Η διαφημιστική εταιρεία Amscreen που δραστηριοποιείται στην Ευρώπη
σχεδιάζει να λανσάρει αυτή τη βδομάδα τις πρώτες διαφημίσεις που θα
κάνουν χρήση τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπων. Η τεχνολογία ονομάζεται
OptimEyes και θα γνωστοποιεί στους διαφημιστές πόσοι άνθρωποι βλέπουν
τις διαφημίσεις τους καθώς και άλλες πληροφορίες όπως το φύλο και την
ηλικία τους.
Η Amscreen διαθέτει ένα δίκτυο 6.000 οθονών προβολής διαφημίσεων σε βενζινάδικα και ψιλικατζίδικα σε όλη την Ευρώπη και όπως αναφέρει, σκοπός της νέας τεχνολογίας είναι οι διαφημιστές να γνωρίζουν τα αποτελέσματα των δαπανών τους στη διαφήμιση.
Στην αντίπερα όχθη, αυτή των καταναλωτών, είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι η ιδέα του να παρακολουθείσαι καθώς χαζεύεις τις εν λόγω διαφημίσεις θα δυσαρεστήσει ή και θα αποτρέψει τον περισσότερο κόσμο εφόσον φυσικά το γνωρίζει.
ΠΗΓΗ awakengrΗ Amscreen διαθέτει ένα δίκτυο 6.000 οθονών προβολής διαφημίσεων σε βενζινάδικα και ψιλικατζίδικα σε όλη την Ευρώπη και όπως αναφέρει, σκοπός της νέας τεχνολογίας είναι οι διαφημιστές να γνωρίζουν τα αποτελέσματα των δαπανών τους στη διαφήμιση.
Στην αντίπερα όχθη, αυτή των καταναλωτών, είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι η ιδέα του να παρακολουθείσαι καθώς χαζεύεις τις εν λόγω διαφημίσεις θα δυσαρεστήσει ή και θα αποτρέψει τον περισσότερο κόσμο εφόσον φυσικά το γνωρίζει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου