PRESS RELEASE
Henry Herrera: +1-301-801-0608
Email: info@endtodv.org
Ο φεμινισμός έχει αναδυθεί ως παγκόσμιο κίνημα μίσους
6 Οκτωβρίου 2025 – Η σουφραζέτα Μαίρη Λι είχε ένα μακρύ μητρώο ποινικών καταδικών που προέκυψαν από την αδιάκοπη υπεράσπισή της για το γυναικείο κίνημα. Στις 18 Ιουλίου 1912, η Λι έριξε ένα τσεκούρι στον πρωθυπουργό Χέρμπερτ Άσκουιθ, κόβοντας το μάγουλο ενός Ιρλανδού βουλευτή.
Η Καναδή σχολιαστής Τζάνις Φιαμένγκο θα έγραφε αργότερα ότι ο τελικός στόχος της εκστρατείας του Λι ήταν να «εκφράσει ένα βαθύ μίσος για το ανδρικό φύλο» και να «δημιουργήσει ένα διαρκές έμφυλο χάσμα καχυποψίας και εχθρότητας που θα μεταμόρφωνε τη βρετανική κοινωνία». (1)
Αλλά σε μια κοινωνία που κυριαρχούνταν από ιπποτικές παρορμήσεις, οι υπερβολές του κινήματος των σουφραζετών παραβλέπονταν, ακόμη και χειροκροτούνταν.
Στη συνέχεια, το 1970, η φεμινίστρια Κέιτ Μίλετ δημοσίευσε το βιβλίο της, Sexual Politics, το οποίο διέδωσε την εμπνευσμένη από τον μαρξισμό έννοια της «πατριαρχίας». Η Μίλετ περιέγραψε την πατριαρχία ως ένα «πολύ έξυπνο σύστημα κοινωνικού ελέγχου» που υποτάσσει τις γυναίκες μέσω της κοινωνικοποίησης, της οικονομικής εξάρτησης και της κανονικοποιημένης βίας, ισχυρίστηκε.
Η Μίλετ κατάφερε να αγνοήσει το γεγονός ότι οι άνδρες είναι πολύ πιο πιθανό να πέσουν θύματα βίας. Πράγματι, κυβερνητικές εκθέσεις αποκαλύπτουν ότι οι άνδρες υστερούν σε σχέση με τις γυναίκες σε 12 τομείς, όπως η κατάσταση της υγείας, το μορφωτικό επίπεδο, η έλλειψη στέγης και άλλοι (2). Αυτή η ανάλγητη παραμέληση της ανδρικής μειονεξίας σύντομα θα γινόταν καθοριστικό χαρακτηριστικό του φεμινιστικού κινήματος.
Ως αποτέλεσμα του βιβλίου του Μίλετ, μια πληθώρα υποτιμητικών όρων, όπως «αρσενικό σοβινιστικό γουρούνι» και «πατριαρχικός καταπιεστής», σύντομα εισήλθε στον κοινό διάλογο. Αυτοί οι όροι δεν επέκριναν τους άνδρες για τις πράξεις τους, αλλά μάλλον για την ίδια τους την ύπαρξη ως άνδρα.
Τη δεκαετία του 1990, η ενδοοικογενειακή βία έγινε ένα κυρίαρχο σύνθημα του φεμινιστικού κινήματος. Η Γκλόρια Στάινεμ έφτασε στο σημείο να ισχυριστεί ότι «η πατριαρχία απαιτεί βία ή την υποσυνείδητη απειλή βίας για να διατηρηθεί». (3) Αλλά η επιστήμη αποκαλύπτει μια πολύ διαφορετική ιστορία - ότι οι άνδρες και οι γυναίκες είναι εξίσου πιθανό να είναι δράστες βίας από συντρόφους (4).
Αλλά η ιπποτική κοινωνία συνέχισε να ανέχεται τις φεμινιστικές υπερβολές, όλα αυτά στο όνομα της προώθησης του άπιαστου στόχου της «ισότητας των φύλων».
Τα τελευταία πέντε χρόνια, η δυναμική έχει επιδεινωθεί. Οι φεμινίστριες ευθυγραμμίζονται ολοένα και περισσότερο με εξτρεμιστικά κινήματα (5). Και καθώς ο φεμινισμός έχει γίνει κυρίαρχη δύναμη στην κοινωνία, οι ακτιβιστές για την ισότητα των φύλων χρησιμοποιούν αυτή τη δύναμη για να επεκτείνουν την εκστρατεία τους για την αρνητική στερεοτυποποίηση των ανδρών.
Την επόμενη μέρα από τον θάνατο του Τσάρλι Κερκ, το περιοδικό Ms. δημοσίευσε ένα άρθρο με τίτλο «Πεθαίνοντας για να είσαι άντρας: Η αμερικανική αρρενωπότητα ως λατρεία θανάτου». Το άρθρο διατύπωσε τον ιδεολογικά φορτισμένο ισχυρισμό ότι «τα λευκά ρατσιστικά, μισογυνιστικά και ομοφοβικά ιδανικά της ανδρικής φύσης τροφοδοτούν τη βία στην Αμερική - και θέτουν τους ίδιους τους άνδρες σε κίνδυνο». (6)
Η φεμινιστική ηγεμονία επεκτείνεται πλέον στους περισσότερους τομείς της κοινωνίας. Στο άρθρο «Σκοτεινή Πλευρά της Θηλυκοποίησης της Ανώτατης Εκπαίδευσης», η καθηγήτρια Λι Ρέβερς επιβεβαίωσε ότι «η τριτοβάθμια εκπαίδευση γίνεται ολοένα και περισσότερο μια μητριαρχική επιχείρηση που διευθύνεται από γυναίκες για γυναίκες...» (7)
Ο αναλυτής Τομ Γκόλντεν καταλήγει στο εξής σοβαρό συμπέρασμα: «Ένα από τα πιο ξεκάθαρα μακροπρόθεσμα παραδείγματα χρήσης του φόβου, της ενοχής, της θυματοποίησης και της δυσαρέσκειας ως κοινωνικής τακτικής είναι ο τρόπος με τον οποίο ο φεμινισμός — υποστηριζόμενος από την ακλόνητη υποστήριξη των μέσων ενημέρωσης και των νομοθετών — έχει εργαστεί για να ενσταλάξει τον φόβο, τη δυσπιστία και την ενοχή στο μυαλό των γυναικών και των κοριτσιών». (8)
Αυτά τα γεγονότα υποδεικνύουν μια εκπληκτική και αδιαμφισβήτητη αλήθεια: Ο φεμινισμός έχει μεταμορφωθεί σε ένα παγκόσμιο κίνημα μίσους.
Η Διεθνής Συμμαχία για την Ενδοοικογενειακή Βία και Κακοποίηση – DAVIA — αποτελείται από 204 οργανισμούς-μέλη από 41 χώρες στην Αφρική, την Ασία, την Αυστραλία, την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και τη Βόρεια Αμερική. Η DAVIA επιδιώκει να διασφαλίσει ότι οι πολιτικές για την ενδοοικογενειακή βία και την κακοποίηση βασίζονται στην επιστήμη, επιβεβαιώνουν την οικογένεια και είναι συμπεριληπτικές ως προς το φύλο. https://endtodv.org/davia/
ΑΓΓΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Feminism Has Emerged as a Global Hate Movement
October 6, 2025 – Suffragette Mary Leigh had a long record of criminal convictions arising from her unrelenting advocacy for the women’s movement. On July 18, 1912, Leigh hurled a hatchet at Prime Minister Herbert Asquith, slicing through the cheek of an Irish MP.
Canadian commentator Janice Fiamengo would later write that the end goal of Leigh’s campaign was to “express a deep hatred for the male sex” and to “create a lasting sex-divide of suspicion and hostility that would transform British society.” (1)
But in a society dominated by chivalrous impulses, the excesses of the suffragette movement were overlooked, even applauded.
Then in 1970, feminist Kate Millett published her book, Sexual Politics, that popularized the Marxist-inspired concept, “patriarchy.” Millett described patriarchy as a “most ingenious system of social control” that subordinates women through socialization, economic dependency, and normalized violence, she claimed.
Millett managed to ignore the fact that men are far more likely to be victims of violence. Indeed, government reports reveal men are lagging behind women in 12 areas such as health status, educational attainment, homelessness, and more (2). This callous neglect of male disadvantage would soon become a defining characteristic of the feminist movement.
As a result of Millett’s book, a plethora of demeaning terms, such as “male chauvinist pig” and “patriarchal oppressor” soon entered into common discourse. These terms did not criticize men for their actions, but rather for their very existence of being male.
In the 1990s, domestic violence became a rallying cry of the feminist movement. Gloria Steinem went so far as to claim that “patriarchy requires violence, or the subliminal threat of violence, in order to maintain itself.” (3) But science reveals a very different story – that men and women are equally likely to be perpetrators of partner violence (4).
But chivalrous society continued to condone the feminist excesses, all in the name of advancing the elusive goal of “gender equality.”
In the past five years, the dynamic has worsened. Feminists are increasingly aligning themselves with extremist movements (5). And as feminism has become a dominant force in society, gender activists are using that power to expand their campaign of negatively stereotyping men.
The day after the shooting death of Charlie Kirk, Ms. magazine ran an article titled, “Dying to Be Men: American Masculinity as Death Cult.” The article made the ideologically fraught claim that “white supremacist, misogynist and homophobic ideals of manhood fuel violence in America—and put men themselves at risk.” (6)
Feminist hegemony now extends into most sectors of society. In the “Dark Side of Feminization of Higher Education,” professor Leigh Revers confirmed that “tertiary education is increasingly becoming a matriarchal enterprise run by women for women…” (7)
Analyst Tom Golden posits this sobering conclusion: “One of the clearest long-term examples of using fear, blame, victimhood, and resentment as a social tactic is the way feminism — backed by unwavering support from the media and lawmakers — has worked to embed fear, distrust, and blame into the minds of women and girls.” (8)
These facts point to a stunning and undeniable truth: Feminism has morphed into a global hate movement.
The Domestic Abuse and Violence International Alliance – DAVIA — consists of 204 member organizations from 41 countries in Africa, Asia, Australia, Europe, Latin America, and North America. DAVIA seeks to ensure that domestic violence and abuse policies are science-based, family-affirming, and gender-inclusive. https://endtodv.org/davia/
Links:
- https://fiamengofile.substack.com/p/feminisms-roots-in-terrorism
- menandboys.net
- https://www.azquotes.com/author/14070-Gloria_Steinem/tag/patriarchy
- https://www.researchgate.net/publication/261543769_References_Examining_Assaults_by_Women_on_Their_Spouses_or_Male_Partners_An_Updated_Annotated_Bibliography
- The Radicalization of Young Women
- Dying to Be Men: American Masculinity as Death Cult – Ms. Magazine
- https://nationalpost.com/opinion/the-dark-side-of-the-feminization-of-higher-education
- https://substack.com/home/post/p-162939409?utm_campaign=post&utm_medium=web
— Gender Studies for Men (@JohnDavisJDLLM) October 12, 2024
Feminism Has Emerged as a Global Hate Movement https://t.co/yJZpewieCd
— SAVE (@SAVEservicesorg) October 9, 2025
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου