Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Τραγωδία στο λούνα παρκ: Συγκλονίζει η κατάθεση του πατέρα-«Αέρας σήκωσε τη μπάλα 10 μέτρα ψηλά και την έριξε στο έδαφος 10 μέτρα από την πισίνα»

«Έβγαλα την κόρη μου από τη μπάλα και αρχικά δεν μου μιλούσε» - Για όλα ευθύνεται ο υπεύθυνος του λούνα παρκ γιατί η μπάλα δεν ήταν δεμένη - Τι καταθέτουν οι αυτόπτες μάρτυρες.
Συγκλονίζει η κατάθεση του πατέρα των δύο παιδιών, ο οποίος από το απόγευμα της Κυριακής ζει μια απίστευτη τραγωδία καθώς ο 13χρονος γιος του δεν είναι πλέον στη ζωή και η 9χρονη κόρη του νοσηλεύεται βαρύτατα τραυματισμένη στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία».




Ο τραγικός πατέρας περιγράφει στους αστυνομικούς που του παίρνουν κατάθεση τα όσα συγκλονιστικά συνέβησαν μπροστά στα μάτια του λίγο μετά τις 4 το απόγευμα της Κυριακής όταν μέσα σε λίγα λεπτά οι στιγμές ξεγνοιασιάς μετατράπηκαν σε μια ασύγκριτη τραγωδία.



«Ένας αλλοδαπός έβαλε τα παιδιά μου στην πλαστική μπάλα. Ξαφνικά ένας δυνατός αέρας σήκωσε τη μπάλα σε ύψος 10 μέτρων, η οποία έπεσε σε απόσταση στο έδαφος σε απόσταση 10 μέτρων από την πισίνα» ξεκινά η κατάθεση του πατέρα.

«Αρχικά βγάλαμε την κόρη μου, η οποία δεν μου μίλησε αλλά μετά από λίγο άνοιξε τα μάτια της. Τότε την έδωσα σε έναν κύριο και η γυναίκα μου τράβηξε έξω από την μπάλα τον γιο μου (σ.σ. ο 13χρονος ήταν γιος της συζύγου του από τον πρώτο της γάμο) τον οποίο μόλις βγάλαμε έξω ένας κύριος έκανε τεχνητή αναπνοή» περιγράφει τα συγκλονιστικά πρώτα λεπτά μετά το δυστύχημα ο τραγικός πατέρας.



«Στη συνέχεια πήγαμε στο νοσοκομείο και οι γιατροί μου είπαν ότι ο γιος μου έχει καταλήξει από τα τραύματά του και η κόρη μου ήταν βαριά τραυματισμένη από κάκωση στους πνεύμονες. Η σύζυγός μου είναι σε κατάσταση σοκ από τότε και οι γιατροί της έδωσαν ηρεμιστικά» συνέχιζει η κατάθεση.



Ερωτηθείς για τους ποιους θεωρεί υπεύθυνους ο πατέρας κατονομάζει τον υπεύθυνο του λούνα παρκ γιατί δεν είχε πάρει τα μέτρα ασφαλείας και η μπάλα δεν ήταν δεμένη.

Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα ένοικο διαμερίσματος που είδε ό,τι συνέβη το απόγευμα της Κυριακής από το μπαλκόνι του διαμερίσματός του, η μπάλα με τα δύο παιδιά έφτασε τόσο ψηλά «σχεδόν μέχρι στα καλώδια της ΔΕΗ και τότε φύσηξε  ξανά αέρας και έριξε τη μπάλα σε μεταλλικό φράχτη». Στη συνέχεια ο αυτόπτης μάρτυρας μεταβαίνει στο χώρο του λούνα παρκ και όπως περιγράφει «το κορίτσι ήταν χλωμό και έλεγε ότι το πονάει το στήθος του ενώ στο αγόρει είχε γυρίσει η γλώσσα».

Ο τελευταίος αυτόπτης μάρτυρας, τέλος, περιγράφει πώς έδωσε τις πρώτες βοήθειες στον 13χρονο, επειδή, όπως καταθέτει «δεν είχε σφυγμό».







ΠΗΓΗ protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου