Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Βάζουν τα Άτομα με Αναπηρίες να πληρώσουν για την επανεξέταση

Βάζουν τα Άτομα με Αναπηρίες να πληρώσουν για την επανεξέτασηΣε απίστευτη ταλαιπωρία υποβάλλονται τα Άτομα με Αναπηρία, τα οποία καλούνται να περάσουν από Υγειονομική Επιτροπή για να πιστοποιήσουν την αναπηρία τους.  Η αναμονή για πιστοποίηση αναπηρίας στα ειδικά κέντρα που συστάθηκαν με σκοπό την πάταξη της έκδοσης πλαστών βεβαιώσεων φτάνει ακόμα και τους εννέα μήνες, ενώ οι άνθρωποι αυτοί καλούνται να πληρώσουν από την τσέπη τους το ποσό των 46,41 ευρώ για να εξεταστούν από την Επιτροπή!
«Εγώ δεν έχω 1 ευρώ να πάρω ψωμί και γάλα για τα παιδιά μου και αυτοί εδώ μου ζητάνε να τους δώσω 50 ευρώ για να μου βάλουν μια υπογραφή», δηλώνει απελπισμένος στο newsbomb.gr άτομο με αναπηρία που περίμενε υπομονετικά για να περάσει από επιτροπή.

«Μου είπαν ότι θα περνούσα από επιτροπή αρχές Μαρτίου, μετά μου είπαν τέλος Μαΐου και από τότε μου είπαν να έρθω σήμερα. Έλεος σε αυτή τη χώρα, δεν με βλέπουν ότι έχω πρόβλημα, πρέπει να με ελέγξουν τόσες φορές», σημειώνει ο κ. Κ.Σ.
«Έχω δύο παιδιά και η γυναίκα μου είναι άνεργη. Κάθε μέρα συζητάμε που θα βρούμε λεφτά για να φάμε ένα πιάτο φαγητό και αυτοί μου ζητάνε 50 ευρώ για να πιστοποιήσουν ότι είμαι ανάπηρος. Δεν με βλέπουν; Γιατί δεν με αφήνουν να αντιμετωπίσω το πρόβλημά μου με αξιοπρέπεια και με εξευτελίζουν καθημερινά;» αναρωτιέται.
Συνολικά 53.000 αιτήσεις έχουν βαλτώσει εξαιτίας της υποστελέχωσης των επιτροπών εμπειρογνομώνων.
Ανάμεσά τους εκκρεμούν και περιπτώσεις ανανέωσης επιδομάτων από ανθρώπους που δεν έχουν άλλους πόρους, με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης.
Το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα ΚΕΠΑ είναι η στελέχωση με το κατάλληλο ιατρικό προσωπικό. Ο σχεδιασμός προβλέπει τη λειτουργία 55 κέντρων σε όλη τη χώρα. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν συστάθηκε ο μηχανισμός, το ΙΚΑ είχε στη διάθεσή του 450 γιατρούς για τις επιτροπές γνωμοδοτήσεων.

ΠΗΓΗ newsbomb        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου