμπουν τα λεγόμενα «μαύρα κουτιά», δηλαδή οι καταγραφείς δεδομένων και συνομιλιών που βρίσκονται μέσα στα αεροσκάφη. Η αρχική πληροφορία ότι ανιχνεύθηκε ηχητικό σήμα προκάλεσε παγκόσμιο «συναγερμό». Βρέθηκε το μαύρο κουτί του χαμένου Boeing;
Μέσα σε λίγες ώρες, οι αυστραλιανές αρχές που έχουν τον συντονισμό των πολυεθνκών επιχειρήσεων για τον εντοπισμό του Boeing επιβεβαίωσαν ότι τα ηχητικά χαρακτηριστικά που εντοπίστηκαν από το κινεζικό πλοίο είναι «συνεπή» με το μαύρο κουτί του αεροσκάφους. Την Κυριακή οι αρχές της Αυστραλίας είπαν ότι ερευνούν όχι μία αλλά τρεις αναφορές από πλοία που μετέχουν στον ερευνητικό στολίσκο ότι υποβρύχιοι αισθητήρες είχαν «πιάσει» σήματα τα οποία θα μπορούσαν να προέρχονται από τους καταγραφείς δεδομένων και συνομιλιών του αεροσκάφους.
Δύο από τα σήματα ανιχνεύθηκαν από το κινεζικό πολεμικό πλοίο «Haixun 1», το ένα ακούστηκε την Παρασκευή και το άλλο το Σάββατο, σε απόσταση δύο χιλιομέτρων, πάντα σε θαλάσσια περιοχή στον Ινδικό Ωκεανό. Ο τρίτος «παλμός» αναφέρθηκε από ένα πλοίο της Αυστραλίας, το «Ocean Shield», σε διαφορετική τοποθεσία.
Σύμφωνα με το κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων, τα σήματα που ανίχνευσε το πλοίο «Haixun 1» ήταν στην ίδια συχνότητα που εκπέμπουν οι συσκευές εντοπισμού (τα μαύρα κουτιά) που υπάρχουν στα αεροσκάφη. Οι συσκευές αυτές που εκπέμπουν σε συχνότητα 37.5 κιλοχερτζ, είναι ενσωματωμένες στους καταγραφείς δεδομένων και συνομιλιών - στα γνωστά μαύρα κουτιά δηλαδή- που θεωρούνται κρίσιμης σημασίας για τον προσδιορισμό των αιτίων που προκαλούν αεροπορικά ατυχήματα.
Ο επικεφαλής του αυστραλιανού Κέντρου Συνεργασίας και Διάσωσης Άνγκους Χιούστον, μιλώντας σε συνέντευξη τύπου που έγινε την Κυριακή στο Περθ είπε ότι οι αρχές αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά και τα τρία ηχητικά σήματα.
«Δεν θα τα εγκαταλείψουμε μέχρι να εξαντλήσουμε όλες τις ερευνητικές οδούς», είπε ο Άνγκους Χιούστον.
Μετά την ανίχνευση ηχητικών παλμών οι έρευνες εντατικοποιούνται και πάλι. Αυτή την ώρα στις έρευνες που γίνονται στον Ινδικό Ωκεανό λαμβάνουν μέρος 12 αεροπλάνα και 13 πλοία που ελέγχουν τρεις ξεχωριστές περιοχές περίπου 2.000 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του Περθ.
Το Σάββατο το κινεζικό πολεμικό πλοίο «Haixun 01» κατέγραψε ηχητικό σήμα συχνότητας 37.5kHz, ενώ το ίδιο πλοίο κατέγραψε ακόμη ένα ηχητικό σήμα, σε απόσταση περίπου 2 χλμ από το πρώτο, διάρκειας 90 δευτερολέπτων, σε λιγότερο από 24 ώρες από την πρώτη καταγραφή.
Στην αναζήτηση θα πάρουν μέρος έως και 12 αεροπλάνα καθώς και 13 πλοία που θα ελέγξουν
<span itemprop="name" content="search"></span> <span itemprop="description" content=""></span> <span itemprop="duration" content="150"></span> <span itemprop="thumbnail" content="http://pthemavodp.edgesuite.net/p/787781/sp/78778100/thumbnail/entry_id/1_q9r107lb/version/100000/acv/101"></span> <span itemprop="width" content="640"></span> <span itemprop="height" content="480"></span>
Ο ΑυστραλόςΆνγκους Χιούστον, επικεφαλής των ερευνών για τον εντοπισμό του χαμένου Boeing, δήλωσε ότι τα ηχητικά σήματα είναι ένα καλό στοιχείο, όμως δεν είναι βέβαιο ότι προέρχονται από το αεροσκάφος που αγνοείται. «Σήμερα τα μέσα της Πολεμικής Αεροπορίας της Αυστραλίας θα ασχοληθούν με την επιβεβαίωση των ακουστικών σημάτων στην περιοχή όπου το κινεζικό πλοίο τα εντόπισε, τα οποία μέχρι στιγμή δεν επιβεβαιώνονται», δήλωσε ο Χιούστουν.
Δύο πολεμικά πλοία, το Ocean Sield της Αυστραλίας και το HMS Eco της Βρετανίας εξοπλισμένα με υποβρύχιες συσκευές ανίχνευσης θα κατευθυνθούν προς την περιοχή, πρόσθεσε ο ίδιος. Μάλιστα, το αυστραλιανό πλοίο θα εξετάσει και ένα τρίτο ηχητικό σήμα σε λίγο διαφορετική κατεύθυνση.
«Τα χαρακτηριστικά που ανέφερε (το κινεζικό πλοίο) ταιριάζουν με το μαύρο κουτί του αεροπλάνου», σημείωσε ο Χιούστον. «Παρόλα αυτά δεν υπάρχει επιβεβαίωση σε αυτό το στάδιο ότι τα σήματα και τα αντικείμενα συνδέονται με το αγνοούμενο αεροπλάνο».
Ο Χιούστον σημείωσε εξάλλου ότι αν και οι έρευνες δεν έχουν σταματήσει σε όλη την περιοχή του Ινδικού Ωκεανού που έχει οριστεί, το νότιο τμήμα αυτής είναι πλέον η μεγαλύτερη προτεραιότητα για τις χώρες που παίρνουν μέρος στην αναζήτηση, μετά τη νέα ανάλυση των διαθέσιμων δορυφορικών στοιχείων.
Αξίζει να σημειωθεί πως το Σάββατο έγινε γνωστό πως ένα κινεζικό πολεμικό αεροσκάφος εντόπισε έναν αριθμό αντικειμένων να επιπλέουν στην περιοχή όπου διεξάγονται οι έρευνες, κάτι που θα ερευνηθεί σήμερα εκτενώς.
ΠΗΓΗ protothema
Το μεσημέρι του Σαββάτου (ώρα Ελλάδας), τα Μέσα Ενημέρωσης της Κίνας μετέδωσαν ότι ένα κινεζικό πολεμικό πλοίο, το «Haixun 1» ανίχνευσε ηχητικό σήμα σε συχνότητα 37,5 Khz στον Ινδικό Ωκεανό βορειοδυτικά του Περθ της Αυστραλίας, κοντά στις περιοχές όπου τις τελευταίες μέρες διεξάγονταν οι έρευνες.
Στις συχνότητες αυτές εκπέμπουν τα λεγόμενα «μαύρα κουτιά», δηλαδή οι καταγραφείς δεδομένων και συνομιλιών που βρίσκονται μέσα στα αεροσκάφη. Η αρχική πληροφορία ότι ανιχνεύθηκε ηχητικό σήμα προκάλεσε παγκόσμιο «συναγερμό». Βρέθηκε το μαύρο κουτί του χαμένου Boeing;
Μέσα σε λίγες ώρες, οι αυστραλιανές αρχές που έχουν τον συντονισμό των πολυεθνκών επιχειρήσεων για τον εντοπισμό του Boeing επιβεβαίωσαν ότι τα ηχητικά χαρακτηριστικά που εντοπίστηκαν από το κινεζικό πλοίο είναι «συνεπή» με το μαύρο κουτί του αεροσκάφους. Την Κυριακή οι αρχές της Αυστραλίας είπαν ότι ερευνούν όχι μία αλλά τρεις αναφορές από πλοία που μετέχουν στον ερευνητικό στολίσκο ότι υποβρύχιοι αισθητήρες είχαν «πιάσει» σήματα τα οποία θα μπορούσαν να προέρχονται από τους καταγραφείς δεδομένων και συνομιλιών του αεροσκάφους.
Δύο από τα σήματα ανιχνεύθηκαν από το κινεζικό πολεμικό πλοίο «Haixun 1», το ένα ακούστηκε την Παρασκευή και το άλλο το Σάββατο, σε απόσταση δύο χιλιομέτρων, πάντα σε θαλάσσια περιοχή στον Ινδικό Ωκεανό. Ο τρίτος «παλμός» αναφέρθηκε από ένα πλοίο της Αυστραλίας, το «Ocean Shield», σε διαφορετική τοποθεσία.
Σύμφωνα με το κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων, τα σήματα που ανίχνευσε το πλοίο «Haixun 1» ήταν στην ίδια συχνότητα που εκπέμπουν οι συσκευές εντοπισμού (τα μαύρα κουτιά) που υπάρχουν στα αεροσκάφη. Οι συσκευές αυτές που εκπέμπουν σε συχνότητα 37.5 κιλοχερτζ, είναι ενσωματωμένες στους καταγραφείς δεδομένων και συνομιλιών - στα γνωστά μαύρα κουτιά δηλαδή- που θεωρούνται κρίσιμης σημασίας για τον προσδιορισμό των αιτίων που προκαλούν αεροπορικά ατυχήματα.
Ο επικεφαλής του αυστραλιανού Κέντρου Συνεργασίας και Διάσωσης Άνγκους Χιούστον, μιλώντας σε συνέντευξη τύπου που έγινε την Κυριακή στο Περθ είπε ότι οι αρχές αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά και τα τρία ηχητικά σήματα.
«Δεν θα τα εγκαταλείψουμε μέχρι να εξαντλήσουμε όλες τις ερευνητικές οδούς», είπε ο Άνγκους Χιούστον.
Μετά την ανίχνευση ηχητικών παλμών οι έρευνες εντατικοποιούνται και πάλι. Αυτή την ώρα στις έρευνες που γίνονται στον Ινδικό Ωκεανό λαμβάνουν μέρος 12 αεροπλάνα και 13 πλοία που ελέγχουν τρεις ξεχωριστές περιοχές περίπου 2.000 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του Περθ.
Το Σάββατο το κινεζικό πολεμικό πλοίο «Haixun 01» κατέγραψε ηχητικό σήμα συχνότητας 37.5kHz, ενώ το ίδιο πλοίο κατέγραψε ακόμη ένα ηχητικό σήμα, σε απόσταση περίπου 2 χλμ από το πρώτο, διάρκειας 90 δευτερολέπτων, σε λιγότερο από 24 ώρες από την πρώτη καταγραφή.
Στην αναζήτηση θα πάρουν μέρος έως και 12 αεροπλάνα καθώς και 13 πλοία που θα ελέγξουν
<span itemprop="name" content="search"></span> <span itemprop="description" content=""></span> <span itemprop="duration" content="150"></span> <span itemprop="thumbnail" content="http://pthemavodp.edgesuite.net/p/787781/sp/78778100/thumbnail/entry_id/1_q9r107lb/version/100000/acv/101"></span> <span itemprop="width" content="640"></span> <span itemprop="height" content="480"></span>
Ο ΑυστραλόςΆνγκους Χιούστον, επικεφαλής των ερευνών για τον εντοπισμό του χαμένου Boeing, δήλωσε ότι τα ηχητικά σήματα είναι ένα καλό στοιχείο, όμως δεν είναι βέβαιο ότι προέρχονται από το αεροσκάφος που αγνοείται. «Σήμερα τα μέσα της Πολεμικής Αεροπορίας της Αυστραλίας θα ασχοληθούν με την επιβεβαίωση των ακουστικών σημάτων στην περιοχή όπου το κινεζικό πλοίο τα εντόπισε, τα οποία μέχρι στιγμή δεν επιβεβαιώνονται», δήλωσε ο Χιούστουν.
Δύο πολεμικά πλοία, το Ocean Sield της Αυστραλίας και το HMS Eco της Βρετανίας εξοπλισμένα με υποβρύχιες συσκευές ανίχνευσης θα κατευθυνθούν προς την περιοχή, πρόσθεσε ο ίδιος. Μάλιστα, το αυστραλιανό πλοίο θα εξετάσει και ένα τρίτο ηχητικό σήμα σε λίγο διαφορετική κατεύθυνση.
«Τα χαρακτηριστικά που ανέφερε (το κινεζικό πλοίο) ταιριάζουν με το μαύρο κουτί του αεροπλάνου», σημείωσε ο Χιούστον. «Παρόλα αυτά δεν υπάρχει επιβεβαίωση σε αυτό το στάδιο ότι τα σήματα και τα αντικείμενα συνδέονται με το αγνοούμενο αεροπλάνο».
Ο Χιούστον σημείωσε εξάλλου ότι αν και οι έρευνες δεν έχουν σταματήσει σε όλη την περιοχή του Ινδικού Ωκεανού που έχει οριστεί, το νότιο τμήμα αυτής είναι πλέον η μεγαλύτερη προτεραιότητα για τις χώρες που παίρνουν μέρος στην αναζήτηση, μετά τη νέα ανάλυση των διαθέσιμων δορυφορικών στοιχείων.
Αξίζει να σημειωθεί πως το Σάββατο έγινε γνωστό πως ένα κινεζικό πολεμικό αεροσκάφος εντόπισε έναν αριθμό αντικειμένων να επιπλέουν στην περιοχή όπου διεξάγονται οι έρευνες, κάτι που θα ερευνηθεί σήμερα εκτενώς.
ΠΗΓΗ protothema
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου