Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Ομιλία Κ. Κιλτίδη στο 4ο Προσυνέδριο της ΔΗ.ΣΥ. στην Πάτρα


Μεταναστευτική Πολιτική
Μετά από 20 χρόνια άναρχης έως ανύπαρκτης μεταναστευτικής πολιτικής, μοιραία η πλειονότητα του πολιτικού συστήματος κατανόησε τη νομοτέλεια των κοινωνιών και τα αυτονόητα για τα κράτη.
Το μεταναστευτικό ζήτημα είναι πρωτίστως εθνικό και προφανώς ευρωπαϊκό. Κατά την ευρωπαϊκή διάσταση, χρειάζεται η Ε.Ε. να διαφυλάξει τα σύνορά της, που εν προκειμένω κυρίως είναι τα ελληνικά.
Η οικονομική στήριξη της χώρας και η παροχή τεχνογνωσίας με έμψυχο στελεχιακό δυναμικό είναι αναγκαία. Εμείς, επιβάλλεται να διακηρύξουμε και να ζητήσουμε, ότι ο Ευρωπαϊκός χώρος είναι ενιαίος και δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν αποφάσεις για πρώτη χώρα εισδοχής του λαθρομετανάστη όπως το Δουβλίνο.
Όχι κατά την φιλοσοφική ή ιδεολογική θεώρηση, αλλά κατά το διεθνές δίκαιο τα σύνορα μιας χώρας είναι σεβαστά. Γνωρίζουμε δε από τη στοιχειώδη γνώση της ιστορίας, ότι πόλεμοι έχουν γίνει για την παραβίαση συνόρων, ακόμη και εναέριου χώρου. Οι παππούδες μας και πατεράδες μας, τόσο κοντά χρονικά, με αίμα και θυσίες ζωής, μας κατοχύρωσαν διεθνώς χώρα και Πατρίδα. Αυτό θεμελίωσε εν καιρώ ειρήνης την κατοίκησή της από τους απογόνους τους και κατ΄ ελάχιστον απ΄ όσους αποδέχονται το κρατικό δίκαιο και την υπηρέτησή του.
Από ένα άλλο μονοπάτι της ιστορίας, αέναο, διαχρονικό κατά την μοιραία διαπάλη των ανθρώπων, πρόσφυγες, «πλάνητες», μέτοικοι, διωγμένοι πολιτικά και μετανάστες αναζητούν καταφύγιο και τόπο επιβίωσης. Σύγκρουση μέσα στην ιστορία, φυλών, θρησκειών, αλλά προπάντων ανθρωπίνων και εθνικών καθηκόντων.
Ως Έλληνες γνωρίζουμε από την ιστορική παρακαταθήκη των προγόνων μας, την δυσκολία που υφίσταται για την επίλυση αυτού του ζητήματος που προέκυψε ή μας χρέωσαν. Παρατραβηγμένο, αλλά νομίζω ότι συγκρούεται ανεπανάληπτα το δίκαιο με την ανθρωπιά.
Από την Ιλιάδα με τον Αχιλλέα, τον Πλάτωνα στην Αθήνα, επαναλαμβάνεται το ίδιο φαινόμενο με διαστροφή ακόμη του Ξένιου Διός. Ο Αριστοτέλης προσδιόρισε την ζωή εντός κοινωνιών για να ονομάζεται κάποιος άνθρωπος-πολίτης
Δεν επιτρέπεται και δεν δεχόμαστε χαρακτηρισμούς που δεν ταιριάζουν στην ιστορία αυτού του λαού περί διακρίσεων κ.α.
Δεν είμαστε όμως διατεθειμένοι να απεμπολήσουμε το χρέος σ΄ όσους ήρθαν, πέρασαν, θα ΄ρθούν και θα περάσουν, για να μη μας δικάσουν ως κριτές, οι αγέννητοι και οι νεκροί μας. Δεν αναδείξαμε την Δημοκρατία με τις αρετές της, της ελευθερίας και δικαιοσύνης για να ζήσουμε άναρχα σε ανομία, ακυρώνοντας ό,τι παραλάβαμε, ό,τι δημιουργήσαμε και ό,τι οφείλουμε να αποδώσουμε.
Γι΄ αυτό προτείνω, ότι η μεταναστευτική πολιτική φέρνει αποτελέσματα, πέραν των ευρωπαϊκών πολιτικών με το περιεχόμενο του πολιτισμού μας, και με την αντιμετώπιση των κινήτρων που το δημιουργούν. Πρέπει να υπηρετηθεί αυτή η πολιτική κατά το σκέλος του ανθρωπισμού και το σκέλος των αντικινήτρων.
- Στρατηγικό, επισπεύδον Υπουργείο άσκησης της πολιτικής το Εσωτερικών
- Επαναπροώθηση με διμερείς συμφωνίες και κίνητρα στις χώρες καταγωγής τους.
- Καταγραφή επιτέλους από την κεντρική διοίκηση των θέσεων εργασίας που από πολλαπλές γνωστοποιήσεις δεν προσέρχονται έλληνες πολίτες να εργασθούν. Οργανωμένη πρόσκληση εργατικού δυναμικού από επιλεγμένες χώρες με επιμερισμό. Είναι ουσιαστικός λόγος αποτροπής όταν αυτό γνωστοποιείται διεθνώς και εμφανώς
- Μετακίνηση στρατού στην συνοριογραμμή, δημιουργία φρακτών και ύπαρξη συνοριοφυλακής μόνον στην παραμεθόριο. Συνδυασμός ασκήσεων ναυτικού με θαλάσσιες διόδους λαθρομεταναστών.
- Ανάληψη της υλοποίησης από τις Δημοτικές και Αστυνομικές υπηρεσίες
- Ύπαρξη των ανθρωπιστικών επιταγών, όπως και για όλους τους πολίτες, στέγη, τροφή και περίθαλψη με υγειονομικό έλεγχο.
- Στους δήμους, η διάθεση των πόρων (ευρωπαϊκών και εθνικών), όπως και η αξιοποίησή τους, ως εργατικού δυναμικού. Η απασχόλησή τους από τους δήμους για έργα με συμβολικό τίμημα. Η εργασία απ΄ αυτούς σε εργοδότες με το χαμηλότερο ημερομίσθιο και έλεγχος από τους δήμους, αφού η αμοιβή τους θα καλύπτει και τις παρεχόμενες ανθρωπιστικές υπηρεσίες από τους δήμους. Έτσι θα σταματήσει η μαύρη εργασία και θα υπάρξει ισχυρό αντικίνητρο παραμονής των μεταναστών.
Ζήσαμε ξενιτειά και μετανάστευση, πάντα με αξιοπρέπεια και αναζήτηση θέσης σ΄ έθνη που δημιουργούνταν
Στην ελληνική γλώσσα ανήκουν τρεις λέξεις που δεν υπάρχουν σ΄ άλλη. ανθρωπιά, φιλότιμο, λεβεντιά. Είμαστε ο μόνος λαός με την γλωσσική αποτύπωση της έννοιας έθνος με πολιτιστικό περιεχόμενο και κατά Παπανούτσο συνείδηση κοινής καταγωγής. Δεν σταθήκαμε ούτε καν γλωσσικά στη φυλή και το γένος. Δώσαμε όμως μάχες για πανανθρώπινες αξίες, που δωρίσαμε στην ανθρωπότητα.
Δεν διδαχθήκαμε την φυγή, προχωρήσαμε και συνεχίζουμε με την ηθική του εμπρός. Δεν μας ταιριάζει η αυτοκτονία ως ανθρώπων και Ελλήνων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου