Παρακολουθείστε
μία διαφορετική προσέγγιση του 2010, σχετικά με την πολυετή και
μεθοδική προσπάθεια να καλλιεργηθή μια παθητική στάση και ηττοπάθεια
στον ψυχισμό των Ελλήνων μέσα από την τηλεοπτική διαφήμιση....
Μία μακρόχρονη και συντονισμένη εκστρατεία, ώστε να αποδεχθή ο Έλληνας αδιαμαρτύρητα το σημερινό ανοσιούργημα του στησίματος της υποτιθέμενης «κρίσης»,μέσα από την συστηματική καλλιέργεια χαμηλής αυτοεκτίμησης και την εμφύτευση παράλογων ενοχών. Με τι εργαλείο ; Τι άλλο ...
Φυσικά τον συχνότερα επαναλαμβανόμενο φορέα συγκαλυμμένων μηνυμάτων :
την τηλεοπτική και ραδιοφωνική διαφήμιση !
Τι αποτέλεσμα επέφερε τελικά ; Τα συμπεράσματα στη διακριτική ευχέρεια του καθ' ενός μας.
ΠΗΓΗ e-rodiosΜία μακρόχρονη και συντονισμένη εκστρατεία, ώστε να αποδεχθή ο Έλληνας αδιαμαρτύρητα το σημερινό ανοσιούργημα του στησίματος της υποτιθέμενης «κρίσης»,μέσα από την συστηματική καλλιέργεια χαμηλής αυτοεκτίμησης και την εμφύτευση παράλογων ενοχών. Με τι εργαλείο ; Τι άλλο ...
Φυσικά τον συχνότερα επαναλαμβανόμενο φορέα συγκαλυμμένων μηνυμάτων :
την τηλεοπτική και ραδιοφωνική διαφήμιση !
Τι αποτέλεσμα επέφερε τελικά ; Τα συμπεράσματα στη διακριτική ευχέρεια του καθ' ενός μας.
ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΑΝΔΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου