Oπως ακριβώς τελείωσε την περσινή χρονιά, έτσι ακριβώς ξεκίνησε και την φετινή ο Sebastian Vettel με την Red Bull, παίρνοντας μια μάλλον εύκολη νίκη στους δρόμους του Albert Park στην της Μελβούρνης. Πολύ καλός και ο Hamilton με την κατά τα άλλα ανταγωνιστική Mclaren. Βάθρο για Renault και Petrov.Ο αγώνας μάλλον ήτανε περισσότερο ομαλός από ότι τον περιμέναμε, με τα προσπεράσματα να μην έδειξαν τόσο εύκολα τελικά , ακόμα και με τις κινούμενες πτέρυγες, πράγμα που επιβεβαίωσε η μάχη του Button με τον Massa.
Όταν σβήσανε τα κόκκινα φώτα ο Vettel έφυγε μπροστά και δεν κοίταξε ποτέ πίσω του, αφού δεν έχασε την πρωτοπορία του αγώνα παρά μόνο όταν έμπαινε στα pit για να αλλάξει ελαστικά.
Στην δεύτερη θέση έμεινε και ο Lewis Hamilton, που είχε και αυτός την στιγμή του, όταν σε μια έξοδο στο γρασίδι πλήγωσε το κάτω μέρος της Mclaren, χωρίς τελικά σοβαρές συνέπειες. Τελικά η Mclaren έδειξε ανταγωνιστική, παρά τις προβληματικές χειμερινές δοκιμές, και ύστερα και από τις αλλαγές της τελευταίας στιγμής που κάνανε οι άνθρωποι της Mclaren πάνω στην MP4-26.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθεικε για πρώτη φορά στην καριέρα του ο Vitaly Petrov, με την Renault να ξεκινάει δυναμικά την σεζόν και τον Vitaly Petrov να πετυχαίνει το καλύτερο αποτέλεσμα στην σύντομη μέχρι τώρα καριέρα του στην Formula 1.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Fernando Alonso με την Ferrari να δείχνει σαφώς καλύτερο ρυθμό στον αγώνα, από ότι είχε δείξει στα δοκιμαστικά. Προς το τέλος του αγώνα ο Ισπανός πλησίασε τον Ρώσο χωρίς όμως να προλάβει να τον απειλήσει.
Πέμπτος τερμάτισε ο Webber με την δεύτερη Red Bull, κάνοντας έναν σχετικά αδιάφορο αγώνα, ενώ όταν έχασε την θέση του από τον Alonso στα pit δεν μπόρεσε να τον περάσει ξανά, παρότι ήτανε σε πολύ κοντινή απόσταση. Σίγουρα δεν τον βοήθησε και το γεγονός πως η Red Bull δεν χρησιμοποιούσε το KERS.
Ο πιο κινητικός στον αγώνα και παράλληλα πιο θεαματικός ήτανε μάλλον ο Jenson Button ο οποίος από την αρχή κόλλησε πίσω από τον Massa που έκανε πολύ καλή εκκίνηση και βρέθεικε μπροστά. Ο Button τράβαγε KERS, χρησιμοποιούσε την κινούμενη πτέρυγα, παρόλα αυτά όμως δεν κατάφερνε να περάσει τον Βραζιλιάνο που αμυνόταν σωστά στις επιθέσεις του Button. Ο Βρετανός τελικά πέρασε μπροστά αλλά δέχθηκε ποινή (σωστά) επειδή έκοψε δρόμο για να αποφύγει τυχόν σύγκρουση με τον Massa. Τελικά ο Button προς το τέλος του αγώνα ξανασυνάντησε τον Massa και αυτή τη φορά με τον σωστό τρόπο πέρασε μπροστά του στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Τελικά ο Massa τερμάτισε στην 9η θέση, με τις δύο Sauber να βρίσκονται ανάμεσα τους, τον Perez που έκανε έναν σπουδαίο ντεμπούτο, κάνοντας και μόνο ένα pit stop για αλλαγή ελαστικών, τερματίζοντας μπροστά από τον teammate του, Kamui Kobayashi που τερμάτισε 8ος. Αρκετά δυναμικό το ξεκίνημα και για την Sauber.
Το ίδιο δεν μπορούμε να πούμε και για την Mercedes που είδε και τα δύο μονοθέσια τις να εγκαταλείπουν. Ο Schumacher είχε κλατάρισμα από τον πρώτο κιόλας γύρο, ενώ ο Rosberg ήτανε μάλλον άτυχος με τον Barrichello να πέφτει φουριόζος πάνω του, σπάζοντας το ψυγείο της Mercedes όπως ήτανε λογικό δεν άντεξε την σύγκρουση.
Την βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισε ο Buemi που έδωσε στην Toro Rosso τον πρώτο της βαθμό στην χρονιά.
Μείνετε συντονισμένοι θα ακολουθήσει ανανεωμένη ανασκόπηση του gp, με φωτογραφίες και συνεντεύξεις, καθώς και το όπιο παρασκήνιο υπάρξει.
ΠΗΓΗ balla.gr
Όταν σβήσανε τα κόκκινα φώτα ο Vettel έφυγε μπροστά και δεν κοίταξε ποτέ πίσω του, αφού δεν έχασε την πρωτοπορία του αγώνα παρά μόνο όταν έμπαινε στα pit για να αλλάξει ελαστικά.
Στην δεύτερη θέση έμεινε και ο Lewis Hamilton, που είχε και αυτός την στιγμή του, όταν σε μια έξοδο στο γρασίδι πλήγωσε το κάτω μέρος της Mclaren, χωρίς τελικά σοβαρές συνέπειες. Τελικά η Mclaren έδειξε ανταγωνιστική, παρά τις προβληματικές χειμερινές δοκιμές, και ύστερα και από τις αλλαγές της τελευταίας στιγμής που κάνανε οι άνθρωποι της Mclaren πάνω στην MP4-26.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθεικε για πρώτη φορά στην καριέρα του ο Vitaly Petrov, με την Renault να ξεκινάει δυναμικά την σεζόν και τον Vitaly Petrov να πετυχαίνει το καλύτερο αποτέλεσμα στην σύντομη μέχρι τώρα καριέρα του στην Formula 1.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Fernando Alonso με την Ferrari να δείχνει σαφώς καλύτερο ρυθμό στον αγώνα, από ότι είχε δείξει στα δοκιμαστικά. Προς το τέλος του αγώνα ο Ισπανός πλησίασε τον Ρώσο χωρίς όμως να προλάβει να τον απειλήσει.
Πέμπτος τερμάτισε ο Webber με την δεύτερη Red Bull, κάνοντας έναν σχετικά αδιάφορο αγώνα, ενώ όταν έχασε την θέση του από τον Alonso στα pit δεν μπόρεσε να τον περάσει ξανά, παρότι ήτανε σε πολύ κοντινή απόσταση. Σίγουρα δεν τον βοήθησε και το γεγονός πως η Red Bull δεν χρησιμοποιούσε το KERS.
Ο πιο κινητικός στον αγώνα και παράλληλα πιο θεαματικός ήτανε μάλλον ο Jenson Button ο οποίος από την αρχή κόλλησε πίσω από τον Massa που έκανε πολύ καλή εκκίνηση και βρέθεικε μπροστά. Ο Button τράβαγε KERS, χρησιμοποιούσε την κινούμενη πτέρυγα, παρόλα αυτά όμως δεν κατάφερνε να περάσει τον Βραζιλιάνο που αμυνόταν σωστά στις επιθέσεις του Button. Ο Βρετανός τελικά πέρασε μπροστά αλλά δέχθηκε ποινή (σωστά) επειδή έκοψε δρόμο για να αποφύγει τυχόν σύγκρουση με τον Massa. Τελικά ο Button προς το τέλος του αγώνα ξανασυνάντησε τον Massa και αυτή τη φορά με τον σωστό τρόπο πέρασε μπροστά του στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Τελικά ο Massa τερμάτισε στην 9η θέση, με τις δύο Sauber να βρίσκονται ανάμεσα τους, τον Perez που έκανε έναν σπουδαίο ντεμπούτο, κάνοντας και μόνο ένα pit stop για αλλαγή ελαστικών, τερματίζοντας μπροστά από τον teammate του, Kamui Kobayashi που τερμάτισε 8ος. Αρκετά δυναμικό το ξεκίνημα και για την Sauber.
Το ίδιο δεν μπορούμε να πούμε και για την Mercedes που είδε και τα δύο μονοθέσια τις να εγκαταλείπουν. Ο Schumacher είχε κλατάρισμα από τον πρώτο κιόλας γύρο, ενώ ο Rosberg ήτανε μάλλον άτυχος με τον Barrichello να πέφτει φουριόζος πάνω του, σπάζοντας το ψυγείο της Mercedes όπως ήτανε λογικό δεν άντεξε την σύγκρουση.
Την βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισε ο Buemi που έδωσε στην Toro Rosso τον πρώτο της βαθμό στην χρονιά.
Μείνετε συντονισμένοι θα ακολουθήσει ανανεωμένη ανασκόπηση του gp, με φωτογραφίες και συνεντεύξεις, καθώς και το όπιο παρασκήνιο υπάρξει.
ΠΗΓΗ balla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου