Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Θεμέλια της ΑΟΖ(Βίντεο)

Του Ν. Λυγερού

Από τα θεμέλια της ΑΟΖ όταν αυτή εμπεριέχει υδρογονάνθρακες, είναι και αυτό της ενεργειακής ασφάλειας. Βέβαια όλοι έχουμε ακούσει για αυτή, αλλά σπάνια τη συνδυάζουμε με αρνητικές επιπτώσεις που έχει όταν υπάρχει εξάρτηση. Ενώ όλοι βλέπουμε την φρίκη των τρομοκρατικών επιθέσεων, δεν αντιλαμβανόμαστε πως η ΑΟΖ μπορεί να είναι ένα εργαλείο αντιμετώπισης σε αυτόν τον αγώνα. Κι όμως τα πράγματα είναι απλά. Όταν δημοκρατικά καθεστώτα δεν έχουν πηγές ενέργειας, όπως είναι το πετρέλαιο και το αέριο κι αναγκάζονται να τα εισάγουν, αναγκαστικά αρχίζουν μια διαδικασία που οδηγεί σε μία μορφή εξάρτησης από χώρες που δεν σέβονται τις ίδιες αξίες.
Έτσι με την οικονομία τους, τροφοδοτούν συστήματα που δεν σέβονται απαραίτητα τα ανθρώπινα δικαιώματα. Και αυτά τα συστήματα πλουτίζουν και μ’ αυτόν τον τρόπο επηρεάζουν όλο και περισσότερο άτομα με τον τρόπο ζωής τους που δεν είναι και εδώ απαραίτητα αυτό που εννοούμε ελεύθερη ζωή. Τώρα αν σκεφτούμε ότι αυτά τα έσοδα επιτρέπουν την υποστήριξη ακραίων οργανώσεων που αποτελούν το βίαιο τομέα μιας θρησκευτικής προσέγγισης, συνειδητοποιούμε πού καταλήγει αυτός ο φαύλος κύκλος. Έτσι ένας γνήσιος τρόπος αντιμετώπισης των προβλημάτων της τρομοκρατίας, είναι και η αξιοποίηση της ΑΟΖ και των υδρογονανθράκων της και αυτό ισχύει για όλες τις δημοκρατικές χώρες. Διότι με αυτήν την μέθοδο σταματά αποτελεσματικά μία ισχυρή τροφοδότηση που δημιουργεί τεράστιες απώλειες. Είναι λοιπόν σημαντικό να κατανοήσουμε ότι όταν διαθέτουμε μια ΑΟΖ με υδρογονάνθρακες και την αξιοποιούμε επί του πρακτέου, βοηθούμε ουσιαστικά στην αντιμετώπιση της τρομοκρατίας και πολύ περισσότερο από τα παχιά λόγια της διπλωματίας.

                                                                   Η πολιτική αξιοπιστία
                                                                       Του Ν. Λυγερού


Η πολιτική αξία αρχίζει με τα λόγια και στην συνέχεια με τις πράξεις. Έτσι όταν κάποιος πολιτικός μάς εξηγεί ότι βρίσκει τις τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι κι ότι τον πληγώνουν λόγω της φρίκης, πώς να τον πιστέψουμε όταν ο ίδιος ξεχνά την λέξη γενοκτονία ή προσπαθεί να την αποφύγει μ’ έναν υποκριτικό τρόπο, όταν κομματικά τοποθετείται σ’ ένα χώρο που αμφισβητεί αυτή τη θεμελιακή έννοια ακόμα και για τους συμπατριώτες του, όταν δεν αναφέρεται ποτέ στην ΑΟΖ και στους υδρογονάνθρακες, ενώ ξέρουμε ότι η αξιοποίησή τους εμποδίζει την τροφοδότηση χωρών που υποστηρίζουν τις βίαιες πράξεις κατά των δημοκρατιών. Έτσι βλέπουμε επί του πρακτέου ποιοι πολιτικοί είναι έντιμοι και συνεισφέρουν στην εξέλιξη της δημοκρατίας με όλη τη θεμελιακή της έννοια και ποιοι εκμεταλλεύονται τη δημοκρατική λειτουργία της πατρίδας μας για να εκφέρουν έναν λόγο που είναι αντίθετος στις αξίες μας, γιατί ακριβώς δεν σέβεται την ανθρώπινη ύπαρξη και προτιμά το κομματικό πλαίσιο. Μόνο που σιγά σιγά και ο λαός μας βλέπει πιο ξεκάθαρα όχι μόνο τα κούφια λόγια, αλλά και τις κενές πράξεις της ανικανότητας κι όσο κι αν του κοστίζει πρακτικά, διαμορφώνει μία νέα αντίληψη των πραγμάτων γιατί η κοροϊδία δεν μπορεί να λειτουργήσει εσαεί. Έτσι και ο πολιτικός αξιολογείται επί του πρακτέου λόγω εξελίξεων δίχως να αντιλαμβάνεται ότι εκφυλίζεται ο λόγος του γιατί παραμένει στο ίδιο πλαίσιο δίχως να ασχολείται με την ερμηνεία τους όταν υπάρχουν νέα δεδομένα. Οι τρομοκρατικές επιθέσεις που έγιναν στο Παρίσι, λειτουργούν καταλυτικά για να αντιληφθούμε όλοι το κενό της πολιτικής μερικών πολιτικών που δεν έχουν κανένα ρόλο όταν βρισκόμαστε σε αληθινή κατάσταση κρίσης.


                                                             Η άρνηση της γενοκτονίας
                                                                   Του Ν. Λυγερού


Η άρνηση της γενοκτονίας δεν είναι μόνο παράνομη και αντισυνταγματική λόγω της νομοθεσίας της πατρίδας μας είναι επίσης και πρώτα από όλα μία πράξη βαρβαρότητας και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπιστεί από τη δημοκρατία μας. Τώρα ο καθένας μπορεί να συνειδητοποιήσει λόγω των τρομοκρατικών επιθέσεων στο Παρίσι που ακολουθούν αυτές που έγιναν στο Λονδίνο, στη Μαδρίτη και στη Νέα Υόρκη, τι σημαίνει να λες ότι δεν υπάρχουν εγκλήματα, ότι δεν υπάρχουν θύματα για να μην υπάρχουν θύτες. Δεν είναι ένα απλό πράγμα να φτύνεις κατάμουτρα τον Ελληνισμό του Πόντου μέσα στην ίδια την πατρίδα του και να μην έχεις κυρώσεις γιατί απλά σαν τον Κρέοντα κάνεις ό,τι γουστάρεις με κάθε Αντιγόνη που αντιστέκεται. Βέβαια εκμεταλλεύεσαι το καθεστώς και την απραξία των άλλων πολιτικών γιατί ελάχιστοι είναι αυτοί που αντιστέκονται ακόμα και για το κεφάλαιο που αποσύρθηκε ενώ είναι η ιστορία του Ελληνισμού. Κάνεις χρήση βέβαια και της κατάστασης της οικονομικής όπου ο καθένας κοιτάζει μόνο τον κώλο του γιατί βρίσκει άδεια την κωλότσεπα. Όμως έχεις ξεχάσει τους αγωνιστές που τόσα χρόνια παλεύουν για την αναγνώριση της τριάδας γενοκτονιών, δηλαδή της γενοκτονίας των Αρμενίων, των Ασσυρίων και των Ελλήνων του Πόντου. Και αυτοί να ξέρεις ότι δεν ξεχνούν τις πράξεις βαρβαρότητας, όποιος και να τις κάνει. Διότι ακολουθούν την ανθρωπιά του Ελληνισμού κι όχι τις αυθαίρετες αρχές ενός συστήματος που δεν ξέρει να διαχειριστεί αυτό που παράγει. Αυτοί δεν ξεχνούν καμία γενοκτονία και ξέρουν να εντοπίζουν τους συνεργούς της λήθης όπου κι αν βρίσκονται μέχρι να έρθει και πάλι η μνημοσύνη για την αποκατάσταση των θυμάτων. Η Οθωμανική Αυτοκρατορία, οι Νεότουρκοι, ο Μουσταφά, δεν κατάφεραν να εξοντώσουν όλους τους Έλληνες του Πόντου κι ούτε εσύ θα καταφέρεις να αφανίσεις τη μνήμη τους.

                                                        Το αξίωμα του Πρωθυπουργού
                                                                      Του Ν. Λυγερού

Το αξίωμα του Πρωθυπουργού στην πατρίδα μας, δεν είναι μόνο για την καρέκλα και τις επισκέψεις στο εξωτερικό. Το σύνταγμα μας του έχει δώσει αυτές τις δυνατότητες, για να τις εκφράσει ελεύθερα και να τις υλοποιήσει δημοκρατικά. Βέβαια ο Πρωθυπουργός δεν μπορεί να είναι υπεύθυνος για κάθε κουταμάρα ή ακόμα και χειρότερα κάθε δικού του πολιτικού ή ακόμα και συμβούλου. Έχει όμως το καθήκον να πάρει θέση όταν ένα γεγονός, μια τοποθέτηση, μία άποψη θίγει την πατρίδα μας και την ιστορία μας. Και αυτό επειδή είναι η ιδιότητά του κι όχι απαραίτητα η οντότητά του. Επιπλέον όταν το πρόβλημα έχει ένα θεσμικό χαρακτήρα, αυτός είναι που πρέπει να πάρει αποφάσεις. Αυτό ισχύει σε όλα τα επίπεδα. Είδαμε πολλούς να λένε πολλά σε προεκλογικούς αγώνες, αλλά τους είδαμε και μετά και μάλιστα όχι μόνο σε ένα θέμα αλλά σε πολλά: ΑΟΖ, Βόρεια Ήπειρος, Γενοκτονία, Διαπραγματεύσεις, Ελληνισμός, Ζητήματα, Ηθική, Θρησκεία,… Έτσι ξέρουμε και αξιολογούμε ανάλογα. Δεν περιμένουμε τίποτα το ιδιαίτερο απλώς το πρέπον, ακόμα κι αν ξέρουμε ότι για την πολιτική είναι σπάνια αντιληπτό. Όμως τώρα υπάρχουν γνήσιες αντιδράσεις, ηθική αξιοπρέπεια και πολιτική ευθύνη. Όταν η νομοθεσία έχει ψηφισθεί κι είναι ξεκάθαρη και δεν την εφαρμόζεις λόγω πολιτικής σκοπιμότητας, μην περιμένεις καμία συμπαράσταση από τους δικούς σου και κανένα έλεος από τους πολιτικούς σου εχθρούς. Κι εδώ με το θέμα της άρνησης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου δεν χωρά καμία διαπραγμάτευση γιατί το απαράδεκτο, το παράνομο και η πράξη βαρβαρότητας δεν είναι άποψη, στην Ελλάδα είναι πλέον αδίκημα.

http://www.lygeros.org/section_genocide/22-0163-02_Themata_Neoellinikis_Istorias_G-Lyk-ThK_BM.pdf

                                              Ν. Λυγερός - Η στρατηγική θέση της Κρήτης.
                                                Ιερά Αρχιεπισκοπή Κρήτης 99.7fm, 8/11/15.


Ν. Λυγερός - Η στρατηγική θέση της Κρήτης. 
Ιερά Αρχιεπισκοπή Κρήτης 99.7fm, 15/11/15

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου