Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Συγκινεί η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους: «Αυτό έμαθα στην επαφή μου με όλο αυτό που λέγεται καρκίνος»

Για το θάνατο της μητέρας της μίλησε, μεταξύ άλλων, η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Ειδήσεις».
«Η μητέρα μου έφυγε πολύ νέα από τη ζωή, ήταν μόλις 66 ετών. Αυτό με έχει οδηγήσει σε μια σκέψη ότι πρέπει τη ζωή που μας αναλογεί να τη ζήσουμε καλά. Γιατί η γενιά της μητέρας μου ήταν μια γενιά που η γυναίκα θυσιαζόταν για την οικογένεια και δεν είχε μάθει να εκφράζεται. Είχε μάθει πως για να είναι καλά θα πρέπει να είναι μαζεμένο το σπίτι, να είναι καλή νοικοκυρά, καλή μαμά και όλα τα άλλα πίσω», δήλωσε.

Και πρόσθεσε: «Αν δεν ασχοληθείς με τον εαυτό σου, να είσαι ευχαριστημένος με τις επιλογές σου, με τη μέρα σου, κατά κάποιο τρόπο σε αρρωσταίνει. Αυτό σκεφτόμουν κατά τη διάρκεια της ασθένειας της μητέρας μου και πιο μετά. Και αυτό έχει αρχίσει να σχηματίζεται έντονα και φυσικά μαζί με αυτό συμπαρασύρει και το πώς συμπεριφέρομαι εγώ. Στο θέμα “μαμά” της μοιάζω πολύ ευτυχώς – υπήρξε μια πολύ καλή μητέρα. Το πιο σημαντικό για μένα είναι να ζούμε πρώτα για εμάς, χωρίς να σκεφτόμαστε τι θα πουν ο κόσμος, οι συγγενείς, η γειτονιά. Θέλεις να κυκλοφορείς στο δρόμο με ένα κόκκινο καπέλο με κουδούνια; Φόρα τα κουδούνια και κυκλοφόρα! Αν αυτό σε κάνει ευτυχισμένο, αυτό πρέπει να κάνεις. Αυτό έμαθα στην επαφή μου με όλο αυτό που λέγεται καρκίνος».

ΠΗΓΗ newsbomb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου