Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Συνέβη στην Κω : Άγνωστο πρόσωπο εμφανίστηκε σε φωτογραφία ! (δείτε την παράξενη φωτο)

Χθες ένας συμπολίτης μας απο την Κω ανέβασε στο facebook μια φωτογραφία που έβγαλε μαζί με τον γιο του σε σινεμά του νησιού . Ο Αχμέτ Γιαρέμ κρεοπώλης στο επάγγελμα , έκπληκτος είδε ένα τρομαχτικό πρόσωπο που εμφανίζεται απο πίσω του στη φωτογραφία .

Όπως ο ίδιος δηλώνει κατηγορηματικά στην αίθουσα δεν υπήρχε κανένας άλλος.
Γεια σας, δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση με ανεξήγητα μεταφυσικά φαινόμενα η κάτι τέτοιο…. αλλά δείτε είναι μια πρόσφατη φωτογραφία που είμαι με τον γιο μου στο σινεμά.
Όπως κοιτάς αριστερά μου (προς το σβέρκο μου) θα δείτε οτι διακρίνεται ένα άγνωστο πρόσωπο.. θυμάμαι καλά οτι ήμασταν μόνοι εκεί και δεν είχε κανέναν άλλον..
Τελοσπαντων δεν ξέρω τι είναι αλλα ούτε ψεύτικο είναι ούτε φωτομοντάζ, απλά και εγώ τυχαία το παρατήρησα…

(Ούτε και το πρόσωπο που έβγαλε τη φωτογραφία είχε δει άλλο πρόσωπο πίσω μας)»

Δείτε τις φωτογραφίες :

Συνέβη στην Κω : Άγνωστο πρόσωπο εμφανίστηκε σε φωτογραφία ! (δείτε την παράξενη φωτο)
*Η φωτογραφία με το θολό πρόσωπο είναι του γιου του και καλύφθηκε απο εμάς 

Συνέβη στην Κω : Άγνωστο πρόσωπο εμφανίστηκε σε φωτογραφία ! (δείτε την παράξενη φωτο)
ΠΗΓΗ rodosreport

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου